Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is Lactacyd slecht voor je?

Pagina's : [1] 2

.CoCo.
10-12-2009, 01:31

Dag dames, Ik gebruik dat voor daar onder als jullie begrijpen wat ik bedoel, maar ik heb gehoord dat het slecht is voor je. Hebben jullie misschien een ander middel dat jullie gebruiken om het daar beneden schoon en fris te houden? Groetjesss

hoi_heey_hallo
10-12-2009, 01:41
is dat waar??? ik gebruik dat ook:confused: hoe weet je dat het slecht is??

Rach_
10-12-2009, 01:44
wel,ik gebruikte dat ook altyd maar mijn dokter vertelde me dat t beste voor intiem hygiene water is

hoi_heey_hallo
10-12-2009, 01:45
ik vind het vies om alleen water te gebruiken. word het niet echt fris van beneden denk ik.

Rach_
10-12-2009, 01:47

ik vind het vies om alleen water te gebruiken. word het niet echt fris van beneden denk ik. ja dat is wat de dokter zei tegen mij.. maar het is niet vies hoor, gewoon je washandje goed nat maken met veel heet water en dan altyd goed schoonhouden, dan is het prima hoor, je kan er langs de buitenkant altyd met douchegel of zeep, doe ik ook altyd, lactacyd doe ik sinds de dokter dat zei niet meer

hoi_heey_hallo
10-12-2009, 01:51
ja dat is wat de dokter zei tegen mij.. maar het is niet vies hoor, gewoon je washandje goed nat maken met veel heet water en dan altyd goed schoonhouden, dan is het prima hoor, je kan er langs de buitenkant altyd met douchegel of zeep, doe ik ook altyd, lactacyd doe ik sinds de dokter dat zei niet meer maar toch voel ik me niet fris als ik alleen met water was. ik douche altijd met heet water haha:haha: en ik douche vaak. ik hou ervan om fris te zijn. maar dan moet ik ook echt elke keer mijn onderste goed wassen met lactacyd, dan pas voel ik me fris. ik heb gewoon geen fris gevoel als ik alleen met water was omdat we daaruit plassen en als je met je vent gaat slapen enz je weet wel, dan al helemaal:maf2:

Rach_
10-12-2009, 01:54
maar toch voel ik me niet fris als ik alleen met water was. ik douche altijd met heet water haha:haha: en ik douche vaak. ik hou ervan om fris te zijn. maar dan moet ik ook echt elke keer mijn onderste goed wassen met lactacyd, dan pas voel ik me fris. ik heb gewoon geen fris gevoel als ik alleen met water was omdat we daaruit plassen en als je met je vent gaat slapen enz je weet wel, dan al helemaal:maf2: ja ik wou je gewoon goed advies geven die ik doorkreeg van mijn dokter:o en ik heb mijn man nog nooit horen klagen of hem iets zien doen waaruit blijkt dat ik weer moet overgaan op lactacyd:hihi:

.CoCo.
10-12-2009, 01:59
is dat waar??? ik gebruik dat ook:confused: hoe weet je dat het slecht is?? Een vriendin vertelde het me, en die heeft het weer van haar dokter. Ik schrok me kapot toen ik het hoorde want ik gebruik het namelijk best wel lang.

hoi_heey_hallo
10-12-2009, 02:01
ja ik wou je gewoon goed advies geven die ik doorkreeg van mijn dokter:o en ik heb mijn man nog nooit horen klagen of hem iets zien doen waaruit blijkt dat ik weer moet overgaan op lactacyd:hihi: :haha: ik bedoel als je met je vent gaat slapen, als je klaar bent dan is het niet zo schoon daar beneden snapje??:hihi: dan was ik graag met zeep, maar omdat het niet goed is gebruik ik lactacyd. anders blijft alles plakken. (sorry, ik ga nu te ver) ik hou op;)

hoi_heey_hallo
10-12-2009, 02:02
Een vriendin vertelde het me, en die heeft het weer van haar dokter. Ik schrok me kapot toen ik het hoorde want ik gebruik het namelijk best wel lang. maar wat voor effect heeft het dan op je? wat is er slecht aan??

.CoCo.
10-12-2009, 02:03
maar toch voel ik me niet fris als ik alleen met water was. ik douche altijd met heet water haha:haha: en ik douche vaak. ik hou ervan om fris te zijn. maar dan moet ik ook echt elke keer mijn onderste goed wassen met lactacyd, dan pas voel ik me fris. ik heb gewoon geen fris gevoel als ik alleen met water was omdat we daaruit plassen en als je met je vent gaat slapen enz je weet wel, dan al helemaal:maf2: Precies jij begrijpt me! Ik voel me dan ook niet fris hoe vaak ik ook water gebruik voor daarbeneden met Lactacyd voel ik me pas echt schoon :moe:

.CoCo.
10-12-2009, 02:04
wel,ik gebruikte dat ook altyd maar mijn dokter vertelde me dat t beste voor intiem hygiene water is Ik vind water niet echt fris genoeg hoe dom dat ook klinkt

hoi_heey_hallo
10-12-2009, 02:09
Precies jij begrijpt me! Ik voel me dan ook niet fris hoe vaak ik ook water gebruik voor daarbeneden met Lactacyd voel ik me pas echt schoon :moe: inderdaad, jij begrijpt me dus ook:hihi:

B2B
10-12-2009, 02:13
Gewoon wassen met water, de rest zit gewoon tussen je oren. Ik weet niet wat jouw defenitie is van fris, maar gewoon jezelf elke x bij een wc-bezoek wassen met water en regelmatig douchen is fris zat! Je vagina heeft zelf een mechanisme om zichzelf schoon te houden, dat wil je echt niet verstoren.... komt niks goeds van.

hoi_heey_hallo
10-12-2009, 02:17

Gewoon wassen met water, de rest zit gewoon tussen je oren. Ik weet niet wat jouw defenitie is van fris, maar gewoon jezelf elke x bij een wc-bezoek wassen met water en regelmatig douchen is fris zat! Je vagina heeft zelf een mechanisme om zichzelf schoon te houden, dat wil je echt niet verstoren.... komt niks goeds van. ik douche elke dag, soms wel vaker op een dag. wassen van beneden doe ik bij elk wc bezoek en heb bijna de hele dag door woedoe. maar toch als ik ga douchen moet ik mezelf wassen met lactacyd. vooral nadat je sex heb gehad. dan voel je je toch niet zo fris als je alleen met water wast?? het blijft plakken (ik kan niet geloven dat ik dit zeg):jammer:

Pagina's : [1] 2