Bekijk originele versie : Hypnose
Berberia83
14-06-2004, 10:01
Ik zou graag willen weten of hypnose in de Islam toegestaan is. Weet iemand er iets over? Ik weet dat zwarte magie en dat soort dingen verboden is, maar hypnose en in de toekomst kijken (Ik geloof namelijk Niet echt dat sommige mensen een gave hebben om in de toekomst te kijken) kan zowel voor slechte als voor goede doelen gebruikt worden. Je kan hypnotiseerd worden om de dader bij een misdrijf te kunnen vinden, of bij operatie dat je geen pijn voelt (een soort verdovingsmiddel zou je kunnen zeggen).
Kan iemand mij helpen in deze dilemma? Ik ben heel geinteresseerd in zulke dingen en ik wil weten of het niet verboden is in ons religie.
Origineel gepost door Berberia83
Ik zou graag willen weten of hypnose in de Islam toegestaan is. Weet iemand er iets over? Ik weet dat zwarte magie en dat soort dingen verboden is, maar hypnose en in de toekomst kijken (Ik geloof namelijk Niet echt dat sommige mensen een gave hebben om in de toekomst te kijken) kan zowel voor slechte als voor goede doelen gebruikt worden. Je kan hypnotiseerd worden om de dader bij een misdrijf te kunnen vinden, of bij operatie dat je geen pijn voelt (een soort verdovingsmiddel zou je kunnen zeggen).
Kan iemand mij helpen in deze dilemma? Ik ben heel geinteresseerd in zulke dingen en ik wil weten of het niet verboden is in ons religie.
Hypnose is een vorm van een 'genees'wijze... Denk ik. Misschien is het wel toegestaan. Wat ik wel weet is dat wanneer men een aantal keren de naam 'AL - MOYIED reciteert, zijn of haar jeugdherinneringen terug komen (je herinnert je dan weer alles). Misschien ook een vorm van hypnose...? Let wel op: reciteren kan alleen onder religieuse begeleiding. Misschien heb je hier wat aan...?
Farkoessa
15-06-2004, 13:41
Origineel gepost door Berberia83
Up
snahia had up.. iedereen zegt het maar ik vat hem niet.... kifaass
Berberia83
23-06-2004, 12:20
Nogmaals Up
PowerQueen
24-06-2004, 18:42
Owww..
Dan "UP" ik ook voor je.. :D
ja ,inderdaad hangt af van wat voor gebruikt wordt. het is al duidelijk dat islamitisch denkers shijnheilig over de verhouding religie /magie doen . Maar dat doen ook anderen , iemand met een speciaal gave , is een gevaar voor het welzijn van de oud patroenen en oud normen . En als we trug in de tijd er waren ook mensen bijzoder gaven . mijn mening gevormd door dieper zoektocht naar "Allah the magician " ...............kortom ,ik kan blijven vertellen over mijn ervarringen en onderzoek en misccien heb je daar niets aan . magie als genezing is toegestaan MAAR MAGIE ALS WAPEN is niet toegestaan voor de islamitisch landen ALLEEN VOOR amerkkans en europees landen die hebben zich ontwikkeld in dat materie . niet alleen als genees middel maar ook als essentieel manier van Chao' s projekteren en onust +onzekerheid in de arabischgemeenschap ....hooplijk is het duidlijk voor jou als er iets dan hoor ik het van je .
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.