Bekijk originele versie : wat kan ik doen tegen haar uitval!!???
sweetsamira
14-06-2004, 20:30
ik heb er erge last van ik had zelf heel vol haar en nu blijft er niks meer van over wie weet wat ik kan doen:(???
Ik was laats in amsterdam oost bij marokaanse kapper...voor heren maar ook voor vrouwen alleen die was r tijdelijk nie maar dta wist k nie dus k mocht toch knippe..dooie puneten ens omdta k al heeeel lan gni ehad gedaan maar mn haar die word ook wel minder hij had daar spuk voor kost 15euro best grote fles alleen weet nie meer hoe t heet:boos: die vult haar enn die korte haartjes die worden weer lang enso als ik dat ga halen zal k zerk de naam ff tegen je zeggen ;)
sweetsamira
14-06-2004, 21:29
dankjewel meid want ik woon zelf niet in amsterdam maar weetje hoe het denk ik komt dat ik zoveel haar uitval heb ik heb namelijk rkullen van mij zelf en een vriendin van mij heeft mij een aantal keren de haren gestreken ( vraag mij niet hoe ik daar bij kom omdat te doen maar zag er zo mooi uit) en na die keren kreeg ik veel haar uitval nu heb ik mijn haren tot ongeveer een stuk over de schouders en moet er een heel stuk af heb dooie puntjes die ga ik nu knippen en ff haren goed verzorgen een maskers er in doen en henna natuurlijk en wil ik dan zien wat er dan gebeurd want ik vind het niet meer leuk:( maar als je de naam weet laat me dan weten meid en al vast heel erg bedankt!!
Ja maar ik denk dat je dat wel bij chi kapperszaak kan kopen een andere, Maar Henna was bij mij afgeraden...k weet nie waarom maarja:confused: mijn haar groeide ook echt heel lang nie meer toen heb k t maar geknipt :wow: was wel wennen maar is beter...helpt haarmasekr dan k geloof nie in dat onzin of wel?:hihi:ik zeg al 6weken dta k dat bij die kapper ga halen k stel t elke x uit inchallah dit weekend:confused::D
sweetsamira
14-06-2004, 21:46
hahahah wallah ik weet niet mijn haar groeit zo wie zo niet zo snel wat ik jammer vind maar ik zie wel inschallah maar henna blijkt toch goed te zijn voor de haren??
ja d8 ik ook ..doe maar gewoon...haha nee k d8 t ook maja zalwel wat die man zei:s
vroeger was mn haar lang en groeide t snel maar nu,,,,gewoon:)
wat heel belangerijk is extra vitamine/mineralen toe tevoegen,
naast je voeding.
zo dat je lichaam betere aanvulling krijgt,
dus in jou geval beter voor haar wortel.
ClassyCasaouia
25-06-2004, 00:02
Wat is nou de naam van dat spul?
Enne wie weet waar de topic is gebleven over een mengsel waar je haar van gaat groeien?!
torry_man
25-06-2004, 12:01
het valt mij heel erg op dat erg veel marokkaanse vrouwen haaruitval hebben .
samiraappie
05-07-2004, 16:25
vindt je het logisch komt door de mannen hahahahahah
samiraappie
05-07-2004, 16:26
ik weet mischien wat jij bedoeld met haar product bij een kapsalon in oost.
LaLa_SoFiA
05-07-2004, 16:42
Origineel gepost door samiraappie
vindt je het logisch komt door de mannen hahahahahah
:hihi:
sweety_sarah
05-07-2004, 23:52
Ik heb ook last van haaruitval maar niet zo erg.
-xxxx- Sarah :blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.