Bekijk originele versie : Dresscode…..
Dresscode…..
Dames en heren , ik werk sinds een half jaartje bij een bedrijf en wat me opvalt is ja ik heb het dresscode genoemd maar er zit meer achter……soms als we pauze hebben ga ik gezellig bij de magazijn medewerkers zitten met me pak :D maar dat vinden zij lachen want dat hoort niet ofzo? :S dan kom ik na mijn pauze terug en zeggen mijn collega’s bij mij op de afdeling (kantoor gedeelte) weer van : “ ja waarom zit je bij hun..! zij horen niet bij ons….” Het is net een oorlog bij ons ze hebben altijd ruzie…pfffff en ik zit er midden in…ik mag toch wel zitten in me lunchpauze waar ik wil?….ik ben gewoon sociaal en kan met iedereen omgaan……
Hebben meerdere mensen hier last van?
Groetjessss
babyvanbelisma
14-06-2004, 14:16
Ja, ik herken dit wel. Ik werk op een advocatenkantoor en de scheiding 'advocaten-secretaresses' is heel duidelijk. Ze lunchen apart, socializen apart en zelfs de bedrijfsuitjes zijn vaak apart.
Voorbeeld: afgelopen kerst werd er een diner georganiseerd. Juist ja, alleen voor de advocaten (+ partners). Heel sjiek en alles, echt klasse.
Wat mochten wij secretaresses gaan doen? Wij mochten uit eten (zonder partner) op budget!!
Apartheid op en top!!:kwaad:
meknessia86
14-06-2004, 14:18
Origineel gepost door minga
Dresscode…..
Dames en heren , ik werk sinds een half jaartje bij een bedrijf en wat me opvalt is ja ik heb het dresscode genoemd maar er zit meer achter……soms als we pauze hebben ga ik gezellig bij de magazijn medewerkers zitten met me pak :D maar dat vinden zij lachen want dat hoort niet ofzo? :S dan kom ik na mijn pauze terug en zeggen mijn collega’s bij mij op de afdeling (kantoor gedeelte) weer van : “ ja waarom zit je bij hun..! zij horen niet bij ons….” Het is net een oorlog bij ons ze hebben altijd ruzie…pfffff en ik zit er midden in…ik mag toch wel zitten in me lunchpauze waar ik wil?….ik ben gewoon sociaal en kan met iedereen omgaan……
Groetjessss
Volgens mij moet je daar nie te veel waarde aan hechten, ga gewoon lekker zitten bij de mensen die jou aanspreken. Wat kan jou het schelen wat die anderen ervan vinden. Als jij je er maar lekker bij voelt!
:zwaai:
precies dank u en baby ik weet wat je bedoelt...dan val ik onder de advocaten :D
babyvanbelisma
14-06-2004, 14:54
precies dank u en baby ik weet wat je bedoelt...dan val ik onder de advocaten :D
En dan mag ik niet bij jou zitten..:(
je mag egrust bij me komen zitten....;) i am always in a cartoon mood behalve als...ik verdrietig ben...:verdriet:
babyvanbelisma
14-06-2004, 15:03
je mag egrust bij me komen zitten....;) i am always in a cartoon mood behalve als...ik verdrietig ben...:verdriet:
:tranen: niet verdrietig zijn hoor.....:(
:regie: blijven lachen!!!
IkBenSaliha
14-06-2004, 15:07
Dresscode…..
Groetjessss
Yeppzzzz ik zit graag bij de hogere mensen... Dat is lachen want die mensen hebben echt humor... :D
:hihi: nou dan heb jij nogal een droge humor dus...ik zit liever bij magazijn daar kun je pas lachhen wallah,...die hogere waar ik soms bij zit die zeggen kom bij ons zitten baas of iets dergelijks...dan zit je daar maar ze praten alleen over business...sorry hoor maar ik wil wat anders horen tijden me pauze lachen kan geen kwaad! :D
babyvanbelisma
14-06-2004, 15:17
Precies ja! In mijn pauze is werk off limits!!
:hihi: wallah algadiem van die reutel tantes...alhoewel sinds ik hier werk komen die dames wel steeds naar me toe :D zonder eigendunk..
Ik moetje eerlijk zeggen dat ik liever niet met dat volk omga (volk dat zich hoger voelt als de minder hoog opgeleide onder ons).
IkBenSaliha
14-06-2004, 18:12
:hihi: nou dan heb jij nogal een droge humor dus...ik zit liever bij magazijn daar kun je pas lachhen wallah,...die hogere waar ik soms bij zit die zeggen kom bij ons zitten baas of iets dergelijks...dan zit je daar maar ze praten alleen over business...sorry hoor maar ik wil wat anders horen tijden me pauze lachen kan geen kwaad! :D
Nou als je tussem die mensen zit.... dan hoor je van alle kanten een puff...:wow:
En dan stinkt het toch even daar.....
En niet eens schamen he.... :kwaad:
Nou dan liever bij de mensen die een beetje droge humor hebben die laat ik wel weer lachen.:ego:
yasmineNR1
14-06-2004, 18:22
Dresscode…..
Groetjessss
Heb alleen dit gelezen;`` soms als we pauze hebben ga ik gezellig bij de magazijn medewerkers zitten met me pak´´ en toen kon ik niet meer :D met Pak en al :hihi:
Sorry kon het niet laten... :D :zwaai:
:hihi: zomaar meid nog nooit een marokaan in pak gezien elke dag naar zijn werk...? :d
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.