Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zahma middelvinger

sara2000
14-06-2004, 13:31

wajaw wolah ze heeft veel praat op die podium tfoe en die mensen nog aplaudiseren, en zahma verhofstad "iman" van antwerpen!!!!!!!! en nog middelvinger bij immigranten!!!! VERHOFSTADT LIEGT ahahahahahhaha tfoe wa is da die ene man die over hondje bezig is en over abbou jahjah, tfoe

Azzzizzz
14-06-2004, 13:35
met tfoe verbeter je de wereld... is dat jou motto?

sara2000
14-06-2004, 13:37
ja!!!!!!!!!!

sara2000
14-06-2004, 13:38
de wereld verbeteren: begin dan bij u zelf!!!!!!!!!!!!!!!

AlHoceima_Leila
14-06-2004, 14:13

Ik snap der helemaal niks van :confused:

islamicgirl3
14-06-2004, 15:25
Maak jullie toch niet druk om deze kofar. Allah Ta3la is streng in het straffen! Ik ga er echt niet wakker van liggen hoor. Kijk maar naar wat er met Pim Fortuin is gebeurt, hij dacht dat Allah Ta3la niet op de hoogte was van zijn zielige plannetjes, Allah is de Alwetende. SubanAllah, kijk waar hij nu is beland. Overigens, de christelijke gemeenschap mag nu wel opstaan :rolleyes:, blijkbaar vind haar "god" het wel goed om haar medemens een middelvinger te schenken. Dus hierbij: "Will the christian community please stand up, please stand up......" Of zijn zij niet verantwoordelijk voor de daden van hun medegelovigen?

islamicgirl3
14-06-2004, 15:28
Origineel gepost door AlHoceima_Leila Ik snap der helemaal niks van :confused: Ze doelt op dit filmpje: http://vlaamsblok.be/congres_zwartboek_verhofstadt.wmv

amina01
14-06-2004, 22:43
Origineel gepost door sara2000 wajaw wolah ze heeft veel praat op die podium tfoe en die mensen nog aplaudiseren, en zahma verhofstad "iman" van antwerpen!!!!!!!! en nog middelvinger bij immigranten!!!! VERHOFSTADT LIEGT ahahahahahhaha tfoe wa is da die ene man die over hondje bezig is en over abbou jahjah, tfoe Ach, je ziet toch, ze is een Blontttje Ze is zo één van die vrouwen waar een topic over gaat. Nadat ze haar lichaam te koop heeft aangeboden (aan een coach die over een mooi autootje zou beschikken, damnn voor een auto) dacht ze politiek aan te kunnen. Het publiek ziet er zo marginaal uit, geen smaak, geen stijl. Zijn dat Vlaams Blokkers? Zijn dat de Belgen? Blijkbaar hebben ze zoveel angst van Abou Jahjah. Gegroet,

platje
15-06-2004, 00:59
valt me op dat er bijna alleen maar oudjes in het publiek zitten :| aan het volk van belgië: Jullie probleem lost zichzelf op met de vergrijzing :D

amina01
15-06-2004, 19:22
Origineel gepost door platje valt me op dat er bijna alleen maar oudjes in het publiek zitten :| aan het volk van belgië: Jullie probleem lost zichzelf op met de vergrijzing :D Potverdorie, en ik gaf altijd mijn plaats af aan oudjes. Ik zal 4 keer nadenken eer ik mijn plaats afgeef, Gegroet,