Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : islamitische bruidsjurken!!

Farkoessa
14-06-2004, 22:32

zoooo ben ik weer hoor... ff een vraagje onder de mensen die het net onderste boven kennen.... want ik zoek nl islamitische bruidsjurken of taksita's voor amira.. je weet toch!! kaw :zwaai:

G-Bella
14-06-2004, 22:40
Hoi meid, Misschien moet je ff kijken bij forum 'Trouwfeesten' want daar zag ik als laatst een topic met foto's van 'bedekte jurken' soort wat jij zoekt.. Hopelijk heb je er wat aan :zwaai:

Farkoessa
15-06-2004, 11:39
jah maar weet er niemand echt een site met zulke jurken... :(

badriyah
15-06-2004, 13:49
Origineel gepost door Farkoessa jah maar weet er niemand echt een site met zulke jurken... :( ik denk van niet zuster..heb laatst een turkse site gezien..die is ook geplaatst bij yasmina..trouwerijen..moet je daareven gaan zoeken.. ik ben heel vaak op kledingsites..arabische enzo..en nooit heb ik een bruidsjurk gezien met hidjaab... misschien is het handig als je gewoon zelf een jurk ontwerpt en laat maken wa alaikom assalaam badriyah

asmae_casaouia
15-06-2004, 17:11

sellem oe 3eleikoem oegti el haziti...:D misschien moet je inderdaad maar zelf een mooie jurk ontwerpen..en vraag je zusje...die kan je misschien helpen...;) zij is daar heel goed in..:D

roefaida
15-06-2004, 21:34
heey meid ales je naar trouwerijen gaat en daar moet je zoeken en dan zie je "islamitische bruidsjurken" echt hele mooie jurken zijn dat en allemaal met hoofdoek beslama anissa

Farkoessa
15-06-2004, 21:51
Origineel gepost door zinia_nadoria heey meid ales je naar trouwerijen gaat en daar moet je zoeken en dan zie je "islamitische bruidsjurken" echt hele mooie jurken zijn dat en allemaal met hoofdoek beslama anissa jah maar dat had ik al gedaan zonder resultaat.. maarja zelf ontwerpen zoals die gek van casaouia zegt :D

soemit
18-02-2007, 22:11
heeey meid kijk op deze site van bruidsjurken met hijab ik hoop dat er iets voor je tussen zit dt je mooi vind http://www.balacouture.com/eng/gelin.htm