Bekijk originele versie : Naima bezaz in Heilig vuur
Ja ik was net aan het zappen totdat mijn ogen bleven steken bij een fragment van(ik ben zijn naam vergeten :confused:) die marokkaanse schrijver die bij rondom tien wegliep toen die wijven wat zaten te blaten oja ik weet het weer!! zijn voornaam was ali :D haha maar anyways toen bleef ik kijken en begon het programma helig vuur en naima bezaz en een andere dame waren aanwezig en ze hadden het over de onderdrukking van de vrouw, hebben jullie dat ook gezien ik vond het best wel goed eigenlijk.
Hij heet Ali Edouadi ofzoeits en komt uit Breda :D.. En hij is zeer goed!! maar vertel wat voor onzin kraamde Naima weer uit?
Ik haat haar. Slijmen bij de Nederlanders en afgeven op de islam en de moslims, zodat ze meer boeken kan verkopen. BAH!
Nounousa
25-11-2002, 18:00
jah ik heb het programma van ali gezien jah... :D
en ik heb het net ook gezien van de onderdrukking van de vrouw.... jammer dat het weer eens daarover moest gaan..
de NEGATIEVE (niet bestaande) kant van de islam..:(
en zij is gewoon commercieel en praat teveel mee met de KAFERSSss zodat ze alleen maar meer publiciteit krijgt van de NLs
Naaima El bezaz is echt een vernederlandste trut. Ze denkt echt dat ze heel wat is met haar praatjes. Ze doet zich voor als een echte nederlander en lijkt zich te schamen voor haar Marokkaanse achtergrond. Ze moet stoppen met het naar beneden halen van haar eigen landgenoten voor haar eigen bestwil. Het enige waar ze echt oog voor heeft is dat Nederlanders haar boeken gaan lezen
ik heb het wel gezien, maar ze had niet echt iets nieuws te melden,
behalve haar standpunt nog eens verduidelijken ten opzichte
van mannen die hun vrouwen onderdrukken en dat afleiden uit de koran.............
ik vind haar boeken overigens wel goede literatuur!
dat vind ik ook iets onwaardigs...........
Origineel gepost door helleau
heb nog nooit gelezen maar begrijp niet waar iedereen zich druk om maakt so what iedereen schrijft over de liefde bedrijven ook op dit forum
Als anderen het doen, dan is het goed?
De profeet heeft gezegd:
"Schaamte is een onderdeel van het geloof en de plaats van het geloof is in het paradijs. En schaamteloosheid is onderdeel van grofheid en de plaats van grofheid is in de hel." (Ahmad en Tirmidzi)
ik was het op een punt met haar eens..
ze zei dat het niet de islam was die de vrouw onderdrukte maar de cultuur van de mannen die vrouw onderdrukken..
verder vond k ook dat ze zat te slijmen (zehma een goede geintegreerde marokkaanse) met die nederlandse theologe
pfff zo een slijmbal heb ik nog nooit eerder gezien!! :zwaai:
opgeruimd staat netjes in dit geval!!! :cool:
Origineel gepost door helleau
iewa ze had daar wel gelijk in mtalsi ik zat te kijkenw at ze zou zeggen en toen zei ze dat niet de islam de vrouw onderdrukte maar de cultuur en toen ik zei ik hardop: juist!! en ik vond dat ze ook gelijk had toen ze het over de sociale controle had dat dat hoog zit bij de marokkanen dat het meisje heel erg in de gaten werd gehouden als er iets is waar ik mij aan irriteer is dat wel de sociale controle bij de marocs
dat andere punt was me ontschoten.. ben ik ook mee eens over die sociale controle , das waar.. ;)
Misschien is de sociale controle bij Marokkanen te groot, maar wat zouden veel Marokkaanse jongeren doen als die er niet was? Dan hadden ze horens gekregen!
Die Naima vind ik maar niks. Wat weet zij nou over islam? Ik heb haar boeken nooit gelezen dus daar kan ik niet over oordelen maar ik heb die uitzending heel effe gezien vond het niet interresant en heb weggezapt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.