Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : restaurant medina geopend

hanoenatje
12-12-2009, 23:24

salamou alaikom, er is een nieuwe restaurant genaamd medina in Burg. de Vlugtlaan 97 geopend . Het is langs de weg(naast gezondheidscentrum , prijstopper en meubel winkel scheltingen) Je kan daar heerlijk marokaans eten. de restaurant zelf kan ook gehuurd worden voor feestjes zoals verjaardagen, baby feesten, of andere soort gelijke gelegenheden. dat wou ik even mededelen. groet, hanane

maroclady111
12-12-2009, 23:27
Misschien handig, als je er ook een plaatsnaam bij vermeld.

hanoenatje
12-12-2009, 23:30
hey mocrolady111, hier het adres Burgemeester . de Vlugtlaan 97 1063 BJ Amsterdam in slotermeer gr, hanane

tomobil
14-12-2009, 00:37
hebben ze een website?

fafafa
14-12-2009, 01:04

hey mocrolady111, hier het adres Burgemeester . de Vlugtlaan 97 1063 BJ Amsterdam in slotermeer gr, hanane de zoveelste in amsterdam...:rolleyes: ga ergens anders waar vraag naar is. jullie hebben daar al een top restaurant.

sai77
22-12-2009, 23:38
hoe lang houden ze het vol want er voor had je darna en daar voor nog een ander

Deadline
23-12-2009, 12:19
salamou alaikom, er is een nieuwe restaurant genaamd medina in Burg. de Vlugtlaan 97 geopend . Het is langs de weg(naast gezondheidscentrum , prijstopper en meubel winkel scheltingen) Je kan daar heerlijk marokaans eten. de restaurant zelf kan ook gehuurd worden voor feestjes zoals verjaardagen, baby feesten, of andere soort gelijke gelegenheden. dat wou ik even mededelen. groet, hanane Daar komen alleen maar (marokkaanse) mannen! Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om daar naar binnen te lopen. Verhuren voor feestjes?? Het zit langs een drukke weg en iedereen die langs loopt kan naar binnen kijken. Lijkt me dus geen geschikte locatie voor een feestje...:jammer: