Bekijk originele versie : Boudewijn Buch overleden....
Ik weet niet of jullie het al gelezen of gehoord hebben maar Boudewijn Buch is overleden aan een hartstilstand! :(
Ik vind het persoonlijk heel erg, hij was de enigste reden waarom ik echt naar Barend en van Dorp keek, en hij was zo interessant!
Maja....zo is het nu eenmaal... :( :(.
het was wel een interessante kerel
Origineel gepost door MORAAL
Waarom open je geen Topic over onze broeders en zusters die dagelijks vermoord worden door Zionisten ?
Is het leven van deze kofhaar meer waard dan die van onze broeders en zusters ??
tering man doe ff relax jij
Morgaine
25-11-2002, 19:33
Voor wie geïnteresseerd is, er is een condoleanceregister geopend voor hem op http://www.condoleance.nl/
Morgaine
Tering man ga je mond ff spoelen
nee :p
Bahjaouia
25-11-2002, 21:22
euhmmmm zijn velen vergeten dat hij belachelijke uitspraken over moslims heeft gedaan........of maakt dat allemaal niet meer uit? Voor mij wel..........hij zal nu in het leven zijn dat hij verdient.......!!!!
Bahjaouia
27-11-2002, 21:24
Origineel gepost door jacko
Wat mankeert jou man?
moet er perse iets mis zijn of mankeren als je zegt wat je denkt?
shakira16
27-11-2002, 22:46
Waarom open je geen Topic over onze broeders en zusters die dagelijks vermoord worden door Zionisten ?
Is het leven van deze kofhaar meer waard dan die van onze broeders en zusters ??
Sorry hoor ik weet niet wat jullie allemaal mankeren, maar hij heeft wel even gelijk, er gaan dagelijks jullie broeders en zusters dood in palestina en over wie gaan jullie het hebben: OVER BOUDEWIJN BUCH
sorry hoor jullie zijn echt .................hmmmmmmmmm laat ik het maar niet zeggen.
xxjes moi
shakira16
29-11-2002, 16:58
Nee ik zeg het niet,
Laat me raden jij bent geen moslim, een echte moslim zou de moslims op de eerste plaats zetten maar ja zoals ik zei jij bent geen moslim, dat denk ik temminste!!
shakira16
30-11-2002, 13:28
Nee helemaal niet, ik zeg helemaal niet dat je aan Boudewijn Buch mag denken, Maar als je een moslim was, dan zou je eerst aan je broeders en zusters denken in bijv. palestina in plaats van Boudewijn Buch (een Kafir).
Bahjaouia
30-11-2002, 18:12
Origineel gepost door bezoeker99182
Niet aan iedereen gericht, maar aan een paar idioten hier.
Wat is dat voor een rare hersenkronkel om bij het woord hartaanval, dood, boek of schrijver gelijk de palestijnse broeders erbij te betrekken. Beperkt wereldje wordt dat !
En daar zijn trouwens topics genoeg over en als je het niet genoeg vind maak je er zelf een bij of zo. Als je alleen maar in het Joods/Palestijnse probleem of in de arme Saddam geinteresseerd bent, ga dan eens een kijkje nemen op het AEL forum. Daar weten ze ook niks anders te doen. Dan hebben we er hier niet met elk onderwerp last van.
Ik neem aan dat als er een familielid van jullie sterft, dat je ook niet naar de begrafenis gaat, omdat het ongepast zou zijn i.v.m. Palestina.
Respekt NUL !
Jij toont met deze tekst ook ZERO respect......oella la? Ewa laat haar als dat haar mening is........enne.....je derde alinea is een beetje laag he.... "daar weten ze ook niks anders te doen".......als jij het onderwerp over de Palestijnen niet boeiend vindt, oke.......maar plaats niet zo'n lage opmerking zijn, want het komt erg kwetsend over! Eenne die laatste alinea is helemaal misplaatst.....ze heeft het over koeffara versus moslims.......ik neem aan dat haar familieleden moslims zijn, dus ze gaat WEL naar hun ghnezzaa, aangezien het moslims zijn!
Wat ik dus probeer te zeggen = jij toont ook geen respect met je reactie! Laat iedereen gewoon zijn reactie plaatsen zonder de ander idioot te noemen!
De Groeten Bahjaouia
sad_eyes
01-12-2002, 00:11
ik heb al zn boeken gelezen Omdat het moest voor nederlands verder tsja iedereen gaat dood beter aan een hartstilstand dan doodgeschoten of onder een wuto maar het blijft een feit hij is dood punt uit er gaan inderdaad wel meer mensen dood bij wie er nouwelijks wordt stilgestaan dus waarom bij hem wel ciaooooo
shakira16
01-12-2002, 12:25
salamoe 3alaikoem,
Dit is de laaste reactie dat ik ga doen over deze topic!
Ik wil helemaal niemand aanvallen, maar soms snap ik het gewoon niet waarom mensen gewoon niet accepteren als ik mijn mening geef over deze topic, maar sommige denken gelijk dat ik geen repect heb, terwijl ik repect voor ieder mens hier op aarde heb.
Maar zoals Bahjaouia zei: Het is mijn mening maar ook de waarheid!
Beslama en moge allah ons op de goede pad brengen :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.