Bekijk originele versie : Wat een wonder (SUBHANNALLAH!!!!!)
nosratakoem
14-06-2004, 15:48
SUBHANNALLAH!!!
ALLES ZAL VERNIETIGD WORDEN:
- ZON
- AARDE
- MENSEN
- DJIN
- HEMEL
- STERREN
- SHAIAATIN
- ENGELEN
- ATOOMWAPENS
- DIEREN
- VLIEGTUIGEN
- KERNBOMMEN
- BUSH
- CRIMINELEN
- SHARON
- STATEN
- PLANETEN
EN ALLES WAT ALLAH SWT GESCHAPEN HEEFT BEHALVE HIJ, ALLAH (SWT). DE ENIGE GOD!!!
ALLEEN ALLAH (SWT) ZAL BLIJVEN BESTAAN. SUBHANNALLAH
ALLAH (SWT) IS DE ENIGE DIE NIET VERWEKT IS EN NIET ZAL STERVEN, SUBHANNALLAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:hihi: jij bent echt erg abra :D trouwens hoeveel id's heb jij wel ?
mensen ik kan erom lachen want, ik weet dat abra het niet beter weet je kunt er beter om lachen en niet in discussie meegaan :D
;)
nee hij heeft het over onze god..Allah...allees is dit niet zo postief in jouw ogen wat mij totaal niet verbaast...misschien moet hij het anders verwoorden....sommige hebben niet in de gaten dat je sommige (ongelovigen) hiermee bang maakt inplaats ze op het goede pad te helpen.....jmmr genoeg
nee daar heb je het mis....de islam groeit en is wel degelijk op de "markt"
skcusmalsi jij apaced man slechte jeugd gehad of neit???
Het is inderdaad waar... alles vergaat alleen onze Schepper blijft....zelfs jij vergaat...
skcusmalsi jij spaced man slechte jeugd gehad of neit???
Het is inderdaad waar... alles vergaat alleen onze Schepper blijft....zelfs jij vergaat...
Alleen de schepper blijft...
Is dat niet een beetje eenzaam voor hem?
ja vind het wel jammer abra...dat je zegt dat islam sucks...niet van jouw verwacht...niet op jouw nve althans....
Origineel gepost door nosratakoem
EN ALLES WAT ALLAH SWT GESCHAPEN HEEFT BEHALVE HIJ, ALLAH (SWT). DE ENIGE GOD!!!
ALLEEN ALLAH (SWT) ZAL BLIJVEN BESTAAN. SUBHANNALLAH
ALLAH (SWT) IS DE ENIGE DIE NIET VERWEKT IS EN NIET ZAL STERVEN, SUBHANNALLAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zal gezellig worden dan voor Allah, zo helemaal alleen in z'n uppie...
Of zal ie denken: 'héhé, eindelijk rust'? :D
luis_in_de_pels
15-06-2004, 02:52
Origineel gepost door chillloh
mensen gaan hier in een discussie als allah der niet was waren jullie er niet meshe latersssssssssss voor jullie
Wel eens gehoord van de evolutietheorie?
denk dat ie daarvoor zelf nog niet ver genoeg geevolueerd is :D
sorry er is geen theorie....daar ben ik het niet mee eens......:D anders waren jullie nog slakken darc trouwens je zegt het zelf luis je bent nog een LUIS....dus van jouw hersenen hoeven we niet te veel te verwachten...
"Ik las hier ergens dat in Boecharie staat dat Joden 'kleinkinderen van apen en varkens' zijn."
je moet in de hadith niet alles letterlijk nemen nogmaals het is een soenah meer ook niet!
"In de wetenschap dat tijd voor Allah geen rol speelt, kunnen wel vaststellen, dat de Islam, ruim duizend jaar vóór bijvoorbeeld Darwin al leerde dat ongelovige mensen evolueerden uit apen, en dat uit de ongelovigen weer de gelovige mensen voortkwamen. En, als laatste stadium, evolueren uit de gelovigen weer de moslims.
Zo staat het in de Hadith, en Allah weet het het beste."
LUISTER EENS ! NOU MOET JE GEEN ONZIN LOPEN VERTELLEN GEK! doe normaal hoor geen nonsens vertellen! kom maar met bewijs!
Vond je het niet grappig Minga? Zie er de humor van asjeblieft.
de humor :D welke humor...je weet ik ben een persoon...die geen kant kiest op deze site soms voor jullie
soms voor anderen maar het meest voormezelf, zodra het op de Islam aankomt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.