Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : BlackBerry ---> Outlook!

PaRaSoNiCa
08-12-2009, 22:16

Hello people, voor mijn werk gebruik ik Outlook...mijn privé mail heb ik kunnen doorlinken naar mijn BB, maar Outlook lukt niet. Het is echt abracadabra voor een a-technisch persoon als ik. Iemand die het mij even in lekentaal kan uitleggen? :o

PaRaSoNiCa
08-12-2009, 22:26
Hier gaat het elke keer mis: Outlook (R) Web Access URL: (e.g. http://exchange.domainname.com/exchange ( What the hell willen ze nou? :( ) Vakje waar je het kan invullen. User Name: Vakje waar je het in kan vullen.

laamar
08-12-2009, 23:17
Hier gaat het elke keer mis: Outlook (R) Web Access URL: (e.g. http://exchange.domainname.com/exchange ( What the hell willen ze nou? :( ) Vakje waar je het kan invullen. User Name: Vakje waar je het in kan vullen. meestal is zo exchange server ( mail server van werk ) beveiligd . je kan die niet doorsturen naar je prive mail of je BB . Dit wordt tegengehouden door de firewall , alleen bevoegde mensen , vb managers enz . die kunnen dan wel via vpn connectie zich op het netwerk aanmelden van het werk , en meestal heeft zon bedrijf ook een eigen BB enviroment . dus om te antwoorden op jouw vraag : je kan jouw outlook mails niet lezen op je BB . behalve als je toelating krijgt van jouw baas ?

appiemen
08-12-2009, 23:49
je moet de berichten van outlook opslaan op de server waar de bb ook toegang tot heeft.. gr

PaRaSoNiCa
09-12-2009, 18:04

meestal is zo exchange server ( mail server van werk ) beveiligd . je kan die niet doorsturen naar je prive mail of je BB . Dit wordt tegengehouden door de firewall , alleen bevoegde mensen , vb managers enz . die kunnen dan wel via vpn connectie zich op het netwerk aanmelden van het werk , en meestal heeft zon bedrijf ook een eigen BB enviroment . dus om te antwoorden op jouw vraag : je kan jouw outlook mails niet lezen op je BB . behalve als je toelating krijgt van jouw baas ? Thanks, ik loop morgen wel even langs bij de ICT.

PaRaSoNiCa
09-12-2009, 18:05
je moet de berichten van outlook opslaan op de server waar de bb ook toegang tot heeft.. gr Lekentaal svp :o

PaRaSoNiCa
09-12-2009, 22:15
Geen foefjes?

laamar
09-12-2009, 22:42
Geen foefjes? :confused: