Bekijk originele versie : joden tegen het zionisme....
Neturei Karta, yews united against zionism (http://netureikarta.org/)
Zeer interreante site!!!!
http://www.overgave.nl/Maatschappij/Politiek/Palestina/imagespalestina/jodentegenisrael8jan2001.jpg
http://www.overgave.nl/Maatschappij/Politiek/Palestina/imagespalestina/jodentegenisrael2nov2000.jpg
http://www.overgave.nl/Maatschappij/Politiek/Palestina/imagespalestina/98antisamite.jpg
http://www.overgave.nl/Maatschappij/Politiek/Palestina/imagespalestina/jodentegenisrael1988.jpg
http://www.overgave.nl/Maatschappij/Politiek/Palestina/imagespalestina/jodentegenisrael19882.jpg
Bron foto's: overgave.nl (http://www.overgave.nl/index.html).
Zelfkritiek
25-11-2002, 20:54
Waarschijnlijk niet interessant voor de gemiddelde bezoeker van het forum. Je moet namelijk niet het simplistische beeld van deze mensen ten aanzien van het MO conflict verwarren...
Bahjaouia
25-11-2002, 21:25
zal wel weer zo'n streek van ze zijn....."kijk wij keuren het gedrag van onze joodse gemeenschap af, oh wat zijn we zielig zeg...........dat zie je de moslims niet doen! "..............ze3ma..........een hele grote ze3ma!!!
Bahjaouia
25-11-2002, 21:26
Origineel gepost door Corrie
Ach dan is het niet interresant voor de "gemiddelde" bezoeker zoals jij zegt.
Ik zal de bezoekers hier niet simplistisch noemen, daarmee doe je ze erg veel tekort.
Dat ze soms een andere mening hebben is wat heel anders dan simplistisch zijn....
Maakt niet uit, voor degene die het wel interresant vinden is het goede informatie.
Overigens, de foto's die geplaats zijn komen van een ISLAMTISCHE site af.....(link staat onder de foto's)
waarom dat ISLAMITISCHE zo groot? in kleine letters kijkt deze gemiddelde bezoeker er ook naar hoor.........of is het niet bewust gedaan?
Bahjaouia
25-11-2002, 21:29
ochhhhhhhh nou........eens ff kijken wat voor wereld er voor me open gaat.........
Bahjaouia
25-11-2002, 21:33
ahhh gossie........wat zijn we toch weer intelligent vandaag.....gaat nog wat worden.....ik heb er weer zin in!!!!!! :p
Bahjaouia
25-11-2002, 21:39
Zin in wat???
Ruzie???
Lieverd dan ben je aan het verkeerde adres.
Ik ben nu eenmaal van mening dat waarheden verschillen van mens tot mens, oftewel meningen verschillen nu eenmaal en daar heb ik respect voor.
HMMMMMMMM.........dat is VOOROORDEEL NUMMER 1!!!!!! Wie spreekt er over ruzie? Ikke niet hoor.......ik had gewoon zin om te discussieren vandaaaaaag!!! Maar dit zegt weer alles over jou........en NIKS over mij :zwaai:
Bahjaouia
25-11-2002, 21:47
er stond een vraagteken achter hoor, maarja lezen is lastig ik weet het.
Welterusten voor straks, droom zacht.
toegeven ook.......ik weet het.....welterusten?? hmmm oke.....dromen zal ik zekerzzzzz zacht doen.......ik wil dromen dat ik in een wereld leef zonder joden en koeffara........hmmm dat zal voor dit aardse leven een droom blijven.....maar in het eeuwige leven zal het werkelijkheid worden, inshaa'Allah :zwaai:
Morgaine
25-11-2002, 21:57
Origineel gepost door Bahjaouia
zal wel weer zo'n streek van ze zijn....."kijk wij keuren het gedrag van onze joodse gemeenschap af, oh wat zijn we zielig zeg...........dat zie je de moslims niet doen! "..............ze3ma..........een hele grote ze3ma!!!
Waarom ben je direkt zo negatief? Ik denk dat er ook onder de Joden verschillende groeperingen bestaan met verschillende ideeën. Als het Zionisme zo wijdverspreid is, kan men deze groep alleen maar moedig noemen want zij zullen het dan waarschijnlijk niet gemakkelijk hebben om het op te nemen tegen zulk een wijdverspreid idee.
En wat dat afkeuren van gedrag betreft: wat is daar mis mee? De Moslimgemeenschap in Nederland (bij gebrek aan een betere term want ik geloof niet dat DE gemeenschap bestaat, ook onder Moslims zijn verschillende groeperingen met verschillende ideeën over allerlei zaken) zou wat mij betreft ook wel eens wat kritiek mogen hebben.
Dan hoeven we het niet buiten Nederland (of België) te gaan zoeken. Elke Moslim(a) die ontkent dat er een bepaalde groep jongeren bestaat van Islamitische afkomst, die wel degelijk voor problemen zorgen (het dealen van drugs en andere vormen van criminaliteit), mag van mij wel wat kritischer worden.
En voor iedereen die af wil komen met de term racist: racisme is het onderscheid maken tussen de verschillende rassen en op basis van die verschillen, een verschillende waarde toekennen. Een Marokkaanse crimineel is wat mij betreft hetzelfde als een Nederlandse, Belgische, Antilliaanse of wat voor crimineel dan ook. En elke crimineel mag van mij heel wat harder aangepakt worden dan nu het geval is.
Morgaine
Morgaine
25-11-2002, 21:58
toegeven ook.......ik weet het.....welterusten?? hmmm oke.....dromen zal ik zekerzzzzz zacht doen.......ik wil dromen dat ik in een wereld leef zonder joden en koeffara........hmmm dat zal voor dit aardse leven een droom blijven.....maar in het eeuwige leven zal het werkelijkheid worden, inshaa'Allah :zwaai:
Alsof iedere Moslim(a) per definitie een goed mens zou zijn.... ik hoop voor je dat je niet werkelijk zo naïef bent.
Morgaine
Morgaine
25-11-2002, 22:05
Origineel gepost door MORAAL
Zeker een jood of nie ?
Goh zeg, toevallig niet.... raar hè?
Morgaine
Bahjaouia
25-11-2002, 22:11
Origineel gepost door Morgaine
Alsof iedere Moslim(a) per definitie een goed mens zou zijn.... ik hoop voor je dat je niet werkelijk zo naïef bent.
Morgaine
Hmmmmmmmm moeilijk he begrijpend lezen.....lees mijn tekst aandachtig door, heeeeeeeel aandachtig, hou er desnoods een woordenboek bij.........en lees dan je reactie nog een keertje door.....en dan zul je hard om je reactie lachen.....want het is nergens op gebaseerd, IK ZEI NAMELIJK, DAT IK IN EEN WERELD ZONDER JODEN EN KOEFFARA WIL LEVEN INSHAA'ALLAH.............dusse......de groeten!
Bahjaouia
25-11-2002, 22:12
oh ja trouwens..........wil nog 1 ding meegeven...........trek niet te snel conclusies voordat je zeer zeker van je zaak bent......thellaw....
Morgaine
25-11-2002, 22:16
Origineel gepost door MORAAL
Nee , eerder verdacht
wat ben je dan wel als ik vrage mag
Hoezo verdacht?
Ik ben omdat ik toevallig in het (wat de autochtone bevolking betreft dan toch) overwegend rooms-katholieke landsgedeelte geboren ben, gedoopt in de rooms-katholieke kerk.
Wegens de soms uitermate stompzinnige instelling van het INSTITUUT dat de katholieke kerk is, voel ik mij niet verbonden met deze kerk.
Ik ben iemand die er nog altijd van overtuigd is dat de Joden, Christenen en Islamieten tot dezelfde God bidden al hebben ze er misschien andere namen voor.
Ik ben iemand die vind dat er uit naam van de godsdienst (en ik heb daarbij niet één speciale godsdienst voor ogen) vreselijk veel gruweldaden begaan worden hier op deze aarde waar we uiteindelijk toch allemaal leven.
Ik ben iemand die ervan overtuigd is dat de politiek vaak handig misbruik maakt van godsdienst.
Ik ben tenslotte iemand die vind dat elke persoon beoordeeld moet worden op zijn of haar EIGEN daden en niet omdat hij of zij deel uitmaakt van een nationaliteit of geloof.
Morgaine
Morgaine
25-11-2002, 22:19
Hmmmmmmmm moeilijk he begrijpend lezen.....lees mijn tekst aandachtig door, heeeeeeeel aandachtig, hou er desnoods een woordenboek bij.........en lees dan je reactie nog een keertje door.....en dan zul je hard om je reactie lachen.....want het is nergens op gebaseerd, IK ZEI NAMELIJK, DAT IK IN EEN WERELD ZONDER JODEN EN KOEFFARA WIL LEVEN INSHAA'ALLAH.............dusse......de groeten!
Waarmee je impliceert dat Joden en ongelovigen het niet waard zijn om mee samen te leven. Waarmee je generaliseert. Waarmee ik je even wilde behoeden voor een andere generalisatie.
En nee, ik lach niet.
Morgaine
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.