Bekijk originele versie : Wie had..
Jambers eergister gekeken. Die marokkaanse chickie die met een belg ging trouwen, damn relaxt dat die ouders het goedkeurden!
Ik vind het btw een goede ontwikkeling :D.
marjam123
15-06-2004, 11:08
is die belg een moslim geworden?
xxx
Jap maar ik weet nou niet of ik dat wel zo goed vind. Hij werd namelijk moslim voor haar. Die vader zei ook van ja hij moet zich bekeren. Wie zegt dat hij bidt en alles?
ja heel toevallig ik had maar een klein stukje gezien, had je gezien die lag daar echt heel relaxt tussen die belgen net of het de normaalste zaak is van de wereld.
en die hadden ook een bruiloft gehouden in marokko met alles er op en eraan, tssssssssssssss verdwaalde mensen :jammer:
marjam123
15-06-2004, 11:11
nee als ie het egt alleen voor haar heeft gedaan... dan weet je nooit of hij het wel volhoudt... :jammer: maar goed, layhdih..
xxx
Origineel gepost door Nohaila
ja heel toevallig ik had maar een klein stukje gezien, had je gezien die lag daar echt heel relaxt tussen die belgen net of het de normaalste zaak is van de wereld.
en die hadden ook een bruiloft gehouden in marokko met alles er op en eraan, tssssssssssssss verdwaalde mensen :jammer:
Waarom verdwaald? Omdat ze met een niet-marokkaan is getrouwd. Net alsof met een marokkaan trouwen da bomn is :rolleyes: .
het gaat er niet omdat hij geen marokkaan is maar het gaat erom dat hij geen moslim is.
Origineel gepost door Nohaila
het gaat er niet omdat hij geen marokkaan is maar het gaat erom dat hij geen moslim is.
Hij heeft zich toch bekeerd zeg ik toch :rolleyes: . Beter lezen dame ;).
IkBenSaliha
15-06-2004, 11:21
Origineel gepost door Juistem
Jap maar ik weet nou niet of ik dat wel zo goed vind. Hij werd namelijk moslim voor haar. Die vader zei ook van ja hij moet zich bekeren. Wie zegt dat hij bidt en alles?
Ik geloof niet dat je een goede moslim word als je voor iemand moslim word alleen om bij diegene te zijn....
Je doet het voor je zelf en voor Allah en voor niemand anders... Want als je dood bent ga je ook alleen in het graf...
En niet samen met je geliefde.
En trouwens.... je mag met elke man trouwen mits hij een moslim is...
En als je ouders dat niet goed keuren dan zijn ze veel te gebonden aan hun cultuur meer dan aan hun geloof.
:jammer:
marjam123
15-06-2004, 11:23
IkBenSaliha goed gezegd... zoals je dat wel vaker doet :rolleyes:
xxx
butterfly5
15-06-2004, 11:32
die belg was niet om te horen hij kauwde hun huwelijksnacht er gewoon uit je kon zien dat zijn vrouw dat niet zo prettig vond
Origineel gepost door butterfly5
die belg was niet om te horen hij kauwde hun huwelijksnacht er gewoon uit je kon zien dat zijn vrouw dat niet zo prettig vond
fris om te horen serieus, vooral toen ze het over het maagdendoek hadden, dat mensne dat nog steeds doen, zielig!!
nouredinne_el
15-06-2004, 12:01
ik snap echt niet dat zij op hem kan valllen maarja
watmoetje
15-06-2004, 12:07
gewoon een .... :gniffel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.