Bekijk originele versie : Wie zit er te wachten op antwoord van de IND?-->uitleg MVV
Bentanes
15-06-2004, 10:06
Salaam Ailaikoem allemaal.
Ik vroeg me af wie van jullie er allemaal zitten te wachten op antwoord van de IND betreffende een MVV aanvraag.
Wanneer hebben jullie deze ingediend?
Ik heb de mijne 20 April ingediend, maar de procedure is veranderd.
1) laat je je huwelijk inschrijven in je gemeente, de uitreksel heb je nodig, dit gaat nu echt via de IND dan de VREEMDELINGENPOLITIE, dan pas terug naar de gemeente, ze kijken dan of alles gelegaliseerd is en of er sprake kan zijn van schijnhuwelijk. Dit duurt +/- 8 weken.
2) Je stuurt de rest van je papieren in de afhandeling hiervan is 4 weken.
Je krijgt je dossiernummer en V-nummer al als je je huwelijkaanvraag heb ingediend, deze datum geldt ook voor de looptijd.
Ik ben nu net bij stap 2.
:zwaai:
dinalina22
15-06-2004, 10:24
allah ie kamel bigier inshallah.
Moge alles snel verlopen voor je inshallah.
:zwaai: dina
riffia19
15-06-2004, 12:08
ik heb zelf mijn aanvraag 10 maart ingediend ik moet me ook inschrijven bij de gemeente maar dat heb i kgedaan voordat ik mijn aanvraag indiende bij de gemeente heb ik papieren gehad die ik naar de vreemdelingenpolitie moest brengen om alles te checken en na een week kreeg ik bericht dat ik de uitreksel moest ophalen en nu wacht ik nog op een beslissing van de ind dusss groetejs dat is mjin verhaal en ik hoop inchallah dat onze mannetjes snel komen
Hoe gaat het dan als je partner nog in marokko is ?
Bentanes
15-06-2004, 13:24
Riffia,
Wanneer heb je alles naar de IND gestuurd , je officieele aanvraag dus?
En trouwens, de procedure was vanaf 1 April gewijzigd zoals ik hierboven heb vermeld, helaas duurt zo'n aanvraag om in te schrijven bi jde gemeente nu 8 weken.
Fadila,
Hoe bedoel je als je man nog in Marokko is?
Ben je al getrouwd volgens Marokkaanse wet of niet?
:zwaai:
riffia19
15-06-2004, 14:09
hoi bentanass ik heb alles op 10 maart opgestuurd 3 maanden zijn nu al voorbij maar ze heeben hier in den haag een achterstand maar het duurt niet lang meer zeggen ze inchallah
ben nog niet getrouwd volgens de marokkaanse wet ....
Ben dus wel heel nieuwschierug hoe het allemaal gaat
soennia83
15-06-2004, 19:44
pffff, al die rompslomp.
Moge Allah jullie saber geven en mannen die het verdienen, want ik heb zoveel verkeerde gevalllen gezien.
InshAllah komt het allemaal goed!
Origineel gepost door riffia19
hoi bentanass ik heb alles op 10 maart opgestuurd 3 maanden zijn nu al voorbij maar ze heeben hier in den haag een achterstand maar het duurt niet lang meer zeggen ze inchallah
Als ik het goed heb dan val jij nog onder oude wetgeving.
Bentanes
18-06-2004, 13:54
Wallah illah Noura,
Echt stelletje debielen, ik heb het vanmorgen ook gehoord, heb mijn aanvraag ook 20 April weggestuurd , zou dus voor 20 Juli antwoord moeten hebben, nou nu duurt dat max. tot 20 SEPTEMBER!
En dat omdat alles vanaf 1 April via Hoofddorp, daar doen ze een het stuk van je papieren controleren of alles gelegaliseerd is en dan voor heel NEderland!
WIe dat besloten heeft moet terug naar school gestuurd worden en eens goed na denken over het begrip EFFECTIEF!
Ergste is dat je er niets aan kunt doen dan alleen maar wachten wachten wachten :( :kwaad: :kwaad: :kwaad:
riffia19
18-06-2004, 20:04
ja joh erg man ik heb zelf mijn aanvraag 10 maart gedaan en ik dacht 10 juni yes maar nu moet je nog 3 tot 6 maanden wachten
anoniempjee
19-06-2004, 20:58
Hoe gaat dat nou in zijn werk.
Als ik het goed heb dan moet je op papier getrouwd zijn en dan moet je die in gaan dienen bij de ............. ?
Of heb ik het HELEMAAAL verkeerd
Beslama
scubduck
19-06-2004, 21:32
ja klopt nora 23 ik heb voor 1 april alles aangevraagd maar ik moet wel vanaf de datum van aanvraag 3 tot 6 maanden wachten wat zijn de nieuwe regels dan per 1 april
Hoceimakaoutar
20-06-2004, 19:49
hey mensen,
Klopt het nou echt dat je een minimum netto loon van 1103.34 EUR moet verdienen voordat je een aanvraag kan doen.
En geld dat voor een 18 jarige ook die al een contract van 40 uur heeft?
mientje007
20-06-2004, 23:36
jeetje wat vreemd want ik heb mijn aanvraag ook naar denhaag/rijswijk gestuurd, op 12 maart en 11 april kreeg ik een bevestigign dat ze hem hebben ontvangen en op 22 opril kreeg ik een positief advies mijn man heeft 1 week later zn visum opgehaald en heeft een ticket geboekt en was hier 11 mei dus bij mij is alles bijelkaar maar 6 weekjes, dat is aardig snel voor als ze ze3ma echt een achterstand hebben, dus ik snap het niet hoor,
maar moge allah jullie sabr geven en zullen de mannetjes en vrouwtjes hier heeeeeel gauw zijn inssa allah
kus mia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.