Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor het eerst een bed delen met je vrouw

Pagina's : [1] 2

n00B
14-12-2009, 23:02

De aanloop hiernaar sta je bol van de zenuwen, weet je niet wat je kan verwachten. Neem ik de eerste stap of doet zij het? Wat als ik het doe en ze vindt me te opdringerig? Wat als ik wacht op haar en zij vindt dat ik geen initiatief neem. En dit alles om tot het moment van de waarheid te komen. Het moment die het begin van je huwelijk aangeeft, je bijblijft voor de rest van je huwelijk en die je niet meer ongedaan kan maken: Slaap ik nu op de linkerhelft of de rechterhelft van het bed. :kweetnie:

miSskrullebOlii
14-12-2009, 23:05
De aanloop hiernaar sta je bol van de zenuwen, weet je niet wat je kan verwachten. Neem ik de eerste stap of doet zij het? Wat als ik het doe en ze vindt me te opdringerig? Wat als ik wacht op haar en zij vindt dat ik geen initiatief neem. En dit alles om tot het moment van de waarheid te komen. Het moment die het begin van je huwelijk aangeeft, je bijblijft voor de rest van je huwelijk en die je niet meer ongedaan kan maken: Slaap ik nu op de linkerhelft of de rechterhelft van het bed. :kweetnie: Wees en man, en praat niet zo Gay! anders slaap je op de bank de 1e nacht:cool:

_DiepOngelukkig
14-12-2009, 23:08
Wees en man, en praat niet zo Gay! anders slaap je op de bank de 1e nacht:cool: hahhahahahhahahahahhahahhahahahaahh!!!!! die is goed

n00B
14-12-2009, 23:10
Wees en man, en praat niet zo Gay! anders slaap je op de bank de 1e nacht:cool: Nee, niet op de bank. Is enkel uitstel van executie :(

miSskrullebOlii
14-12-2009, 23:13

Nee, niet op de bank. Is enkel uitstel van executie :( Grond dan?:o Blijkbaar heb je niet genoeg ballen om te gaan trouwen.

miSskrullebOlii
14-12-2009, 23:14
hahhahahahhahahahahhahahhahahahaahh!!!!! die is goed ik meen die niet hoor:o beetje stoer overkomen, hij is gay dus ik gedroeg me als en manwijf:cool: nu weer ladylike:ego:

fafafa
14-12-2009, 23:16
De aanloop hiernaar sta je bol van de zenuwen, weet je niet wat je kan verwachten. Neem ik de eerste stap of doet zij het? Wat als ik het doe en ze vindt me te opdringerig? Wat als ik wacht op haar en zij vindt dat ik geen initiatief neem. En dit alles om tot het moment van de waarheid te komen. Het moment die het begin van je huwelijk aangeeft, je bijblijft voor de rest van je huwelijk en die je niet meer ongedaan kan maken: Slaap ik nu op de linkerhelft of de rechterhelft van het bed. :kweetnie: Wees een vent of trouw anders niet, je neem overduidelijk de rol van de vrouw over. Moet jij bang zijn:maf: voor wat lieverd dat het pijn gaat doen...

n00B
14-12-2009, 23:19
Wees een vent of trouw anders niet, je neem overduidelijk de rol van de vrouw over. Moet jij bang zijn:maf: voor wat lieverd dat het pijn gaat doen... leer lezen :moe:

fafafa
14-12-2009, 23:24
leer lezen :moe: Leer je verantwoording te nemen als man:moe: jullie beginnen steeds op wijven te lijken.

n00B
15-12-2009, 10:54
Waar hebben jullie het in godsnaam over? Mijn dilemma is of ik nu de rest van mijn huwelijk op de rechterhelft of de linkerhelft van het bed ga slapen. :maf:

Hayati_NourI22
15-12-2009, 11:02
De aanloop hiernaar sta je bol van de zenuwen, weet je niet wat je kan verwachten. Neem ik de eerste stap of doet zij het? Wat als ik het doe en ze vindt me te opdringerig? Wat als ik wacht op haar en zij vindt dat ik geen initiatief neem. En dit alles om tot het moment van de waarheid te komen. Het moment die het begin van je huwelijk aangeeft, je bijblijft voor de rest van je huwelijk en die je niet meer ongedaan kan maken: Slaap ik nu op de linkerhelft of de rechterhelft van het bed. :kweetnie: Hahahah, deze is goed. Humorrrr

Hayati_NourI22
15-12-2009, 11:07
Waar hebben jullie het in godsnaam over? Mijn dilemma is of ik nu de rest van mijn huwelijk op de rechterhelft of de linkerhelft van het bed ga slapen. :maf: Begrijpend lezen is te hoog gegrepen :maf:

yahyaui
15-12-2009, 12:13
Waarom zo afkraken? Ik vind het ergens wel schattig hoor. De gedachtengang dan he, niet het openen van een topic erover. Mannen zijn vaak heel onzeker, maar weten dat goed te verbergen. Vaak geven ze deze onzekerheid niet eens toe aan hun eigen zelf, laat staan aan een ander. En dan heb je de soort man die denkt: whatever ik hang het gewoon aan de grote klok. ja dat is zo

Hindaaaaaaaaaaa
15-12-2009, 16:47
je mag int midden slapen

keltoum20
15-12-2009, 17:26

zo schattig de meeste willen gelijk bonken. :likje:

Pagina's : [1] 2