Bekijk originele versie : tfoe waloe respect
miss_classe
14-06-2004, 16:17
wajouw tege woordig vind je geen enkel clipje met
een deftige meid ze zijn allemaal naakt
ze make hun eige waardeloos
vooral die vieze ne gerinne tfoe :jammer:
tarifest_lady
14-06-2004, 16:19
Teletekst.
oogcontact
14-06-2004, 16:20
dat jij daar druk om maakt
miss_classe
14-06-2004, 16:23
Origineel gepost door oogcontact
dat jij daar druk om maakt
ja jullie hebben het wel graag he naakte meide :kwaad:
het zijn niet alleen ne gerinnen marokaans arabisch berbers allemaal
ik_oke_is
14-06-2004, 16:26
Origineel gepost door miss_classe
ja jullie hebben het wel graag he naakte meide :kwaad:
nee jong :engel:
lijkt alleen maar zo :maf:
ben je getrouwd of niet ?
Schatjee
14-06-2004, 16:26
Vaakscher!
Laat ze maar, ze komen er toch later achter dat ze heeeel erg verkeerd zaten
moslimawomen
14-06-2004, 16:33
gewoon helemaal niet naar clips kijken en al helemaal niet naar luisteren...dat is streng verboden in de islam....
zo voorkom je ook al die vieze en slechte dingen!!!!
wa salaam oealaikom warahmatahoe,
moslimawomen
14-06-2004, 17:02
Origineel gepost door Don_vito1
Als echte moslima weet je dan ook dat Internet ook verboden is..Want alles wat op i-net kotm is slecht....
a salam oealaikom
dit klopt dus echt niet............ hoe kan internet nou weer haram zijn...terwijl ik en vele andere veel informatie uit het internet halen over de islam.............??????????????????
Allah subahanna watala heeft alhamdoelilah mijn ogen geopend mede door internet!!!!!
en alsjeblieft zeg geen: ''ALS ECHTE MOSLIMA'' alleen Allah weet of iemand echt moslim is of niet....!!!!!!
wa salaam oelaikom
LodewijkIV
14-06-2004, 17:11
Origineel gepost door moslimawomen
a salam oealaikom
dit klopt dus echt niet............ hoe kan internet nou weer haram zijn...terwijl ik en vele andere veel informatie uit het internet halen over de islam.............??????????????????
Allah subahanna watala heeft alhamdoelilah mijn ogen geopend mede door internet!!!!!
en alsjeblieft zeg geen: ''ALS ECHTE MOSLIMA'' alleen Allah weet of iemand echt moslim is of niet....!!!!!!
wa salaam oelaikom
LodewijkIV
14-06-2004, 17:12
Wauw, een opmerking waar men niets meer aan kan toevoegen.
Baz 3lik!!
saidaatje_18
14-06-2004, 17:38
er zijn wel betere zaken op de wereld om je druk om te maken meid en je hoort ook helemaal niet naar dat soort clips te kijken, wil je muziek luisteren koop een anasheed bandje mooiere muziek is er echt niet en je hebt ze ook op video MET CLIPS DUS.
girly_nice
14-06-2004, 21:01
Origineel gepost door saidaatje_18
er zijn wel betere zaken op de wereld om je druk om te maken meid en je hoort ook helemaal niet naar dat soort clips te kijken, wil je muziek luisteren koop een anasheed bandje mooiere muziek is er echt niet en je hebt ze ook op video MET CLIPS DUS.
Mooi gesegt meid... ;) :D
gr. mii A.K.A mocroGurl 4eváááh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.