Bekijk originele versie : Zijn Marokkaanse meiden uit Belgie zijn sneller volwassen en liefdevoller dan hier?
M_ROCPOWER
25-11-2002, 15:27
Zeg het maar http://www.smilies.nl/sad/nixweiss.gif
jawhara1
25-11-2002, 15:29
Wat maakt het nu uit of je nu van Belgie of nederland bent om vlug volwassen te zijn of liefdevoller xxxxxxxxxx
Van een meisje uit Belgie
no idea a marocpower, ik denk eerder dat het ligt aan de opvoeding die ja van thuis uit meekrijgt,
:belgie:
M_ROCPOWER
25-11-2002, 15:38
Ik heb niet geoordeeld, maar wil alleen kijken wat men over dit onderwerp vindt. Soms lijkt het alsof belgische meiden volwassener zijn omdat ze netter praten
wij zijn denk ik iets meer terug houdend dan de nederlandse meisjes, ik vind de marokkaanse van nl echt sociaal en vlot, en ze nemen zeker geen blad voor de mond. ligt ook aan de plaats waar je opgroeit he, een belg is tov een nl altijd de stille als ik me niet vergis
Origineel gepost door suhela25
Absoluut niet! Integendeel, ze zijn daar wat naiefer subhanlah, ze trappen overal in, een beetje domme blondjes cahtig.
Bovendien moet je naar het percentage kijken wat daar gescheiden is, Heeeeeel hoog, maar dat komt ook doordat men daar al binnen 6 maanden papieren kan krijgen!
onzin wat zegt het land nou van over de mentaliteit van de mens zelf...:jammer:
M_ROCPOWER
25-11-2002, 15:47
Origineel gepost door Anya
wij zijn denk ik iets meer terug houdend dan de nederlandse meisjes, ik vind de marokkaanse van nl echt sociaal en vlot, en ze nemen zeker geen blad voor de mond. ligt ook aan de plaats waar je opgroeit he, een belg is tov een nl altijd de stille als ik me niet vergis
ik vind dat ook beter als een meisje en ook een jongen wat rustig zijn
ik hoop dat niemand me verkeerd begrijpt, vind marokkaanse meisjes uit nl echt wel een hoop energie!!!
Origineel gepost door suhela25
Absoluut niet! Integendeel, ze zijn daar wat naiefer subhanlah, ze trappen overal in, een beetje domme blondjes cahtig.
Bovendien moet je naar het percentage kijken wat daar gescheiden is, Heeeeeel hoog, maar dat komt ook doordat men daar al binnen 6 maanden papieren kan krijgen!
Zeg,wat heeft dit ermee te maken????? :rolleyes:
:belgie: :belgie:
onzin............................................
SweetRose
25-11-2002, 18:13
euhm..:D
no comment :D
iwaa geef eens vb. want ik ben eigenlijk best wel nieuwsgierig...
ik netter praat..?? hihihahahaa totally wrong..:rolleyes:
by the way..hihi ik lig hier strijk van je avatar...:haha:
SweetRose
25-11-2002, 18:19
Origineel gepost door helleau
hahaha please gaan we weer hoor please wij verliezen het weer van de belgen alsjeblieft zeg als je zo erg op hun geilt neem je er toch 1 zou mij een ass boeien maar waarom doen jullie zo moeilijk?? ik bedoel iedereen si toch anders wie zegt dat zij beter zijn als ons?? hier heb je rare meiden en daar ook wat ik wil zeggen HOU HIER EENS MEE OP WIL JE!!!
iwa wij proberen zehma een discussie aan te gaan :D
M_ROCPOWER
25-11-2002, 19:15
Origineel gepost door zin 'n midar
euhm..:D
no comment :D
iwaa geef eens vb. want ik ben eigenlijk best wel nieuwsgierig...
ik netter praat..?? hihihahahaa totally wrong..:rolleyes:
by the way..hihi ik lig hier strijk van je avatar...:haha:
over het algemeen praten ze netter en lijkt het alsof ze wijzer zijn, maar ja schijn kan ook bedriegen. Ik vind het ook persoonlijk gericht dat meiden volwassener worden, maar als je soms in een korte tijd veel mensen uit Belgie leert kennen dan vallen dingen snel op dus vandaar :D
M_ROCPOWER
25-11-2002, 19:17
Origineel gepost door helleau
hahaha please gaan we weer hoor please wij verliezen het weer van de belgen alsjeblieft zeg als je zo erg op hun geilt neem je er toch 1 zou mij een ass boeien maar waarom doen jullie zo moeilijk?? ik bedoel iedereen si toch anders wie zegt dat zij beter zijn als ons?? hier heb je rare meiden en daar ook wat ik wil zeggen HOU HIER EENS MEE OP WIL JE!!!
dit is een stelling, het hoeft niet waar te zijn, maar een stelling lokt meningen uit. Dus neem het niet te persoonlijk op en voel je alsjeblieft niet aangesproken, tuurlijk weet ik dat volwassen zijn niets met het land te maken heeft waar je woont, maar taal geeft soms een schijn van volwassenheid ;)
Lady_moi
25-11-2002, 19:22
hmmm je hebt ergens wel gelijk echt die meiden van NL zijn echt zo kinderachtig en dan zwijg ik over de echte Nederlanders....iwa ja de marokaanse NLmeiden lijken een beetje op de belgen de pure belgen eh ma nie allemaal er zitten er een paar normale tussen
IF YOU KNOW WHAT I MEAN :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.