Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Filmpje van amerikaan die word gedood in Riyaad

LZN
14-06-2004, 16:07

Salam 3ala men itab3 al huda Hier het filmpje van de mujahideen in het arabische schiereiland, die het bevel van de Profeet (sallalalhu aleihi wa salam) en het schierieland zuiveren van elke afgodenaabidder, jood en christen. Moge ALlah ze berschermen en ze overwinning op overwinning geven, amien http://www.jihadunspun.com/intheatre_external.php?article=6243&list=/home.php&.

bisses
14-06-2004, 16:09
Origineel gepost door jaheem_ar_roes Salam 3ala men itab3 al huda Hier het filmpje van de mujahideen in het arabische schiereiland, die het bevel van de Profeet (sallalalhu aleihi wa salam) en het schierieland zuiveren van elke afgodenaabidder, jood en christen. Moge ALlah ze berschermen en ze overwinning op overwinning geven, amien http://www.jihadunspun.com/intheatre_external.php?article=6243&list=/home.php& Oh God jij weer. Krijg jij er dan nooit genoeg van, kom jij hiervan klaar ofzo? Triest, probeer eens een vrouw misshien werkt dat ook. Of een andere kerel, mag ook hoor, doen we helemaal niet moeilijk over! :)

minga
14-06-2004, 16:13
jaheem..waar slaat dit op? jij bent dus geen moslim althans niet helemaal ook al denk je dat....er leefden namelijk joden en monikken in de tijd van rasoul allah en ze hoeften geen belasting te betalen maar ze kregen wel bescherming van de profeet...dus verzin GEEN dingen mienfadliek...itakka allah en draai geen woorden om....ik heb het niet over het filmpje maar puur over die ene zin namelijk: "het bevel van de Profeet (sallalalhu aleihi wa salam) en het schierieland zuiveren van elke afgodenaabidder, jood en christen. "

minga
14-06-2004, 16:23
ja broeder jazak allah begrijp mij niet verkeerd dat was niet mijn intentie....maar rasoul (vzmh) heeft niet gezegd ROEI ZE UIT>...MAAR VERDRIJF ZE>.... en Allah is de alwetende...

bisses
14-06-2004, 16:43

[QUOTE]Origineel gepost door jaheem_ar_roes [B]Minga, ben jij niet op de hoogte van de ...., waarin ... vlak voor zijn dood zei: Verdrijf de joden en christenen van het arabische schiereiland, en in een andere ....: verdrijf de .... van het arabische schiereiland??? Vrees Allah, voordat je met overhaaste conclusies komt zo nu snapt de gemiddelde Jan Boerenl.ul ook wat je wil zeggen. Hoewel, er blijft toch vrij weinig tekst over he.

Endless
14-06-2004, 17:05
Origineel gepost door minga jaheem..waar slaat dit op? jij bent dus geen moslim althans niet helemaal ook al denk je dat....er leefden namelijk joden en monikken in de tijd van rasoul allah en ze hoeften geen belasting te betalen maar ze kregen wel bescherming van de profeet...dus verzin GEEN dingen mienfadliek...itakka allah en draai geen woorden om....ik heb het niet over het filmpje maar puur over die ene zin namelijk: "het bevel van de Profeet (sallalalhu aleihi wa salam) en het schierieland zuiveren van elke afgodenaabidder, jood en christen. " Juist ja. Ik snap zulke mensen niet, die het leuk en goed vinden dat mensen worden onthoofd. Sorry maar zulke mensen kunnen zichzelf geen moslim noemen en mensen die het ook doen kunnen zichzelf geen moslim noemen. Echt triest, en dan nog schande erbij om het in de naam van allah (swt) te doen. Ze zullen zwaar worden gestraft.

Saartje20
14-06-2004, 17:41
En dan is m'n verbaast of zelfs kwaad dat het Vlaams blok electoraal succes krijgt. Hoe zou het komen.................