Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Te veel

haloha
15-06-2004, 15:44

Ik ben in een korte tijd heel erg veel aangekomen ik was 62 en ben 8 kilo aangekomen kan iemand me helpen om hier vanaf te komen?

Sophia_Eisa
15-06-2004, 17:44
:) je zult erom lachen maar ik ben van 65 naar 50 afgevallen zonder er bewust iets voor te doen, het enige wat ik nodig had en ook hielp was heel hele portie stress, en geen tijd vinden om die stress om te zetten in eten.

misz_bella
15-06-2004, 19:34
hoelang ben je eigenlijk????

haloha
16-06-2004, 10:27
Origineel gepost door misz_bella hoelang ben je eigenlijk???? 1 meter 69

haloha
16-06-2004, 10:28

Origineel gepost door Sophia_Eisa :) je zult erom lachen maar ik ben van 65 naar 50 afgevallen zonder er bewust iets voor te doen, het enige wat ik nodig had en ook hielp was heel hele portie stress, en geen tijd vinden om die stress om te zetten in eten. Ik denk niet dat ik zou willen stressen maar 15 kilo mijn complimenten

maroccia34
17-06-2004, 14:15
oef ja ik kwam tijdens mijn zwangerschap 8 kilo aan,maar dit helpt echt 3 keer per week sporten mag ook meer als je r de tijd voor hebt geen chips chocola en snoep meer alleen maar light frisdranken en sappen minstens 2 liter water per dag drinken,volkorenbrood met 20+kaas geen kasjer enzo mag wel tomaat komkommer enzo tussendoor fruit magere yoghurt 0%vet koffie en thee met zoetstof van natrena cup a soup light ontbijt bijv met magere melk 250ml en 5 eetlepels brinta zoetstof,mageremelk met kellogs flakes voor de lijn (te koop bij goede supermarkt)halvajam of jam voor mensen met diabetes(geen suiker in)optimel vla(geen suiker en vet in) ook zuiveldrank wel light zonder suiker en vet,avond zilvervliesrijst met veel groenten of sla mager vlees zoals kipfilet en kalkoenfilet vis gegrild of gestoomd groenten kun je ook stomen of koken aardappels koken/stomen geen sausjes erbij volkoren macaroni met saus per persoon mag je een eetlepel olijfolie gebruiken bij het bereiidden van een maaltijd boter op brood een keer per dag halvarine of becellight als je bijv zin hebt in friet die kun je in de oven doen scheelt vet en bijv je gaat naar de mac dat mag maar dan mag je de rest van de dag alleen maar magere yoghurt en 2 stuks fruit nou succes ik hoop dat je afvalt inshaallah

haloha
17-06-2004, 14:27
heel erg bedankt zuster ik ga het proberen

Rayhane_20
17-06-2004, 14:41
Origineel gepost door Sophia_Eisa :) je zult erom lachen maar ik ben van 65 naar 50 afgevallen zonder er bewust iets voor te doen, het enige wat ik nodig had en ook hielp was heel hele portie stress, en geen tijd vinden om die stress om te zetten in eten. Stress is inderdaad de perfecte middel om af te vallen. Nou geef mij persoonlijk maar een paar kilootjes erbij dan dat mijn hoofd bijna barst van de stress, het is het **** gevoel dat je kunt hebben. Wa3aleikoem salaam