Bekijk originele versie : Telefoon gevonden
Als je een telefoon vindt, en je levert hem niet in aan de politie. Kunnen ze je hiervoor een boete geven, of celstraf geven ofzo. Of met dat imei nummer ofzo je gesprekken traceren en je oppakken. Ja, die andere topic heeft me best wel bang gemaakt al die tnauwies over tracking enzo.
Jongedame_
08-12-2009, 22:40
Hahahaha... Gewoon teruggeven meid, wel zo eerlijk toch.
mij is verteld wat men vind mag hij/zij het houden hoor.
hhh
kijk_vooruit
08-12-2009, 22:47
Ja kunnen ze achter komen door middel van het imeinummer, en ze kunnen idd gespreken afluisteren en traceren waar je op dat moment bent..
So look out girl
Mokermo1992
08-12-2009, 23:30
Je kan hem gewooon aan mij gegevn dan ben je er vanaf
mij is verteld wat men vind mag hij/zij het houden hoor.
hhh
Jaa toch anyways de eigenaar doet er geeneens moeite voor ik heb de simkaart erin gelaten en hij belt niet eens. :kweetniet:
hij mist hem dan toch niet denk ik, ik hou hem gewoon :o
mocroyassin
09-12-2009, 18:50
echte onzin!!! ze mogen de toestel nooit traceren zonder toestemming van de rechter!! ga eerst de wetboeken leren voordat je deze onzin hier komt vertellen!!!
mocroyassin
09-12-2009, 18:51
Ja kunnen ze achter komen door middel van het imeinummer, en ze kunnen idd gespreken afluisteren en traceren waar je op dat moment bent..
So look out girl
praaat geen onzin meid!!
echte onzin!!! ze mogen de toestel nooit traceren zonder toestemming van de rechter!! ga eerst de wetboeken leren voordat je deze onzin hier komt vertellen!!! :confused: wie vertelt hier onzin?
mocroyassin
09-12-2009, 18:57
:confused: wie vertelt hier onzin?
jullie allemaal die zeggen dat de politie zomaar een toestel mogen traceren als iemand zijn of haar toestel kwijt is geraakt!!! zonder toesteming van de rechter mag de politie dat niet doen je moet fucking een goede excuus hebben voor dat ze die moeite gaan doen.
Waarom bel je niet een van de nummers die staat opgeslagen.. Heb ook eens een mobiel gevonden, gewoon gekeken naar telefoon boek en gebeld naar "mam", kreeg haar moeder aan de lijn en vertelt dat ik dat mobieltje had gevonden binnen kwartiertje had het meisje haar tel terug en ik een koffie.. Gewoon terug geven die handel.. als je t niet doet voor diegene denk dan aan yawm al qiyama dat moet reden genoeg zijn!
Ewa safi als ik myn telefoon zou verliezen denk je dat iemand het terug zou geven? Wat je vindt mag je houden! Moet je maar beter op je spullen letten. Ik ben ook maar een arme student..
jullie allemaal die zeggen dat de politie zomaar een toestel mogen traceren als iemand zijn of haar toestel kwijt is geraakt!!! zonder toesteming van de rechter mag de politie dat niet doen je moet fucking een goede excuus hebben voor dat ze die moeite gaan doen.
Ok dus ik loop geen gevaar :)
mocroyassin
09-12-2009, 19:03
Ok dus ik loop geen gevaar :)
nee zeker niet, marokkanen kunnen goed onzin vertellen.
dagelijks raken mensen hun toestel kwijt tientallen!!! en denk je nou echt dat de politie tijd zat heeft om elke toestel te gaan traceren?? alleen met de toesteming van de rechter mag dat gebeuren klaar veder niet.
de rechter gaat nooit toesteming geven voor zomaar een toestel. kost duizende euros om iets te traceren.
dus gewoon houden en lekker er mee bellen en de toestel gebruiken
Ok thanks ik dacht serieus dat ze my zouden opbellen met imei nummer ofzo
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.