Bekijk originele versie : Dresscode…..
Dresscode…..
Dames en heren , ik werk sinds een half jaartje bij een bedrijf en wat me opvalt is ja ik heb het dresscode genoemd maar er zit meer achter……soms als we pauze hebben ga ik gezellig bij de magazijn medewerkers zitten met me pak :D maar dat vinden zij lachen want dat hoort niet ofzo? :S dan kom ik na mijn pauze terug en zeggen mijn collega’s bij mij op de afdeling (kantoor gedeelte) weer van : “ ja waarom zit je bij hun..! zij horen niet bij ons….” Het is net een oorlog bij ons ze hebben altijd ruzie…pfffff en ik zit er midden in…ik mag toch wel zitten in me lunchpauze waar ik wil?….ik ben gewoon sociaal en kan met iedereen omgaan……
Hebben meerdere mensen hier last van?
Groetjessss
babyvanbelisma
14-06-2004, 14:16
Ja, ik herken dit wel. Ik werk op een advocatenkantoor en de scheiding 'advocaten-secretaresses' is heel duidelijk. Ze lunchen apart, socializen apart en zelfs de bedrijfsuitjes zijn vaak apart.
Voorbeeld: afgelopen kerst werd er een diner georganiseerd. Juist ja, alleen voor de advocaten (+ partners). Heel sjiek en alles, echt klasse.
Wat mochten wij secretaresses gaan doen? Wij mochten uit eten (zonder partner) op budget!!
Apartheid op en top!!:kwaad:
meknessia86
14-06-2004, 14:18
Origineel gepost door minga
Dresscode…..
Dames en heren , ik werk sinds een half jaartje bij een bedrijf en wat me opvalt is ja ik heb het dresscode genoemd maar er zit meer achter……soms als we pauze hebben ga ik gezellig bij de magazijn medewerkers zitten met me pak :D maar dat vinden zij lachen want dat hoort niet ofzo? :S dan kom ik na mijn pauze terug en zeggen mijn collega’s bij mij op de afdeling (kantoor gedeelte) weer van : “ ja waarom zit je bij hun..! zij horen niet bij ons….” Het is net een oorlog bij ons ze hebben altijd ruzie…pfffff en ik zit er midden in…ik mag toch wel zitten in me lunchpauze waar ik wil?….ik ben gewoon sociaal en kan met iedereen omgaan……
Groetjessss