Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : TELEFOONNUMMER??? imaam

misz_anissa
14-12-2009, 16:38

graag wou ik vragen wie mij kan helpen met een telefoonnummer van een imaam, ik heb liever geen waarzegsters die met de djin bezig zijn maar gewoon een imaam die mij wat kan vertellen over shor? het is dringend kan iemand mij aub helpen??? domme reacties hou je maar voor je!

misz_anissa
14-12-2009, 16:40
niemand die een imaam kent of een telnummer heeft van een imaam????

misz_anissa
14-12-2009, 16:56
niemand die mij wilt helpen ofso.. kom op

Fulana
14-12-2009, 16:57
Assalaamu Alaikum, Zuster neem contact op met deze moskee: www.al-yaqeen.nl hun nummer staat op de site! Zij kunnen je vast en zeker helpen met een raaqi! Ik zou maar niet gaan naar een waarzegger or whatelse, zo bega je shirk zuster. As-Alo Allaaha an yashfieki shifaan kaamilan, Allaahuma Amien. Wassalaamu Alaikum.

Fulana
14-12-2009, 16:59

By the way, er liggen genoeg boeken in islamitische winkels die over sihr en boze oog gaan! Indien je meer wilt weten :)

misz_anissa
14-12-2009, 17:01
ja ik weet.. maar ik heb echt iemand nodig die mij daar mee kan helpen ik heb het vermoeden dat iemand bij mij shor heeft gedaan en dat mijn huwelijk de duppe daarvan is geworden.. dus ik heb liever iemand bijv net als imaam die mij daar meer over kan vertellen..maar nog bedankt

misz_anissa
14-12-2009, 17:03
en ik wil natuurlijk geen contact met een waarzegster ofso.. ik heb gehoord dat er soort imaams zijn die jouw dingen vertellen zonder kaarten gewoon met de koran bezig zijn en die jouw daarbij helpen.. ik heb liever zo iemand.

misz_anissa
14-12-2009, 17:06
dus zijn er andere mensen die meer weten en mij willen helpen???

Fulana
14-12-2009, 17:07
ja ik weet.. maar ik heb echt iemand nodig die mij daar mee kan helpen ik heb het vermoeden dat iemand bij mij shor heeft gedaan en dat mijn huwelijk de duppe daarvan is geworden.. dus ik heb liever iemand bijv net als imaam die mij daar meer over kan vertellen..maar nog bedankt 0703881257 Dat is de nr van de moskee As-Soennah te Den haag. Ik zou ze vragen! Niet uitstellen hé zuster. En als het dan nog niet lukt laat het me weten ik kan voor je navragen naar personen die ruqiyyah doen. Wafaqaki Allaah.

misz_anissa
14-12-2009, 17:12
o ja graag als je dat voor me wilt doen heel erg bedankt, ik volg je advies op en bel ze eerst ff kijken wat ze voor me kunnen betekenen. nog thanx(K)

Fulana
14-12-2009, 17:17
o ja graag als je dat voor me wilt doen heel erg bedankt, ik volg je advies op en bel ze eerst ff kijken wat ze voor me kunnen betekenen. nog thanx(K) Shukru Lillaah :o PM me maar als ze je hebben geholpen of geef het aan in de topic, als ze je niet veder kunnen helpen (dat betwijfel ik) dan vraag ik veder voor jou. :sjans: succes