Bekijk originele versie : weeskinderen
too_much
14-06-2004, 16:54
Honderden zijn al omgekomen
laten hun geliefden achter
ik zie hun tranen stromen
Kinderen die geen vader
noch een moeder hebben.
Staan er nu helemaal alleen voor……..
Ik wil deze kinderen weer een glimlach geven deze zomer. En daarom vraag ik om een kleine donatie. Ik heb het niet over scholen bouwen, maar over kleine bedragen die deze kinderen weer kunnen laten lachen. Een bijdrage die voor ons bijna niets is, kan voor hen zoveel betekenen. Wil je de kinderen helpen met een kleine bijdrage. Steun ze dan en stuur het geld naar SOS weeskinderen in Al Hoceima naar rekeningnummer 58 62 82 513.
Mag god jullie belonen en bedankt ;)
PowerQueen
14-06-2004, 19:34
Je mag toch geen reclame maken op marokko.nl :confused:
misstangaouia
14-06-2004, 20:27
Origineel gepost door PowerQueen
Je mag toch geen reclame maken op marokko.nl :confused:
noem dit geen reclame ze probeert iets goeds te doen voor weeskinderen :(
PowerQueen
14-06-2004, 21:06
Origineel gepost door misstangaouia
noem dit geen reclame ze probeert iets goeds te doen voor weeskinderen :(
Hoe weet je dat heel zeker..
Als het zo is.. dan is het echt :goedzo: van d'r..
Majah.. je weet het nooit zeker :confused:
misstangaouia
14-06-2004, 22:18
Origineel gepost door PowerQueen
Hoe weet je dat heel zeker..
Als het zo is.. dan is het echt :goedzo: van d'r..
Majah.. je weet het nooit zeker :confused:
jah ok je kan het nooit cker weten maar je gaat er vanuit dat het wel zo is :)
too_much
15-06-2004, 11:21
heey,
ten eerste thnxx voor jullie reacties ;) ..... ik weet nioet hoe ik jullie zekerheid kan geven....ik doe dit met mijn vader en mijn zus....mijn tante wekt vrijwillig in het weeshuis en ze vertelde me onlangs dat er meer kineder wees zijn geworden door de aardbeving..dus ben ik begon met collecteren..ik geef je mijn woord..ik ben iemand die het elhamdoelilah goed heeft en ik zit egt niet te wachten op jullie geld om daarmee naar Spanje te gaan :rolleyes: !!! Als ik weer terug ben uit Marokko zal ik foto;s plaatsen met de resultaten isn'allah. Maar meer dan mijn woord kan ik jullie niet geven. wie me neit vertrouwt hoeft het niet te doen..........bedankt
Origineel gepost door too_much
heey,
ten eerste thnxx voor jullie reacties ;) ..... ik weet nioet hoe ik jullie zekerheid kan geven....ik doe dit met mijn vader en mijn zus....mijn tante wekt vrijwillig in het weeshuis en ze vertelde me onlangs dat er meer kineder wees zijn geworden door de aardbeving..dus ben ik begon met collecteren..ik geef je mijn woord..ik ben iemand die het elhamdoelilah goed heeft en ik zit egt niet te wachten op jullie geld om daarmee naar Spanje te gaan :rolleyes: !!! Als ik weer terug ben uit Marokko zal ik foto;s plaatsen met de resultaten isn'allah. Maar meer dan mijn woord kan ik jullie niet geven. wie me neit vertrouwt hoeft het niet te doen..........bedankt
Ik ben niet te beroert om geld te geven aan mijn kleine broeders en zusters maar hoe weet ik zo zeker dat het geen vals bankrekening is ik heb dit namelijk een keer eerder mee gemaakt en toen ging die gene lekker shoppen met iedereen ze geld.????
too_much
16-06-2004, 13:30
ik begrijp heel goed dat jullie me niet vertrouwen, want er zijn in deze wereld mensen die profiteren van dit soort dingen :( ........Een week voordat ik vertrek naar Marokko zal ik hier in Nederland een aantal dingen voor de kinderen hier kopen ins'allah...en iedereen is welkom om mee te gaan....en te zien wat er gebeurd met het geld........Maar zoals ik al eerder heb gezegd is dit een intiatief van mij en is dit de eerste keer dat ik echt collecteer, dus weet echt niet hoe ik jullie zekerheid kan geven......en daarom heb ik het niet over grote bedragen (met 5 euro kan ik al heel wat)......mohiem ik gebrijp het volkomen als je hier niet aan wil meedoen.....Nog bedankt voor jullie reacties want dat ik tog een stap in de goede richting ;)
Simssima
17-06-2010, 00:32
salaam,
vind het wel een goed idee alleen ben ik zelf niet van het geld doneren etc
wil liever zien wat er met mijn geld gebeurt
heb ji niet een adres van dat weeshuis dan zorg ik dat insha allah deze ramadan die kinderen een cado krijgen
moet je wel ff adres gegeven pmen of hier plaatsen dan heb je echt iets goeds gedaan
Nadiaaa85
17-06-2010, 02:24
Stichting Daar el Atfaal doet heel goed werk. Bekijk de site voor meer info:
http://www.daarelatfaal.nl/
Meknesia_Liena
17-06-2010, 11:22
Ik ga insha,allah ook naar een weeshuis in meknes om een aantal dingetjes langs te brengen zoals kleding,speelgoed en geld insha,allah...Al kan ik niet heel veel meenemen omdat ik een kleine auto heb.Maar als er mensen zijn die fisabillah kleren willen meenemen voor de arme in Marokko dan zou dat heel fijn zijn
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.