Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoofdoek VS spijkerbroek

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

LZN
15-06-2004, 10:46

Het laatste MOSIBA is een hoofddoek gecombineerd met een (strakke) spijkerbroek. Doe de mensheid een plezier en doe dan die hoofddoek af, want het is echt geen gezicht. Kaaskoppen lachen ons uit, ze denken; is dit Islam? Mashallah...het wordt steeds erger...

majdaj
15-06-2004, 10:47
hahhahhahahha wollah je hebt gelijk,

shirien85
15-06-2004, 10:48
Origineel gepost door Jassino Het laatste MOSIBA is een hoofddoek gecombineerd met een (strakke) spijkerbroek. Doe de mensheid een plezier en doe dan die hoofddoek af, want het is echt geen gezicht. Kaaskoppen lachen ons uit, ze denken; is dit Islam? Mashallah...het wordt steeds erger.. jah zo denk ik ook altijd

Mouny
15-06-2004, 10:49
Je hebt gelijk... het toppunt was n keer... ik zag n meisje... en wallah el 3adiem ik reed bijna tegen een paal aan... Ze had zo'n grote hijaab op die ook je boezem bedekt... maar daar onder.... n rok BOVEN de knieen... neri waar gaat dit heen

minga

:hihi: staat toch leuk :maf2: beter iets dan niets :D

SOmaar
tja wat kan je er aan doen! insallah komt het goed

Tijn
15-06-2004, 10:51
Worden jullie zelf niet een beetje ziek van dat eeuwige gezeik over de hoofddoek (en maagdelijkheid).....Lijkt wel of Moslims zich enkel druk maken over zaken die voor anderen zichtbaar zijn en dan natuurlijk `t liefst bij de meiden ;) Waarom wel druk maken over hoofddoek en niet over het niet mogen betalen/ontvangen van rente, bedriegen, niet oordelen, of je een beetje inzetten voor de samenleving? (en ja ik val in herhaling :D )

Missy_Cheima
15-06-2004, 10:54
Origineel gepost door Tijn Waarom wel druk maken over hoofddoek en niet over het niet mogen betalen/ontvangen van rente, bedriegen, niet oordelen, of je een beetje inzetten voor de samenleving? (en ja ik val in herhaling :D ) Ik wou net zeggen: :D :D

Tijn
15-06-2004, 10:58
Origineel gepost door Missy_Cheima Ik wou net zeggen: :D :D kprobeer af en toe wat mensies wakker te schudden, maar `t wil niet erg lukken geloof ik :( ....men hoort liever wat men wil horen ;) Ps mooie avatar trouwens....zo wil er later ook wel een paar...zonder hoofdoek uiteraard :D

Tijn
15-06-2004, 11:01
Origineel gepost door Jassino Ga een koe melken. Dit is 'onze zaak' ik wordt juist ziek van kaaskoppen die zonder kennis over Islam spreken. Altijd leuk&kinderachtig om da ander voor onwetend uit te maken :D Ik zeg niet dat ik veel kaas van de Islam heb gegeten, maar ben gezien de reacties niet de enige ;)

Tijn
15-06-2004, 11:08
Origineel gepost door puur_vrouw oooooooooooooo hahahahahaha :lol::lol: hij is goed en lekker :stout: :hihi:

Nohaila
15-06-2004, 11:08
waarom zitten sommige hier te zeggen, waarom hij zich druk maakt, ik maak me er ook druk en tuurlijk dat hoor ook. Je moet niet alleen het beste voor jezelf hebben maar ook voor een ander. En als je zoiets ziet dan zal je er zeker over druk maken en het kan niet het hoort niet en het mag niet. en soubhana Allah sommige meiden weten niet meer hoe ze het moeten dragen ik weet niet of ze in de war zijn of ze denke dat het leuk staat ik weet het echt niet maar goed Allah ihdihoem. :zwaai:

minga
15-06-2004, 11:30
ey er is niets mis mee om een koe te melken...dat heb ik ook wel een paar keer gedaan....dus laat koeien erbuiten

Maisam
15-06-2004, 11:33
Origineel gepost door minga :hihi: staat toch leuk :maf2: beter iets dan niets :D :zweep: :kwaad: SHAME ON YOU !

Maisam
15-06-2004, 11:41

Origineel gepost door minga ey er is niets mis mee om een koe te melken...dat heb ik ook wel een paar keer gedaan....dus laat koeien erbuiten :schok: BOEEEEEEEEEEE :o

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11