Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De moeder van mijn vriendin valt op me.

Pagina's : [1] 2

ALIGHATAR
14-06-2004, 10:51

Hi, Ik zit met een ernstig probleem.Ik heb een schat van een vriendin van 21jaar.Ze is arabisch,en leeft modern.Ik mag bij haar thuis komen.Haar ouders zijn gescheiden.Ze woont bij haar moeder. Haar moeder is maar 18 jaar ouder dan haar dochter en ziet er heel goed uit. Als ik bij ze thuis ben merk ik dat haar moeder veel naar me kijkt,ze glimlacht naar me,ik weet zeker dat ze me oook luek vind. Ik wil haar moeder mischien ook gaan versieren,maar ik ben bang dat als dochter er achter komt het einde zal zijn van onze relatie. Niet dat ik daar wakkeer van lig,maar ik vindt het spannned om haar moeder te verleiden.

Rabat1
14-06-2004, 10:53
Origineel gepost door ALIGHATAR Hi, Ik zit met een ernstig probleem.Ik heb een schat van een vriendin van 21jaar.Ze is arabisch,en leeft modern.Ik mag bij haar thuis komen.Haar ouders zijn gescheiden.Ze woont bij haar moeder. Haar moeder is maar 18 jaar ouder dan haar dochter en ziet er heel goed uit. Als ik bij ze thuis ben merk ik dat haar moeder veel naar me kijkt,ze glimlacht naar me,ik weet zeker dat ze me oook luek vind. Ik wil haar moeder mischien ook gaan versieren,maar ik ben bang dat als dochter er achter komt het einde zal zijn van onze relatie. Niet dat ik daar wakkeer van lig,maar ik vindt het spannned om haar moeder te verleiden. zielig!

oogcontact
ba !!!!!!!!

3afrieta
:lol: :lol: :lol: :lol: GO FOR IT ZAL IK ZEGGEN MISSCHIEN WILLEN ZE WEL EEN TRIO :stout:

chouroek
14-06-2004, 10:54

ga een leven zoeken !

ik_oke_is
14-06-2004, 10:59
de oma is maar 16 jaar ouder dan de ma :hihi: :maf:

minga
14-06-2004, 11:15
:d :hihi: gatarrrr ik zou zeggen ewa ja...doe wat je wilt en niet laten kunt :hihi:

dariffa
14-06-2004, 11:27
Origineel gepost door ALIGHATAR Hi, Ik zit met een ernstig probleem.Ik heb een schat van een vriendin van 21jaar.Ze is arabisch,en leeft modern.Ik mag bij haar thuis komen.Haar ouders zijn gescheiden.Ze woont bij haar moeder. Haar moeder is maar 18 jaar ouder dan haar dochter en ziet er heel goed uit. Als ik bij ze thuis ben merk ik dat haar moeder veel naar me kijkt,ze glimlacht naar me,ik weet zeker dat ze me oook luek vind. Ik wil haar moeder mischien ook gaan versieren,maar ik ben bang dat als dochter er achter komt het einde zal zijn van onze relatie. Niet dat ik daar wakkeer van lig,maar ik vindt het spannned om haar moeder te verleiden. meen je dit nou serieus?? :hammer: wallah ik heb medelijden met je vriendin, dat ze zo een loser als vriend heeft :kwaad:

Mouny
14-06-2004, 11:30
betrek meteen ook haar zusjes en oma erbij... mss ben je dan wel de eerste mocro's met zo'n prestatie op zn naam

hajarchatlady
14-06-2004, 11:31
Origineel gepost door dariffa meen je dit nou serieus?? :hammer: wallah ik heb medelijden met je vriendin, dat ze zo een loser als vriend heeft :kwaad: wallahilla.... ;)

mazaj
14-06-2004, 12:00
ga hulp zoeken

hajarchatlady
14-06-2004, 12:02
Origineel gepost door mazaj ga hulp zoeken of beter leven :rolleyes:

halima15
14-06-2004, 12:05
tazzzzzzz liek als je dat doet tfoe neit doen dan is het een pedofielster

Lamja_marocgirl
14-06-2004, 12:32
gadver ik zou der groot gelijk geven dat als je vriendin erachter komt wat je met der moeder doet (of wat je fanatsienen zijn) Veel succes en denk er goed over na !!!

misz_bella
14-06-2004, 12:34

Origineel gepost door ALIGHATAR Hi, Ik zit met een ernstig probleem.Ik heb een schat van een vriendin van 21jaar.Ze is arabisch,en leeft modern.Ik mag bij haar thuis komen.Haar ouders zijn gescheiden.Ze woont bij haar moeder. Haar moeder is maar 18 jaar ouder dan haar dochter en ziet er heel goed uit. Als ik bij ze thuis ben merk ik dat haar moeder veel naar me kijkt,ze glimlacht naar me,ik weet zeker dat ze me oook luek vind. Ik wil haar moeder mischien ook gaan versieren,maar ik ben bang dat als dochter er achter komt het einde zal zijn van onze relatie. Niet dat ik daar wakkeer van lig,maar ik vindt het spannned om haar moeder te verleiden. :rolleyes: :maf:

Pagina's : [1] 2