Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haar sneller te laten groeien??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

UmmNaasiruddeen
15-06-2004, 01:16

Salaam Alaykoem Allemaal, Ik wil dat mn haar wat sneller groeit heeft iemand wat adviezen en uuh dames vraag het ook aan jullie moeders en oma's die zullen het vast weten moehim ik hoor nog van jullie .. Wasalaam :zwaai:

SOUHAILLA1986
15-06-2004, 11:20
hey hey meisie ik heb een tip voor je als je dit jaar naar marokko gaat moet je vermogal kopen het kost iets van 7dirham vermogal is ja je gaat er van op kijken het is luizenspul je moet het in je haar wrijven en dan ongeveer 7 uur in je haar laten trekken bij mij is het in iedergeval gelukt en bij me nicht ook dus ik raadt het je echt aan :zwaai: :zwaai:

lailaelmou
15-06-2004, 11:53
Origineel gepost door SOUHAILLA1986 hey hey meisie ik heb een tip voor je als je dit jaar naar marokko gaat moet je vermogal kopen het kost iets van 7dirham vermogal is ja je gaat er van op kijken het is luizenspul je moet het in je haar wrijven en dan ongeveer 7 uur in je haar laten trekken bij mij is het in iedergeval gelukt en bij me nicht ook dus ik raadt het je echt aan :zwaai: :zwaai: dit is zeker een grap :confused:

PowerQueen
15-06-2004, 15:52
Luizenspul :confused:

tetouan_girls
15-06-2004, 16:03

Mijn zusje is kapster en zij doet altijd ons haar. Je moet je haar goed verzorgen, met goeie producten. en om de 4 weken je puntjes laten bijknippen. Als je je dooie pntjes te lang laat staan. dan groeit je haar ook heel slecht.

UmmNaasiruddeen
15-06-2004, 16:08
Salaam alaykoem, Thnx Schatjes...vermogal ken ik ja..ik zal het proberen inchALLAH... Wasalaam

Darine_Chamalia
15-06-2004, 16:21
Origineel gepost door Sistaaa Salaam Alaykoem Allemaal, Ik wil dat mn haar wat sneller groeit heeft iemand wat adviezen en uuh dames vraag het ook aan jullie moeders en oma's die zullen het vast weten moehim ik hoor nog van jullie .. Wasalaam :zwaai: Salaam, Om je haar sneller te laten groeien, moet je beginnen met het verzorgen van je haar. Hierbij heb ik het over: 1. je haar om de 2 dagen wassen. (1x in de maand krachtbehandeling) 2. 1x in de week je haar met citroensap insmeren, en goed laten intrekken vervolgens met lauw water uitspoelen. 3. 1x in de maand dooie punten laten knippen (kapster) 4. je haar niet al te vaak fohnen. (zeker niet dagelijks) 5. en de zon is goed voor je haar, daar groeit je haar ook van. Maar je moet je haar wel van te voren insmeren. (anders worden de punten heel droog). Kortom, het gaat erom je haar goed verzorgen en je zult het resultaat zien Insa Allah.

PobriSita
15-06-2004, 17:46
hmm luizenspul :haha:

minous21
15-06-2004, 19:55
Mijn haar groeit echt in turbo snelheid (mijn geheim): :D : - Om de twee weken henna (verse henna dus niet uit een pakje) met de henna meng ik een ei, eetlepel olijven olie, gemalen kruidnagels. - 1 keer per maand je haar goed natmaken en dan echt honing in je smeren (echte honing komt uit Marokko het kost 20 euro per liter) half uurtje in latentrekken en dan goed wassen.... - regelmatig dode puntje knippen....... Als je deze drie dingen doet...krijg je naast langer haar ook dikker en glanzender haar.... Succes.... Liefs Minous

anoniempjee
15-06-2004, 21:13
- 1 keer per maand je haar goed natmaken en dan echt honing in je smeren (echte honing komt uit Marokko het kost 20 euro per liter) half uurtje in latentrekken en dan goed wassen.... Word je haar dan niet een groot kliederboel. Werd al gek toen ik er knooflook in deed wat een stank ........ :maf: BEslama ........ ano :zwaai:

PobriSita
15-06-2004, 21:23
Hmm, minoush21 ik heb daar nooit zin in om zoveel moeite er voor te doen :maf:

alhoceimachaima
15-06-2004, 21:25
gewoon de puntjes er af knippen :D

FaKel0nd0n
15-06-2004, 22:40
Je haar 2 keer per week wassen en iedere avond voordat je gaat slapen je haar goed uitkammen en in een vlecht doen. Je haar moet je nooit uitwringen als het nat is want dan breek je je haar.. En gewoon goeie shampoo gebruiken!

SOUHAILLA1986
16-06-2004, 11:29
Origineel gepost door laila el mou dit is zeker een grap :confused: nee wollah het helpt echt ik had me haar 2 jaar geleden laten knippen in marokko en sinds toen groeide me haar niet meer het bleef gewoon 2jaar op dezelfde lengte en toen kwam me tante ermee dus ik dacht ook zo van oke je spoort niet galtoe en ik dacht laat me het gewoon proberen en ja hoor na 3maanden zal ik al echt een verschil en nu gebruik ik het nog steeds

minous21
16-06-2004, 19:09

Origineel gepost door anoniempjee - 1 keer per maand je haar goed natmaken en dan echt honing in je smeren (echte honing komt uit Marokko het kost 20 euro per liter) half uurtje in latentrekken en dan goed wassen.... Word je haar dan niet een groot kliederboel. Werd al gek toen ik er knooflook in deed wat een stank ........ :maf: BEslama ........ ano :zwaai: :D Als je haar echt goed nat is en dan honing insmeren dan wordt het geen kliederboel en ook niet plakkerig....(lekker honing maskertje...)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7