Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe vlieg je...

Sash_aa
10-12-2009, 11:09

goedkoop naar Nador vanuit Brussel? Wie weet dat? Kan je online boeken? Let me know!! Alvast bedankt:goedzo:

nisrin83
10-12-2009, 13:10
Ligt eraan voor wanneer wil j egaan?

Thamazight_010
10-12-2009, 13:20
goedkoop naar Nador vanuit Brussel? Wie weet dat? Kan je online boeken? Let me know!! Alvast bedankt:goedzo: via ryanair kun je super goedkoop boeken..:goedzo:

nisrin83
10-12-2009, 13:28
via ryanair kun je super goedkoop boeken..:goedzo: Via ryanair, moet je toch ook nog betalen voor je bagage?

rustigemeid
10-12-2009, 13:31

Via ryanair, moet je toch ook nog betalen voor je bagage? Ja er komen wel kosten bij voor bagage enzo maar je komt bijvoorbeeld nog steeds goedkoper uit dan RAM en jetair. Je moet wel goed hun voorwaarden over online inchecken en bagage goed lezen. Bij ram betaal je in de zomermaanden voor zeker 500 per persoon, bij ryanair betaal je als je nu boekt niet meer dan 200 per persoon inclusief de kosten voor bagagen, dat ligt er ook aan hoeveel je meeneemt.

Thamazight_010
10-12-2009, 13:33
Via ryanair, moet je toch ook nog betalen voor je bagage? niet dat ik weet meid, was paar dagen terug op die site aan het kijken, en de tickets waren echt goedkoop. meestal heb je toch een bepaalde aantal kilo dat je mag meenemen:confused:

Thamazight_010
10-12-2009, 13:34
Ja er komen wel kosten bij voor bagage enzo maar je komt bijvoorbeeld nog steeds goedkoper uit dan RAM en jetair. Je moet wel goed hun voorwaarden over online inchecken en bagage goed lezen. Bij ram betaal je in de zomermaanden voor zeker 500 per persoon, bij ryanair betaal je als je nu boekt niet meer dan 200 per persoon inclusief de kosten voor bagagen, dat ligt er ook aan hoeveel je meeneemt. haha ja ik had gekeken voor in de zomer periode, en het was maar 160 euro retour:wow:

rustigemeid
10-12-2009, 13:41
niet dat ik weet meid, was paar dagen terug op die site aan het kijken, en de tickets waren echt goedkoop. meestal heb je toch een bepaalde aantal kilo dat je mag meenemen:confused: Bij ryanair gedt het volgende voor bagage: per persoon mag je 1 stuks handbagage mee nemen van max 10 kg, dit mag niet groter zijn dan 55 bij 40 bij 20 cm. Voor ingecheckte bagage moet je betalen, je mag maximaal 2 stuks bagage hebben van elk max 15 kg. Het 1ste stuk bagage betaal je 15 euro per enkele vlucht, het 2e stuk betaal je 35 euro per enkele vlucht. Dus voor een retour moet je dit 2 keer uitrekenen, verder komen er nog adminstratiekosten van 10 euro per persoon bij. Ze zijn erg strikt in deze regels, je betaalt voor teveel handbagage al 35 euro en elke kilo ingecheckte bagage teveel is al 20 euro.

Thamazight_010
10-12-2009, 13:54
Bij ryanair gedt het volgende voor bagage: per persoon mag je 1 stuks handbagage mee nemen van max 10 kg, dit mag niet groter zijn dan 55 bij 40 bij 20 cm. Voor ingecheckte bagage moet je betalen, je mag maximaal 2 stuks bagage hebben van elk max 15 kg. Het 1ste stuk bagage betaal je 15 euro per enkele vlucht, het 2e stuk betaal je 35 euro per enkele vlucht. Dus voor een retour moet je dit 2 keer uitrekenen, verder komen er nog adminstratiekosten van 10 euro per persoon bij. Ze zijn erg strikt in deze regels, je betaalt voor teveel handbagage al 35 euro en elke kilo ingecheckte bagage teveel is al 20 euro. bedankt voor de info meid;) , vandaar dat ze zo goedkoop zijn:hihi: ik wil in februari een weekje naar marokko gaan en heb gevonden voor maar 85 euro retour, dus dan kom ik zowiezo goedkoper uit als andere vliegmaatschapijen.

rustigemeid
10-12-2009, 14:10
bedankt voor de info meid;) , vandaar dat ze zo goedkoop zijn:hihi: ik wil in februari een weekje naar marokko gaan en heb gevonden voor maar 85 euro retour, dus dan kom ik zowiezo goedkoper uit als andere vliegmaatschapijen. Ja het is zoiezo goedkoper dan andere maatschappijen die naar marokko gaan.