Bekijk originele versie : Wat doe je als
Fatima_077
15-06-2004, 11:39
Sallaam mensen,
mijn zus die is heel goed bevriend met de zoon van onze kennisen.
het zijn echte vrienden, ze vertellen alles aan elkaar enz.
nu heeft hij haar verteld dat hij de hand van een meisje wilt vragen, het eerste wat zij d8 was van huh :confused: ,maar wie zou dat meisje zijn. Stiekem d8 ze dat hij het over haar had, maar tevergeefs niet dus.
het is nu al een aantal maanden geleden gebeurd en hij wilt volgende jaar met haar trouwen. lmohiem het was een hele gekke jaar voor mijn zus want een maand geleden werd er om de hand van mijn zus gevraagd, het raarste was dat ze gewoon toestemde, ik ken mijn zus en is daar niet gemakkelijk in, ze zou echt alles doen om eerste die persoon te kennen, maar ze stemde gewoon toe. Ik heb het haar gevraagd maar ze zei dat ze hem leuk vond bla bla bla, maar daar geloof ik niks van, kweet wel de reden waarom ze dat heeft gedaan.
Omdat haar beste vriend ook gaat trouwen, ik heb het haar gezegd maar ze ontkende het, serieus mensen mijn zus is echt veranderd niet meer de persoon die ik ken en waar ik mee kan lachen, heb een hele goeie band met haar alleen ze is gewoon veranderd, niet alleen geestelijk maar ook lichaamelijk.
Het zal al heel lang in mijn hoofd om hier dit te plaatsen zodat ik door jullie geholpen wordt, advies en tips krijg wat ik moet gaan zeggen en doen tegen mijn zus voordat ze het grootste fout maakt in haar leven.
mensen heb echt jullie hulp nodig ik wil serieuze racties mensen.
Als mijn zus dit ziet dan breekt zij mij, maar maakt niet uit ze is het waard en wil alles doen om haar te helpen. :(
Maar wat moet ik doen????????????
IkBenSaliha
15-06-2004, 11:47
Origineel gepost door Fatima_077
Sallaam mensen,
mijn zus die is heel goed bevriend met de zoon van onze kennisen.
het zijn echte vrienden, ze vertellen alles aan elkaar enz.
nu heeft hij haar verteld dat hij de hand van een meisje wilt vragen, het eerste wat zij d8 was van huh :confused: ,maar wie zou dat meisje zijn. Stiekem d8 ze dat hij het over haar had, maar tevergeefs niet dus.
het is nu al een aantal maanden geleden gebeurd en hij wilt volgende jaar met haar trouwen. lmohiem het was een hele gekke jaar voor mijn zus want een maand geleden werd er om de hand van mijn zus gevraagd, het raarste was dat ze gewoon toestemde, ik ken mijn zus en is daar niet gemakkelijk in, ze zou echt alles doen om eerste die persoon te kennen, maar ze stemde gewoon toe. Ik heb het haar gevraagd maar ze zei dat ze hem leuk vond bla bla bla, maar daar geloof ik niks van, kweet wel de reden waarom ze dat heeft gedaan.
Omdat haar beste vriend ook gaat trouwen, ik heb het haar gezegd maar ze ontkende het, serieus mensen mijn zus is echt veranderd niet meer de persoon die ik ken en waar ik mee kan lachen, heb een hele goeie band met haar alleen ze is gewoon veranderd, niet alleen geestelijk maar ook lichaamelijk.
Het zal al heel lang in mijn hoofd om hier dit te plaatsen zodat ik door jullie geholpen wordt, advies en tips krijg wat ik moet gaan zeggen en doen tegen mijn zus voordat ze het grootste fout maakt in haar leven.
mensen heb echt jullie hulp nodig ik wil serieuze racties mensen.
Als mijn zus dit ziet dan breekt zij mij, maar maakt niet uit ze is het waard en wil alles doen om haar te helpen. :(
Maar wat moet ik doen????????????
Wat is het leuk om een zusje te hebben :traan1:
Ik zou doordrammen… Tot ze wel moet toegeven…
Misschien houd ze wel van die jongen waar ze mee gaat trouwen… maar meer van haar vroegere goede vriend.
Misschien dat ze daarom zo triest is. Zal wel denk ik zeker zijn.
Het is zeker niet leuk om zo je zus te zien… ik bedoel mijn hart zou ook breken als mijn niet bestaande zus zo verdrietig was.
Ik denk dat doordrammen echt helpt maar op de juiste tijd en op de juiste manier.
Zoals ik al zei vroeg of laat zal ze wel moeten toegeven….
Ik bedoel ooit zal ze toch wel haar hart moeten luchten…
;)
Fatima_077
15-06-2004, 11:53
Origineel gepost door IkBenSaliha
Wat is het leuk om een zusje te hebben :traan1:
Ik zou doordrammen… Tot ze wel moet toegeven…
Misschien houd ze wel van die jongen waar ze mee gaat trouwen… maar meer van haar vroegere goede vriend.
Misschien dat ze daarom zo triest is. Zal wel denk ik zeker zijn.
Het is zeker niet leuk om zo je zus te zien… ik bedoel mijn hart zou ook breken als mijn niet bestaande zus zo verdrietig was.
Ik denk dat doordrammen echt helpt maar op de juiste tijd en op de juiste manier.
Zoals ik al zei vroeg of laat zal ze wel moeten toegeven….
Ik bedoel ooit zal ze toch wel haar hart moeten luchten…
;)
Ja dat weet ik, en weetje dat ze van hem houd dat weet ik zeker alleen het zeggen tegen hem druft ze niet, maar ik heb het zelf ook gezien, hoe hij naar haar kijkt en weetje hij belt haar ook soms wel 3 keer in de week, hij zoekt haar ook op haar werk in de pauzes , want ze werken in de buurt van elkaar. En ik weet zeker dat hij ook van haar houd, en ik weet ook dat hij het niet durft te zeggen.
Alleen meskiena zij is bang, zij weet niet wat ze moet doen, zij volgt haar hersenen in plaats van haar hart, zij zit echt in shitsituatie. :(
Fatima_077
15-06-2004, 12:06
Kom op mensen is er niemand die een goed hartje heeft en wilt helpen.
dat kan ik me toch niet voorstellen, het is niet leuk om het aan te zien ik zelf wil niet zien dat er wat gaat gebeuren met mijn zus, terwijl ik stond toe te kijken.
Mensen open jullie harten en geef mij advies
Mandalay
15-06-2004, 12:22
Kom op mensen is er niemand die een goed hartje heeft en wilt helpen.
dat kan ik me toch niet voorstellen, het is niet leuk om het aan te zien ik zelf wil niet zien dat er wat gaat gebeuren met mijn zus, terwijl ik stond toe te kijken.
Mensen open jullie harten en geef mij advies
Praat met de vriend van je zus. Vraag of hij gevoelens voor je zus heeft. Misschien als hij dat toegeeft dat je zus dat ook toe zal geven. Maar ik weet niet of dit de juiste actie is, misschien haal je zo wel twee koppels uit elkaar. Je moet wel heel erg zeker van je zaak zijn en dan nog kun je niet weten of het juist is.
Fatima_077
15-06-2004, 12:44
Origineel gepost door Mandalay
Praat met de vriend van je zus. Vraag of hij gevoelens voor je zus heeft. Misschien als hij dat toegeeft dat je zus dat ook toe zal geven. Maar ik weet niet of dit de juiste actie is, misschien haal je zo wel twee koppels uit elkaar. Je moet wel heel erg zeker van je zaak zijn en dan nog kun je niet weten of het juist is.
:( precies het is zo moeilijk, maar stel dat ik met hem ga praten ben ik ook bang dat hun relatie ook verpest, ze praten met elkaar maar doen net of er niks aan de hand is, stel dat ik dat zou doen dan zou ik het nog meer gaan verpesten dan het al is.
Maar het zekere is dat ze van elkaar houden.
Mandalay
15-06-2004, 13:01
:( precies het is zo moeilijk, maar stel dat ik met hem ga praten ben ik ook bang dat hun relatie ook verpest, ze praten met elkaar maar doen net of er niks aan de hand is, stel dat ik dat zou doen dan zou ik het nog meer gaan verpesten dan het al is.
Niet geschoten is altijd mis=(Marokkaanse vertaling)=T7arak a ras del batata! ;)
ik_oke_is
15-06-2004, 13:26
hmm als hij echt van haar hield; waarom zou ie dan iemand
anders trouwen :confused:
ik denk dat je zus gewoon NIET moet trouwen,
zeker niet ZOMAAR ineens ,dus gewoon je zus
"tegenhouden" te trouwen,
wat die jongen betreft zou ik niets doen, hij wil
met een meisje trouwen , kom daar niet tusse
das mijn eeh idee erover
JustAGirl22
15-06-2004, 13:41
anders trouwen
das mijn eeh idee erover...
Waar gaan we dat schrijven IK_ok_is_ok geeft RAAD hahaha
Goed zo jongen zie je wel dat je dat kunt hahaha
koeka koelaa is zo lekker hahaha
Doegggg
Fatima_077
15-06-2004, 13:54
Niet geschoten is altijd mis=(Marokkaanse vertaling)=T7arak a ras del batata! ;)
ja ik weet maar hoe moet ik het dan aanpakken. op welke manier.
ik_oke_is
15-06-2004, 14:04
Origineel gepost door JustAGirl22
Waar gaan we dat schrijven IK_ok_is_ok geeft RAAD hahaha
Goed zo jongen zie je wel dat je dat kunt hahaha
koeka koelaa is zo lekker hahaha
Doegggg
:o Soms krijg ik van die aanvallen jah
waarbij ik me moreel verplicht voel goede raad
te geven :o
ik zit vol verrassingen :maf:
Mandalay
15-06-2004, 14:11
ja ik weet maar hoe moet ik het dan aanpakken. op welke manier.
Ga gewoon met die jongen praten. Je zus hoeft er niets van te weten. Ga gewoon naar hem toe, kies wel het juiste moment, en zeg mabrook enzo dat je hebt gehoord dat hij gaat trouwen. En vraag ook over dat meisje met wie hij wil trouwen, hoe ze is en zo. Je weet wel hoe vrouwen informatie kunnen verkrijgen van mannen alsof ze opgeleid zijn door de KGB. Als je merkt dat hij vrij praat dan kom je ineens met een vraag onder de radar zoals wat er tussen hem en je zus is. Let goed op zijn gezichts uitdrukking. Als die drastisch verandert dan weet je dat hij gevoelens voor haar heeft. Ga dan gewoon door met vragen die je wilt stellen. Wees eerlijk en vraag aan hem of hij ook eerlijk wil zijn. Success!
Fatima_077
15-06-2004, 14:54
Ga gewoon met die jongen praten. Je zus hoeft er niets van te weten. Ga gewoon naar hem toe, kies wel het juiste moment, en zeg mabrook enzo dat je hebt gehoord dat hij gaat trouwen. En vraag ook over dat meisje met wie hij wil trouwen, hoe ze is en zo. Je weet wel hoe vrouwen informatie kunnen verkrijgen van mannen alsof ze opgeleid zijn door de KGB. Als je merkt dat hij vrij praat dan kom je ineens met een vraag onder de radar zoals wat er tussen hem en je zus is. Let goed op zijn gezichts uitdrukking. Als die drastisch verandert dan weet je dat hij gevoelens voor haar heeft. Ga dan gewoon door met vragen die je wilt stellen. Wees eerlijk en vraag aan hem of hij ook eerlijk wil zijn. Success!
Dankje wel Mandalay.
Dat had ik ook in mijn gedachte, ik wou hem ook al aanspreken maar wist niet hoe, maar nu je me hebt gezegd wat ik moet zeggen, weet ik hoe ik het moet aanpakken, en hopen dat mijn zus niet kwaad op mijn wordt ook al denk ik dat dat gaat gebeuren.
Alleen moet ik het toegeven aan hem dat mijn zus gevoelens voor hem heeft??
shokran
Fatima_077
15-06-2004, 14:56
Origineel gepost door ik_oke_is
anders trouwen :confused:
das mijn eeh idee erover
het is gewoon koppigheid de een is nog koppiger dan de ander.
Ik denk dat angst ook een rol speelt.
Fatima_077
15-06-2004, 14:57
Origineel gepost door siham_sweety
Ik hoop dat ze de juiste beslissing heeft genomen :)
ik hoop het ook.
dankje wel
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.