Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Groupe Addoha appartementen

Pagina's : 1 [2] 3 4

rifijntje
24-08-2010, 23:49

Wie is er hier bekend met Abddales group.

zelfverzekerd
25-08-2010, 01:57
Adoha staat bekend om zeer slechte bouwinstructie!! Vraag maar goed rond in Tanger!!! meeste klachten: lekkages, slechte afwerking en muren die uiteenvallen zodra je 1 spijker inslaat. Mohiem vraag eerst goed na voordat je gaat kopen. Ik vind dat ook niet gek voor een bedrag van 18.000 euro. Een zeer klein bedrag voor een appartement..hoeveel jaar blijft dat gebouw gemiddeld recht staan:D

studeren
25-08-2010, 02:17
Ik vind dat ook niet gek voor een bedrag van 18.000 euro. Een zeer klein bedrag voor een appartement..hoeveel jaar blijft dat gebouw gemiddeld recht staan:D Als ze het door verkoopt direct dan maakt ze nog winst ook. Addoha appartementen zijn goed voor om mee te handelen;)

cheguevara
27-08-2010, 04:50
Addoha bouwt en verkoopt de goedkoopste appartement in marokko ,zou mij dan niet verbazen dat de kwaliteit niet zo hoog is .

Sister007
27-08-2010, 10:00

Ik ben bekend met Abdalas group. Pm me maar voor vragen. Verder ingaand op de discussie over Addoha. Addoha aan de route de rabat is heel slecht afgewerkt en weggegooid geld. Het enigste wat kanwerken dat je je geld terugkrijgt is verhuren aan studenten of migratiearbeiders. Heel erg gehorig, de trap en gang is heel smal, daarbij moet je las jet balkon op gaat uitkijken dat je maar een halve stap zet je een hele stap lig je onder aan de flat. Je meot een keer gewoon binnen lopen en kijken. Zowel Addoha als groupe Anas in Tanger hebben echt slechte kwaliteit afgeleverd. By the way ik meot erbij zeggen dat Addoha project bij Val flueri in Tanger wel stevig is gebouwd en goed, maar die zijn duurder rond de 50000euro. Als je voor goedkoop gaat kun je beter aan de route van Tetuan kopen daar bouwt Addoha ook vlakbij de nieuwe Marjan. Abdalas heeft ook appartmenten te koop bij gzenja Moujahedin die af zijn voor goed koop prijs

Appelwangetje_
27-08-2010, 13:58
Ik wil InschAllaah een appartement kopen in Agadir. Kan iemand me helpen die daar wat meer over weet:o

07sheva
27-08-2010, 15:58
Wie is er hier bekend met Abddales group. Zo een beetje de beste in Tanger.

trial
28-08-2010, 08:56
Salaam allemaal, Ik wist niet dat er zoveel loodgieters, bouwmensen etc. op dit forum zaten, die vanuit NL de huizen inspecteren in Marokko! Addoha heeft het grootste marktaandeel in Maroc en is het bezit van de broer van de koning!!! Doe aub niet zo raar en laat mensen die een toekomst willen opbouwen in Maroc hun huisje lekker kopen, wens elkaar succes en spreek elkaar moed in ipv zo negatief te doen! En de mensen die het hebben over dat je niet zomaar een grote aanbetaling moet doen etc. jullie kramen de grootste onzin uit! Je krijgt netjes een contract mee waarin staat dat je hebt aanbetaald, al hun gegevens staan erop, jouw gegevens met nr van la carte en je krijgt daarbij apart nog een betalingsbewijs. Mochten ze je "voor de gek houden"zoals een aantal van jullie denken dan zijn er altijd nog een kleine miljoen advocaten in Maroc die je kunnen helpen maar volgens mij is dit nog nooit gebeurd. Veel succes toegewenst aan de personen die een huisje kopen! Wa salaam Wa salaam

Sister007
28-08-2010, 17:44
Salaam, Dohha is de grootste omdat de broer van de koning eigenaar is. Dit wil neit zegge ndat we een kroonjuweel kopen. Wij gaan nog steeds voor een goede prijs kwaliteitsverhouding. Dohha aan de route van Rabat waar heel veel mensen hebben gekocht is gewoon een slechte investering. Slechte afwerking, slechte bouwstijl en heel klein. Trappenhuis is erg smal bij binnenkomst, en muren brokkelen letterlijk af. Dit is een feit. Wij gunnen een ieder een eigen woning in Marokko maar wel redelijk want het is zuur verdient geld van de broeders en zusters. Ik heb het over mensen die hun geld op en halal manier verdienen en willen investeren zonder lening. Abdalas kan ik ieder aanraden, goede service, wel ietsje duur maar heeft ook goede woningen en goede service voor tijdens en na de verkoop. Kijk maar op facebook groupe Abdalas. Dit is mijn Nasi7a na lang op zoek te zijn geweest naar een woning voor mijn gezin, na veel onderzoek door me broers etc. Gesproken te hebben met mensen ter palatse. Daarbij wat de zuster hierboven vertelt is waar zolang je zaken op papier hebt hoef je je niet druk te maken. Maar we weten dat als je eenmaal in die molen terecht komt dat je bedondert bent in Marokko dat het tijd en geld kost om zaken voor elkaar te krijgen. Advocaten in Marokko hebben werken niet omdat ze onrecht willen bestrijden maar om zoveel mogelijk geld binnen te halen. Dit geldt trouwens voor de meeste beroepsbeoefenaars in Marokko. Een eider kent de gezegde: Eet voordat de wolven je verslinden. Beroepsethiek etc is ver te zoeken. Beste broeders en zusters kijk goed uit waar je je geld in stopt in Tanger vooral. Kijk geod naar de locatie, kijk naar welke mensen er wonen. Kijk verder in de toekomst of het gebied toekomst heeft of dat het een ghetto wordt. Bedenk het is een vakantiewoning geen permanente woning. En ik wens iedereen succes. We Allah jesagar. We houden allemaal van ons land maar er zal wel het en anders eerst moeten veranderen. Te beginnen met de kwalen te bespreken en remidies aan te dragen. Stoppen met struisvogelpolitiek. Voorbeelden die echt gebeurt zijn in Tanger: 1. Appartement te koop Rue Moulay Ismael, op de negende verdieping. Voor 80.000 euro maar er kwam geen water uit de kraan. De druk van de pomp halt het niet. 2. Bij een appartement midden in het centrum bij de bouw daarvan werd er zand onder fundering weggehaald met een vrachtwagen en naar een andere project gereden. 3. Bij e bouw van Dohha route de rabat is een van de flatgebouwen scheef gaan staan de bouw. 4. Appartementen waarvan blijkt dat ze niet aangesloten zijn op de riolering. Zo kan ik doorgaan. Wasalaamoe Aleikoem wrwb.

mohamedborg
28-08-2010, 18:06
Ik heb ook iets gehoord over een scheefstaande gebouw van Addoha. Maar ik dacht in Tanger. Ik was van plan om een appartement aan te kopen, maar twijfel erg door al die verhalen: slechte kwaliteit, slechte buurten. Wat men ook zeker niet moet doen zijn hoge prijzen betalen, want dan maak je de markt onnodig duur voor anderen. Ik verwacht dat de prijzen gaan dalen in de komende jaren.

mohamedborg
28-08-2010, 18:12
Welke prijzen hanteert Abdales groupe? En om hoeveel slaapkamers gaat het dan?

mohamedborg
28-08-2010, 22:04
Noti. Dit is nu de tweede keer dat ik "Noti" lees op M.nl. Wat betekent het? :moe:

SerieuzeVrouw
28-08-2010, 22:16

qahba:lekkerpuh ... is je beschimmelde moeder:nerd:

Vromemeid
29-08-2010, 00:37
:banana: Je moeder loopt aardig als een blije banaan te schimmelen:nerd:

rifio07
29-08-2010, 12:07
:masha: Je moeder loopt aardig als een blije banaan te schimmelen:nerd: :loser:

Pagina's : 1 [2] 3 4