Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HELP..BUIK-BIL EN BEEN oefeningen

shouf_minatje
15-06-2004, 13:25

ewaaa heeft hiero iemand wat tipzz wil een beetje afvallen ik doe ook skeeleren is dat goed....en nog meer tipzzzzz aub aub aub duss vooral VOOR BUIK EN BILLEN AUB AUB AUB..... alvast bedankt ;)

laylae
15-06-2004, 13:32
hey hallo, gewoon veel gaan sporten ( zoals hardlopen in de park)

samira_mocro17
15-06-2004, 16:03
Een vraagje waarom wil je afvallen? Wil je het zelf omdat je dik bent of omdat iemand tegen jouw zei je moet afvallen.

Casaouia_Style
15-06-2004, 19:16
Hey k zal je een tip geven, winsor pilates is een heel goed programma voor buik-/been-/bilspieren en ook voor dijen etc maar bij iedere training moet je natuurlijk een goed dieet volgen dus raad ik je aan op www.jojoclub-afslanken.com te kijken voor gezonde manieren om af te vallen en slanker te worden :zwaai: Allah ie 3awn Inshallah

ClassyCasaouia
16-06-2004, 00:10

Voor je buik; koop een hoela-hoep (of hoe je dat ook schrijft) en draai dan dagelijks minimaal een halfuur met je heupen. Doe dit wel geconcentreerd en span je buik aan. Denk hierbij ook aan je ademhaling. Als je echt een buikje hebt moet je beginnen met joggen. Daarmee haal je het vet weg en dan kun je pas beginnen met het verstevigen van je buikspieren door dus te hoelahoepen. Wat je ook kunt doen om van je vet af te komen is ala Jennifer Lopez springen. Ik weet niet of je de clip hebt gezien waarin ze op 1 plek staat te rennen zeg maar, volgens mij was dat in I'm glad. Dat helpt echt. Je zweet je gek en het helpt met verbeteren van conditie en afvallen. En je kan het overal doen. Voor je billen; doe squats (ik weet ook niet of ik dit goed geschreven heb). Dat houdt in: ga rechtop staan, knieën losjes en in een kleine ruimte van elkaar verwijderd. Zak dan door je knieën alsof je op een stoel gaat zitten met je billen zover mogelijk naar achter. Zorg er wel voor dat je tijdens het zakken niet met je knieën verder dan je tenen komt, want het gaat er echt om dat je je billen zover mogelijk naar achter duwt. Deze oefeningen doe ik ook altijd als ik ga aerobicen :D Echt toppertjes.

shouf_minatje
16-06-2004, 12:21
AAH WOLLAH SHOEKRAN ALLEMAAL EN SAMIRA ZELF EN WORDT GEZEGD DAT IK MOET AFVALLEN MAAR IK BEN OOK NIET DIK DIK HEB GEWOON EEN BUIKJE EN DAT VINDT IK HEEL STOM EN ME JURKJES ZITTEN BIJV TE STRAK BIJ ME ASS MAAR MOEHIM HEEL ERG BEDANKT ALLEMAAL KUSSSS MINA

bniznessnia
17-06-2004, 12:36
Nou wat ik denk en het is ook nog eens leuk om te doen.....cassetterrecorder/cd-speler pakken, bandje/cd erin douwwen checkken of er niemand is anders (sta je lekker voor ***) anders doe je het gewoon in je kamer.....en dan schudden met die handel!!! en dat iedere dag 15 min t/m 30 min. en o ja...dan moet je wel snelle chaabi muziek hebben senhaji ofzo of egyptisch muziek!! :D hhhhhaaa en dan maar hopen dat je resultaat ziet! :D

ClassyCasaouia
17-06-2004, 12:37
Origineel gepost door dhc_creww een opmerking je kan je spieren altijd trainen ook al heb je vet Ja dat weet ik, maar je boekt minder snel resultaat met afvallen. Doe eerst vetverbranding/ cardio en dan spierversteviging. Ik heb het van mijn fitness instructeur :D en het helpt echt.

farah016
17-06-2004, 15:04
NOU WEET JE WAT JE OOK KAN DOEN : TRAPLOPEN EEN PRIMA OEFENINGEN VOOR JE DIJNEN EN JE KONT HET HELP EGT EN JE HOEFT NIET EENS NAAR DE SPORTZAAL TE GAAN IK HOOP DAT JE ER WAT AAN HEBT. EN OW JA DANSEN HELPT OOK GOED EN HET IS NOG EENS LEUK KAN JE OEFENEN VOOR MAROC ;) VEEL SUC6 VERDER

missy_magrebia
17-06-2004, 22:25
trap op en af rennen... haha :D

shouf_minatje
18-06-2004, 11:24
Origineel gepost door farah016 NOU WEET JE WAT JE OOK KAN DOEN : TRAPLOPEN EEN PRIMA OEFENINGEN VOOR JE DIJNEN EN JE KONT HET HELP EGT EN JE HOEFT NIET EENS NAAR DE SPORTZAAL TE GAAN IK HOOP DAT JE ER WAT AAN HEBT. EN OW JA DANSEN HELPT OOK GOED EN HET IS NOG EENS LEUK KAN JE OEFENEN VOOR MAROC VEEL SUC6 VERDER heb ik gedaan hoeveel keer per dag dan moet ik de trap op en af want k heb het pas nog gedaan woow wel veel gedaan maar werdt wel snel moe man hahahhaha ik dacht jaa lama zitten maar die dansen ga ik zeker weten elke dag een half uurtje doen en als je me vertelt hoeveel ik de trap op en af meot en hoelang en heb je nog wat tips voor buikoefeningen