Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Belgie vs Marokko???????

Pagina's : [1] 2

Marocca
25-11-2002, 18:12

ONZIN!!!! Meisjes en jongens uit belgie zijn toch net hetzelfde als die van holland!!Geef nu eerlijk toe,komaan!!!! Ik zie veel topics staan over het feit dat de ene groep slimmer is dan de andere...... :kwaad: Waar slaat dit op? :o Een marokkaan is en blijft een marokkaan.......... :rolleyes: Dit is niet aanvallend bedoeld maar wat vinden de anderen ervan??? :confused:

RaZer
25-11-2002, 18:15
Je neem toch dingen over hoor.. Een Marokkaan die in Frankrijk is niet voor 100% hetzelfde als een Marokkaan in Nederland. Maar wie slimmer of dommer is heeft meer met persoon te maken en niet waar hij woont.

SweetRose
25-11-2002, 18:15
Origineel gepost door Marocca ONZIN!!!! Meisjes en jongens uit belgie zijn toch net hetzelfde als die van holland!!Geef nu eerlijk toe,komaan!!!! Ik zie veel topics staan over het feit dat de ene groep slimmer is dan de andere...... :kwaad: Waar slaat dit op? :o Een marokkaan is en blijft een marokkaan.......... :rolleyes: Dit is niet aanvallend bedoeld maar wat vinden de anderen ervan??? :confused: ik vind dat jij groot gelijk hebt schatje :D

Marocca
25-11-2002, 18:16
Origineel gepost door RaZer Je neem toch dingen over hoor.. Een Marokkaan die in Frankrijk is niet voor 100% hetzelfde als een Marokkaan in Nederland. Maar wie slimmer of dommer is heeft meer met persoon te maken en niet waar hij woont. ja maar waar ligt de basis van het "marokkaan zijn"??? :D THINK THINK!!!!

Marocca
25-11-2002, 18:18

Origineel gepost door zin 'n midar ik vind dat jij groot gelijk hebt schatje :D ik weet het honneponnetje!!!! ;) :D http://www.snowcrest.net/cafemocha/images/Poohfriends1.jpg

RaZer
25-11-2002, 18:19
Origineel gepost door Marocca ja maar waar ligt de basis van het "marokkaan zijn"??? :D THINK THINK!!!! lees lees niet voor 100% en ik ga nu weg.. Dus mail me maar prive want ik kan niks terug zeggen of laat het maar zitten... en ik snap waar je naar toe gaat Moslim

Tnawie
25-11-2002, 18:19
intelligentie is erfelijk en meestal heeft ieder maroc familie, familie in belgie, frankrijk en nederland.t lijkt me sterk dat marocs uit een streek slimmer zijn dan in de andere streek.

SweetRose
25-11-2002, 18:20
Origineel gepost door Marocca ik weet het honneponnetje!!!! ;) :D http://www.snowcrest.net/cafemocha/images/Poohfriends1.jpg That's for LIFE....:goedzo: :zwaai:

Marocca
25-11-2002, 18:21
Origineel gepost door RaZer lees lees niet voor 100% en ik ga nu weg.. Dus mail me maar prive want ik kan niks terug zeggen of laat het maar zitten... en ik snap waar je naar toe gaat Moslim voila,ge hebt nagedacht!!!!! thanxxx anyway!!! Dat zou je wel willen he;dat ik je een pm stuur!!! :D

Marocca
25-11-2002, 18:22
Origineel gepost door TNAwie intelligentie is erfelijk en meestal heeft ieder maroc familie, familie in belgie, frankrijk en nederland.t lijkt me sterk dat marocs uit een streek slimmer zijn dan in de andere streek. tja.........blijkbaar wel eh!! :rolleyes:

Marocca
25-11-2002, 18:49
Origineel gepost door lady_moi :zweep: slecht gehumeurd??? :D :D

Lady_moi
25-11-2002, 18:50
ge kunt rade...

Marocca
25-11-2002, 18:52
Origineel gepost door lady_moi ge kunt rade... ja dus....................... :( :( :(

Lady_moi
25-11-2002, 18:56
Origineel gepost door Marocca ja dus....................... :( :( :( inderdaad

Lady_moi
25-11-2002, 19:07

wat sta jij daar te huppelen

Pagina's : [1] 2