Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waar knap jijgiga/gigantisch op af bij een man/vrouw ???

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
25-11-2002, 11:59

hoi , allemaal ik wilde eff van jullie weten wat jullie gewoon de grootste afknapper ooit vinden...echt je denkt: o wat een leuke jongen/ meisje loopt daar en opeens zie je dat zij/hij bijv ehmmm... :rolleyes: hele foute schoenen draagt ....of die komt dichterbij en je ondekt een hele grote puist...(ik zeg maar wat) is dat voor jou een reden om af te knappen??? het hoeft niet perse met uiterlijk te zijn je kan bijv ook zeggen dat je afknapt op macho gedrag...... :cool: zoiets dusss nou doei doei xxx.

hilwa
25-11-2002, 12:21
Uiterlijk: man met sigaret man zonder sokken man met goud/zilvere tand man die een voortand mist Innerlijk: jaloezie egoistisch hoge attitude iemand die in tahchicht werkt. (grote afknapper)

tabdarst
25-11-2002, 12:46
als een jongen een portomonnee heeft en als hij perfect gedraagt terwijl hij helemaal niet perfect is, als hij er onverzorgd uitziet en als hij bling bling uiterlijk heeft

freegirl
25-11-2002, 12:50
ik knap af op: - als een jongen te klef is - overbeharing (vooral plukken borsthaar) - als hij vindt dat vrouwen geen rechten hebben - als hij denkt dat ie alles en iedereen kan krijgen - als hij zo'n viezerik is -als hij honderd keer op een dag zegt dat ie van je houdt en niet zonder je kan en dat was het wel zo een beetje xxx me the freegirl

angeleyes_20
25-11-2002, 12:53

uiterlijk vieze schoenen te strakke kleding vieze of scheve tanden mannen met goude ketingen ,ringen en tanden nekhaar (gatverdamme) mannen die stinken innerlijk arogante jongens jongens zonder recpect als een jongen troep op straat gooit jongens die zehma stoer praten hoge dunk jongens die te veel naar meisjes kijken jongens met een slang in hun maag je weet wel (pssst psst psst) jongens die gebrekkig praten dit waren ze dan groetjes angeleyes

freegirl
25-11-2002, 12:57
Origineel gepost door angeleyes_20 uiterlijk vieze schoenen te strakke kleding vieze of scheve tanden mannen met goude ketingen ,ringen en tanden nekhaar (gatverdamme) mannen die stinken innerlijk arogante jongens jongens zonder recpect als een jongen troep op straat gooit jongens die zehma stoer praten hoge dunk jongens die te veel naar meisjes kijken jongens met een slang in hun maag je weet wel (pssst psst psst) jongens die gebrekkig praten dit waren ze dan groetjes angeleyes soo en waar vindt je die?? :D

angeleyes_20
25-11-2002, 13:06
die vind je overal in nederland er zijn wel altijd jongens die aan deze minpunten voldoen

MissBlaBla
25-11-2002, 13:08
Uiterlijk: - Te perfect, knap ik op af. - Gebit. - Handen/nagels. - Kleding en lichaam valt aan te werken :) Innerlijk: - Hyperactieve/drukke mensen. - Teveel praten. Je hebt veel praten, maar ook TEveel praten. - Attitude. - Afspraken niet nakomen (behoort tot de categorie onbetrouwbaarheid). - Te soft. BlaBla

ikbenwieikben
25-11-2002, 15:30
kijk uiterlijk zie je al maar innerlijk kan ik op afknappen *hoge dunk (ik weet dat ik lekker ben enz) * arrogantie *ongeschoold, of werkloos hij moet (tenminste een doel voor ogen hebben *drinken en dan heb ik t niet over een colatje

zolikha
25-11-2002, 15:48
Als een jongen gelijk na een afspraak iets bij probeert. En jongens die spijkerbroeken dragen die wijd van boven en strak naar beneden eindigen (wortelbroeken).

sherine
25-11-2002, 15:57
ik haat jongens die echt zo lopen van ik ben model die echt willen opvallen zo met die bek in de lucht breed lopen...en dan die kleding dus van die achterlijke zonnebrillen en roze shirtjes....echt zo graig david wannabee ofzo.....maar ook van die hangende knie broeken met van die doekjes doe gewoon beetje tussenin.......doe gewoon normaal je eigen style niet denken dat je superman bent.....een jongen die niet opvalt niet te verlegen gewoon beetje lachen praten...... ik vind het echt viez als jongens geen werk geen school coffeeshop hang boys...iegh....doeloos neuspeuteraars,boerlaters,scheetgooiers,bierdrinke rs,schreeuwlelijken,vieze lange zwarte nagels,lange haren,ongeschoren, ach ik kan zolang doorgaan,maar dan lijk ik zo een zeur,net of ik zelf perfect ben..neeh dat niet ! maar je weet wel als een jongen zich gewoon verzorgd niet met de kudde meeloopt dan komt het helemaal goed ! hahaha

sherine
25-11-2002, 16:17
hahaha nu ik het zie is het wel een heeeele grote lijst...ach ja je herkent het wel je begint ergens mee....kan gelijk niet meer ophouden hahaha

Noena
25-11-2002, 16:54
Ik knap af op mannen die pronken bij andere mannen door ze te vertellen dat ze het met die en met die hebben gedaan

Nounousa
25-11-2002, 17:55
ik knap eerder af op innerlijk want dat er voor mij meer toe, dat is belangrijker :D namelijk al kan een jongen nog sow knap en mooi zijn, als hij gewoon DOODSAAI is wajjoooww dan word ik ook helemaal gek men... daar kan ik echt niet tegen.. Op een uiterlijk knap ik minder snel af, daar is altijd nog wel wat aan te doen tog???? :p wuhahahahahahahah

Lady_moi
25-11-2002, 19:17

MENSEN JULLIE NIVEAU... doe er wat aan

Pagina's : [1] 2 3 4 5