Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : trouwen met de ex van je nicht???

el_marakchia
15-06-2004, 12:54

wie doet t en wie niet??? lijkt mij in elk geval een beetje raar. afgedankt door mijn nicht en dan kom ik. mijn vriendin gaat t doen wat denken jullie ervan doen of niet????? Gr. Marakchia

marrakchia_sl
15-06-2004, 12:57
Ikzelf zou het nooit doen, maar als ze echt verliefd op elkaar zijn dan kun je er niks meer aan doen! Dat noemen ze elmoektab Liefs Marrakchia_sl

el_marakchia
15-06-2004, 13:08
ik weet het!! heb haar gewaarschuwd maar ze wil het gewoon niet horen!! niemand is dover dan iemand die niet horen wil!! ik ben bang dat het niet goed zal gaan.

Rayhane_20
15-06-2004, 13:14
Je trouwt met diegene die MEKTAB voor je is. Dus zeg NOOIT nooit!! Wa3aleikoem salaam

bint_duh_bledie
15-06-2004, 13:17

nou dat zal ik dus nooit doen je hebt het altijd te doen met je nicht je kan nooit over je man praten je kan je nicht niet eens in der ogen kijken ik zou het haar afraden maarja het is haar leven

lella_ouafae
15-06-2004, 13:26
ja maar als ze toch van elkaar houden??? dan maakt het toch niks uit vind ik... ik heb toevallig een vriendin die nu in precies dezelfde situatie zit... alleen is ze nog niet verloofd... kus

bint_duh_bledie
15-06-2004, 13:32
Origineel gepost door lella_ouafae ja maar als ze toch van elkaar houden??? dan maakt het toch niks uit vind ik... ik heb toevallig een vriendin die nu in precies dezelfde situatie zit... alleen is ze nog niet verloofd... kus ja inderdaad liefde overwint alles :Iluvu:

Mandalay
15-06-2004, 14:59
Origineel gepost door bint_duh_bledie ja inderdaad liefde overwint alles :Iluvu: Oh jah? Wanneer heeft liefde dan overwonnen. Geef 1 vorbeeld waarbij liefde alles heeft overwonnen. Mensen komen steeds met die uitspraak maar waar zijn die mensen als de scheidings papieren getekend moeten worden?

UndercoverAngel
15-06-2004, 15:07
Ik zou niet eens met de ex van een vriendin kunnen trouwen laat staan met de ex van een van mijn nichten.. :o .:UcA:.

Karimaschatje
21-06-2004, 01:13
ik ken veeeel meisjes die met de ex van hun nichten zijn getrouwd dat is mode geworden tenminsten hier in adam ........Maarjah ik zal het niet doet ik ga goed met de vriend om van me nicht beschouw hem echt als de man van me nicht een neef ofzo

boufrah
21-06-2004, 10:30
het is inderdaad maktab want zei zou ook nooit geweten hebben dat ze met de ex van haar nicht zou ontmoeten.

mocro_sammy
21-06-2004, 10:37
Origineel gepost door Mandalay Oh jah? Wanneer heeft liefde dan overwonnen. Geef 1 vorbeeld waarbij liefde alles heeft overwonnen. Mensen komen steeds met die uitspraak maar waar zijn die mensen als de scheidings papieren getekend moeten worden? :hihi: Pessimist! Het moet zijn: WARE liefde overwint alles. Alleen denkt men altijd bij het kleinste beetje verlangen dat het liefde is :o Hoe dan ook, je ware liefde bestaat het is nu nog alleen aan jou om hem/haar te vinden maar er zijn grenzen. je moet hem bijv nooit proberen te zoeken bij exen van je vriendin/familielid. Dus ik zou het haar van harte afraden