Bekijk originele versie : hou nog steed van hem
salaam olaikom allemaal.ik heb namelijk 2 jaar een relatie gehad met een jongen waar ik heel veel van hield en hij ook van mij.we stonden op het punt om te verloven toen was die opgepakt voor niks maar ik kom uit een hele goede famillie en mijn famillie accepteert hem niet.hij belde me elke dag van de gevangenis om te zeggen hoeveel die van me houdt en dat ik op hem moet wachten.maar ben bang dat ik met hem ongelukkig ga worden omdat mij familie niet wil.dus ben ik 3 weken geleden verloofd met een hele lieve jongen die mijn famillie graag voor mij wou.
nu heb ik hem vertelt dat ik vrloofd ben en hij was er kapot van,zijn zus probeerde me nog te bellen enz .en hij zegt dat die mij niet los kan laten en en dat ik nooit van een meid ga houden als jou hij smeekt me om toch met hem verder te gaan maar ik kan het niet wil mijn famillie geen pijn doen terwijl ik nog zoveel van hem hou. en ik vind het niet eerlijk tegen over die ander.
bedankt dat ik heb mijn hart heb uitgelucht
ik zou heel graag jullie advies horen.alvast bedankt. :confused:
sexywoman
14-06-2004, 19:51
ik vind het echt erg voor je, ik wens je veel sterkte meid......
tarifisht
14-06-2004, 19:52
weetje wat meisje je moet doen wat jou het beste lijkt
als je tegen ej familie zegt dat je niet van deze jongen houdt dan zullen ze je niet dwingen om met hem te trouwen (als ze van je houden tenminste)
het gaat niet om dat je oneerlijk bent tegenover deze jongen of dat je geen schande wil zijn voor ej familie
maar je moet kijken dat het hier om je leven gaat
je blij zijn en dat kan alleen met die gene zijn die echt van je houdt en waarvan je echt houdt
dat is wat ik denk maar de alles ligt in jou handen en die handen van allah
thement_return
14-06-2004, 19:53
Volg je hart dan komt het goed inscha'allah
marinakabila
14-06-2004, 19:55
Verloven dat si en stap voor het huwelijk waarom heb ej niet eerder bij nagedacht?? wat heeft jouw huidige verloofde jou misdaan?? Goed zo je zit het zelf in HET IS ONEERLIJK TEGENOVER DE ANDER!
Laten we even eerlijk zijn zie je een goede toekomst met jouw EX?
Trouwen moet je niet doen alleen uit liefde, want de liefde kan op eens verdwijnen als degene jou niet gelukkig kan maken van wege alle maatschappelijke probelemen die hij tegenkomt als die vrijkomt!
Gebruik je hersens en denk hele goed en het si uiteindelijk aan jou om te beslissen of je door wilt gaan of niet?
Zeemermin23
14-06-2004, 19:58
VOLG JE HART DAN KOM HET INDERDAAD WEL GOED...
sweet_nadoria
14-06-2004, 20:00
Je hart en gevoel liegt nooit tegen je !!
Zolang je daarop vetrouwt komt het goed met je ...
Allah ie hawnek !!
Liefs,
S. Nadoria
tarifisht
14-06-2004, 20:02
Origineel gepost door thement_return
Volg je hart dan komt het goed inscha'allah
makkelijk gezegd :rolleyes:
wat nou als je hart geen keuze kan maken ????????
eyes_of_maroc
14-06-2004, 20:02
meid.. dat probleem heeft mijn nicht ook.. maar wees eens eerlijk tegenover jezelf.. je moet deels je hart volgen maar ook eens logisch goed nadenken.. maar als je echt van hem houd en hij van jou.. zou ik er zeker voor gaan..
thement_return
14-06-2004, 20:05
Origineel gepost door tarifisht
Hoezo makkelijk gezegd en niet zo arrogant doen, want dat staat je niet. Natuurlijk volg je je hart moet je dan je voeten volgen.
Origineel gepost door eyes_of_maroc
meid.. dat probleem heeft mijn nicht ook.. maar wees eens eerlijk tegenover jezelf.. je moet deels je hart volgen maar ook eens logisch goed nadenken.. maar als je echt van hem houd en hij van jou.. zou ik er zeker voor gaan.. bedankt voor jullie reacties allemaal maar we houden zeker veel van mekaar maar mijn famillie komt toch op de eerste plaats. en ik kan nu moeilijk nee zeggen tegen die andere omdat we al verloofd zijn. kus sara
Zeemermin23
14-06-2004, 20:13
Origineel gepost door tarifisht
HEY WACHT EENS...ALS JE HART VOLGT EN DAN SPIJT KRIJG DAN WEET JE DAT JE HART JE GEBRACHT HEEFT EN NIEMAND ANDERS... MIJ NIET VERKEERD BEGRIJPEN... MIJN GEVOEL LAAT MIJ NOOIT IN DE STEEK GELUKKIG :)
Zeemermin23
14-06-2004, 20:13
Origineel gepost door thement_return
Hoezo makkelijk gezegd en niet zo arrogant doen, want dat staat je niet. Natuurlijk volg je je hart moet je dan je voeten volgen. HAHAHHAHAHAHAHAHAH WOELLAH ILAA
marinakabila
14-06-2004, 20:16
Als je het alleen voor jouw familie doet dan is het al helemaal cru voor de andere jongen!
thement_return
14-06-2004, 20:18
Origineel gepost door Zeemermin23
HAHAHHAHAHAHAHAHAH WOELLAH ILAA
Jah ik volg mijn hart altijd en mijn hart heeft altijd gelijk ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.