Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie is er wel eens flink afgevallen?

Trouwens
14-12-2009, 11:24

KOM OP! SUCCES VERHALEN!!! Hoe heb je dat gedaan? Hoeveel ben je afgevallen? Ben je nog steeds op gewicht? Heb zelf wel eens gedaan aan een fruit en groente dieet. Ben in drie weken bijna tien kilo afgevallen. Was van 70 kilo naar 60 gegaan. Weet je hoeveel ik nu weeg? 76!! Hoezo jojo??? Ben benieuwd naar jullie! XX Moi!

Trouwens
14-12-2009, 11:55
Hoe ben je daarna weer gaan eten dan? Als je bent afgevallen moet je ook gezond blijven leven. Dus niet minimaal snoepen, geen frisdrank maar thee of koffie zonder suiker etc. He meis, Ja, dat heb ik ook geprobeerd. Helaas is het toch niet gelukt. Ik ben heel veel aangekomen sinds ik getrouwd ben. 13 kilo! Maar ik ben er nu echt klaar mee. Ik heb het gehad met die vetzucht. Mijn levenmotto vanaf vandaag; eat healthy, be and feel healty... En jij? Ben jij wel eens flink afgevallen?

Sje1
14-12-2009, 12:04
Salaam dames, Nou ik was twee jaar geleden rond de 67 a 68 kilo.. Toen ben ik samen met een vriendin begonnen met minimaal 4 keer in de week joggen ! Toen ben ik rond de 8 kilo afgevallen en dat is er altijd afgebleven.. Nu ben ik 57,5.. In totaal ben ik dus ongeveer 10 kilo afgevalen.. Het allerbelangrijkste is bewegen !!

Trouwens
14-12-2009, 13:10
Salaam dames, Nou ik was twee jaar geleden rond de 67 a 68 kilo.. Toen ben ik samen met een vriendin begonnen met minimaal 4 keer in de week joggen ! Toen ben ik rond de 8 kilo afgevallen en dat is er altijd afgebleven.. Nu ben ik 57,5.. In totaal ben ik dus ongeveer 10 kilo afgevalen.. Het allerbelangrijkste is bewegen !! Wow! Wat goed MasAllah! Ben je ook van eetpatroon veranderd toen, of niet? Ja je hebt echt gelijk, bewegen is the key...

Bellefleur
14-12-2009, 15:21

Ik ben 2 jaar geleden met het Sonja Bakker dieet begonnen. Ik viel destijds 8 kg af. Daarna ging het een jaar goed, maar sinds ik getrouwd ben, ben ik ongeveer 10 kilo aangekomen. Ik wil graag afvallen, nu nog beginnen. :)

-Louisa
14-12-2009, 16:49
Mijn zwaarste gewicht was 68 kilo.. toen ben ik 10 kilo afgevallen. Er zijn wel weer paar kilo's erbij gekomen.. Weeg nu 63 kilo:jammer: Topicstr! Wat goed van je 3 weken, 10 kilo afgevallen. X

honey_bunny
14-12-2009, 16:59
Ik ben om precies te zijn van vorige december tot deze december 17 kilo afgevallen.. vorige jaar december woog ik 84 kilo en nu weeg ik om precies te zijn 67 kilo! :D UP naar de 65 kilo en dan ben ik tevreden :D

Sudais
14-12-2009, 19:42
Ik ben een jaar geleden echt veel afgevallen, maar dat kwam omdat ik een jaar lang ziek ben geweest. Maar Elhamdoulilah weeg ik nu 62 kilo. Maar als ik het bijvoorbeeld druk heb en stress dan kan ik ook afvallen.

Miss-Unknown
14-12-2009, 22:16
Ik ben om precies te zijn van vorige december tot deze december 17 kilo afgevallen.. vorige jaar december woog ik 84 kilo en nu weeg ik om precies te zijn 67 kilo! :D UP naar de 65 kilo en dan ben ik tevreden :D Masha allah, goed zo :goedzo: Hoe heb je dat gedaan??

Marokkaanse20
15-12-2009, 08:17
Goedemorgen, Ik ben in 2006 15 kg in 3 maanden tijd afgevallen, dat is er een hele tijd afgebleven. Maar ben helaas in 2 jaar tijd weer de kilo's aangekomen. Ik sport weer sinds een week en ben al 3,1 kg kwijt. Nu nog 14 te gaan:D

Sje1
15-12-2009, 09:57
Wow! Wat goed MasAllah! Ben je ook van eetpatroon veranderd toen, of niet? Ja je hebt echt gelijk, bewegen is the key... Zo nu en dan let ik weer eens op.. Maar niet echt van eetpatroon veranderd. Alleen soms merk ik dat k teveel wil snoepen, ja dan moet ik oppassen..