Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Baard krijgen

samrat
10-12-2009, 17:34

Salamo 3aliaykom, Me moeder droomde dat ik een baard heb gekregen :maf: met heeel veel haren .. ik vind het zoo eng..Wie weet wat deze droom betekent. Gair inshallah Wassalam

Pure_Beauty
10-12-2009, 19:38
Salamo 3aliaykom, Me moeder droomde dat ik een baard heb gekregen :maf: met heeel veel haren .. ik vind het zoo eng..Wie weet wat deze droom betekent. Gair inshallah Wassalam pfff ik heb veel ergere dingen gedroomd, werd zelfs huilend wakker zoals oemaimah zei: Wij kunnen geen dromen uitleggen en we moeten ons daar ook helemaal niet mee bezig houden. dus gewoon niet mee bezighouden

yasminne
10-12-2009, 21:33
Wa 'alaykum as-Salaam wa Rahmatu Llaah, Wij kunnen geen dromen uitleggen en we moeten ons daar ook helemaal niet mee bezig houden. Maar misschien herinnert u zich door dit voorval om uw baardgroei te laten staan zoals de profeet salla Llaahu 'alayhi wa salam deed en zijn metgezellen en degenen die hen volgen (indien u dit niet al doet). Was-Salaam, het gaat om een dame....:p

samrat
11-12-2009, 09:18
pfff ik heb veel ergere dingen gedroomd, werd zelfs huilend wakker zoals oemaimah zei: Wij kunnen geen dromen uitleggen en we moeten ons daar ook helemaal niet mee bezig houden. dus gewoon niet mee bezighouden Sayedna Youssef (nabiy) heeft een droom voor uitgelegt voor de el3aziz dus dromen kunnen betekenis hebben...

samrat
11-12-2009, 09:19

Ow hahahaha, sobhana Llaah. Ik trek mijn woorden in en mijn advies wordt: mocht je ooit haren krijgen daar, lijkt het mij het beste om te het te verwijderen. aha, dus je ervaring mee :hihi:

Pist_Aches
11-12-2009, 09:45
Salamo 3aliaykom, Me moeder droomde dat ik een baard heb gekregen :maf: met heeel veel haren .. ik vind het zoo eng..Wie weet wat deze droom betekent. Gair inshallah Wassalam dat je een huwelijksaanzoek van iemand met een baard?:kweetnie:

samrat
11-12-2009, 09:59
dat je een huwelijksaanzoek van iemand met een baard?:kweetnie: me aanstaande heeft nog geen baard, misschien moet ie maar laten groeien :hihi: bedankt voor het meedenken :goedzo:

Pure_Beauty
11-12-2009, 18:23
Sayedna Youssef (nabiy) heeft een droom voor uitgelegt voor de el3aziz dus dromen kunnen betekenis hebben... ik zeg ook niet dat ze geen betekenis hebben

Dina_lady
11-12-2009, 19:19
volgens mij betekent haren arzaq Allahoe3lem

Taaarik
12-12-2009, 16:30
وقيل: إن لحية المرأة مؤذنة بأنَّها لا تلد ابناً. وإن رأت امرأة أن لها لحية وكانت متزوجة فإنها تخسر زوجها، وإن كانت أرملة فإنَها تتزوج رجلاً موافقاً لها، وإن رأت ذلك حبلى فإنها تلد ذكراً، وإن كانت لها خصومة نُصرت، وقامت مقام الرجال bron تعطير الأنام في تفسير الأحلام عبد الغني النابلسي الصفحة : 260 ik ga een poging wagen om deze tekst te vertalen. Ze zeggen dat baard van een vrouw duidt op een vrouw die geen jongens baart . Als een getrouwde vrouw ziet dat zij een baard heeft dan verliest zij haar man. Als een weduwe ziet dat zij een baard heeft dan trouwt zij met een man waarmee het kliklt. Als een zwangere vrouw ziet dat zij een baard heeft dan baart zij een jongen. Als zij ruzie heeft en ziet dat zij een baard heeft dan zal zij winnen en zal zij zo als mannen zijn ( positief).