Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : NMO kijkers, Thema avond 2 juli 2004

Pagina's : [1] 2 3 4

AppieNIjmegen22
14-06-2004, 15:46

NMO kijkers, Thema avond 2 juli 2004 Voor de mensen die meer over willen weten over A Salaam (groepje Marokkaanse jongeren die te zien waren op NMO) zijn van harte welkom op 2 juli in Nijmegen. Daar wordt een thema avond georganiseerd onderandere door de zelfde mensen die op tv waren. In deze thema avond gaan we debatteren over IMPORT huwelijk, wordt er een huwelijk nagebootst en is er een lezing gegeven door een Imam. Ik hoop dat er mensen zijn die interesse hebben en daar naartoe willen komen. Iedereen is welkom op deze leerzame en gezellige avond wil je meer info reageer snel oh ja voor de mensen die zondag niet hebben gekeken, het wordt herhaald op vrijdag om 18 juni van 14 00 tot 15 00 uur op NED1

AppieNIjmegen22
14-06-2004, 18:01
Nijmegen

AppieNIjmegen22
14-06-2004, 18:03
Het zou leuk zijn als er mensen kwamen uit andere steden..!!!Het is echt heel intressant en leerzaam

AppieNIjmegen22
14-06-2004, 18:10
hhahah Akkerlaan, boerman zalen heet het.. als je meer info wil dan zal ik je binnenkort een uitnoding sturen.

Fitrah
14-06-2004, 19:06

Die NMO moet van de buis gehaald worden..

smileyy
14-06-2004, 20:32
waarom..?? ik begrijp niet waarom.. ik vind het wel goed en leerzaam, want je leert echt veel van elkaar door te discussieren:D maar ik denk niet dat ik mag.. maar wie er gaat wens ik veel succes!!! p.s. komt het trouwens op tv??

Endless
14-06-2004, 20:53
Hmm, ik begrijp Fitrah echter wel. Maar hoeft niet perse van de buis gehaald worden. Discussie met jongeren ( Meetingpoint ) vind ik wel interessant. Maar soms komen echt onderwerpen waarvan je denkt, wat heeft dat met de Islam te maken? Soms is het zelfs negatief uitgebeeld, waarvan ik niet snap..is toch NMO? Dus vandaar.

batata112
14-06-2004, 21:23
nmo moet van de zender. soefies komen er in sjieten komen erin, er zijn stukjes die gaan over muziek, over DJs over vrouwen die boeken schrijven als "de vrouwen van de profeet", boeken die een regelrechte belediging zijn voor de dinn. nee nee adviesje, gooi die tv uit het raam, als zelf "islamitische programmas" slecht zijn (overigens moet dit ook naar aanleiding van de fatwa van sheikh al albaani rahimoAllah die ik niet meer kan vinden. kan iemand me meehelpen?)

AppieNIjmegen22
15-06-2004, 01:51
effe voor de duidelijkheid, het wordt niet uitgezonden op NMO. Sterker nog we zijn op tv geweest maar eigenlijk hebben ze ons een beetje geflashd. Want ze hebben veel dingen eruit gehaald. We hebben veel Islam bij betrokken en dat werd niet uitgezonden.. Elke stukje over de islam werd eruit gehaald. Maar wat wij gaan organiseren is heel leuk en leerzaam, er komt ook een imam die dingen verteld etc.... ik hoop dat er veel mensen buiten Nijmegen komen heel graag zelfs

HaSoFa
15-06-2004, 09:29
Origineel gepost door batata112 nmo moet van de zender. soefies komen er in sjieten komen erin, er zijn stukjes die gaan over muziek, over DJs over vrouwen die boeken schrijven als "de vrouwen van de profeet", boeken die een regelrechte belediging zijn voor de dinn. nee nee adviesje, gooi die tv uit het raam, als zelf "islamitische programmas" slecht zijn (overigens moet dit ook naar aanleiding van de fatwa van sheikh al albaani rahimoAllah die ik niet meer kan vinden. kan iemand me meehelpen?) wat d8 je van de de nmo niet meer in handen is van de soeniten ;)

batata112
15-06-2004, 09:30
Origineel gepost door HaSoFa wat d8 je van de de nmo niet meer in hande is van de soeniten ;) ja dat kan ook

HaSoFa
15-06-2004, 09:44
Dat is zo :)

tazaghiniagirl
15-06-2004, 12:20
Origineel gepost door batata112 nmo moet van de zender. soefies komen er in sjieten komen erin, er zijn stukjes die gaan over muziek, over DJs over vrouwen die boeken schrijven als "de vrouwen van de profeet", boeken die een regelrechte belediging zijn voor de dinn. nee nee adviesje, gooi die tv uit het raam, als zelf "islamitische programmas" slecht zijn (overigens moet dit ook naar aanleiding van de fatwa van sheikh al albaani rahimoAllah die ik niet meer kan vinden. kan iemand me meehelpen?) djs wijf met hond in haar heus broertje zit in de film aan een meisje..:jammer:... gaat vaak niet over goede praktiserende....

HaSoFa
15-06-2004, 13:09
Origineel gepost door tazaghiniagirl djs wijf met hond in haar heus broertje zit in de film aan een meisje..:jammer:... gaat vaak niet over goede praktiserende.... Mohammed Charra en Mimoun Ouled Aissa vertonen ook gedrag dat niet door de beugel kan bij een islamtisch gezien, maar omdat zij acteurs zijn en die jongen van Mimoun en Polleke betekend niet dat ze daarop moeten worden aangekeken want wij zijn net zo bezig in het dagelijks leven

smileyy
15-06-2004, 13:47

huh?? wat hebben hun hier weer mee te maken?? ik volg jullie niet hoor.. maar ik had ook gehoord van een persoon die er zelf ook bij was.. dat er wel veel dingen worden uitgehaald.. misschienn zijn ze bang dat er conflictenn ontstaan ofzo.. en als je wel dingen die te maken heeft met de islam op tv wil lkaten uitzenden.. dan moet er een andere programma worden gevormd.. waar juist de bettekenis van de islam en alles erom heen wel worden uitgezonden.. :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4