Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kale man

marocan-eyes
14-12-2009, 22:43

selaam mensen! heb een vraag: wat is de betekenis van een droom over een kale man: ik ken hem nie,maar hij was bloedmooi, en hij was lief...

beauty88
15-12-2009, 13:30
hahahahhaa ntia meznoenna

Taaarik
15-12-2009, 15:16
القَرَع هو في المنام مال من رئيس لا ينتفع به، ولا يحصل منه إلا على العناء والتعب. والمرأة القرعاء سنة قحط تعطير الأنام في تفسير الأحلام عبد الغني النابلسي الصفحة : 238 ik zal proberen om deze tekst te vertalen. kaalheid kale in dromen is geld van een baas maar men heeft niks aan en heeft ook geen nut men krijgt van dat geld alleen moeite en last.. en een kale vrouw is een droge jaar.

marocan-eyes
15-12-2009, 20:24
القَرَع هو في المنام مال من رئيس لا ينتفع به، ولا يحصل منه إلا على العناء والتعب. والمرأة القرعاء سنة قحط تعطير الأنام في تفسير الأحلام عبد الغني النابلسي الصفحة : 238 ik zal proberen om deze tekst te vertalen. kaalheid kale in dromen is geld van een baas maar men heeft niks aan en heeft ook geen nut men krijgt van dat geld alleen moeite en last.. en een kale vrouw is een droge jaar. assalam aleykoem! bedankt voor je interpretatie khoeya! maar wat heel raar is: ik heb deze man vandaag gezien.in mijn droom was hij nie echt kaal maar hij had geen lang haar, echt heel kortgeschoren! en hij was heel knap. ik heb hem vandaag tegengekomen, precies dezelfde man..

Izma
17-12-2009, 22:51

assalam aleykoem! bedankt voor je interpretatie khoeya! maar wat heel raar is: ik heb deze man vandaag gezien.in mijn droom was hij nie echt kaal maar hij had geen lang haar, echt heel kortgeschoren! en hij was heel knap. ik heb hem vandaag tegengekomen, precies dezelfde man.. Misschien ga je er wel mee trouwen...

marocan-eyes
23-12-2009, 19:41
Misschien ga je er wel mee trouwen... ik denk van niet we kennen mekaar nie en hij is een bakker, hij komt uit holland en is nu in brussell

Jeblie
23-12-2009, 20:12
je had n natte droom.

marocan-eyes
28-12-2009, 22:43
je had n natte droom. neen, want er was nx lichamelijk of zoiets