Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mannen, maagd.

LZN
08-12-2009, 11:49

Stel je eens voor, een man zegt dat die nog nooit een geslachtgemeenschap heeft gehad (dus de eikel in de vagina) maar die is wel 1 keer in zijn leven gepijpt "orale seks". Is die dan Maagd JAH of NEEJ. 2e vraag, moet die dat ook zeggen tegen zijn toekomstige vrouw? 3e vraag, word hem dat wel inchallah vergeven?.

_mohammmeddddd
08-12-2009, 12:59
ik ben ook nog maagd, en ik vind dat hij het wel moet zeggen en nee hij is geen maagd.

Amira_1986
08-12-2009, 18:03
Iemand die niet kuis is, is voor mij- met nadruk op MIJN visie- geen maagd. Schaamte is een teken van een echte gelovige. :nerd:

Shahrazad_aiii
08-12-2009, 18:13
je mag niet over je zondes praten met een ander. Dat= tussen you and Allah Soebhana wa ta3ala. En misschien heeft Hij jou al vergeven, dus dit kan je ook niet weten. Dus hou je ding voor je en zwijg

sarahh00
08-12-2009, 18:38

jawel hij is nog maagd

rreallife
08-12-2009, 18:43
1e vraag, Stel je eens voor, een man zegt dat die nog nooit een geslachtgemeenschap heeft gehad (dus de eikel in de vagina) maar die is wel 1 keer in zijn leven gepijpt "orale seks". Is die dan Maagd JAH of NEEJ. Ja hij is dan nog maagd. Je bent alleen ontmaagd als er spraken is van pentetratie, of je dat nou wel of niet vind. Dat is een ding dat vast staaat! 2e vraag, moet die dat ook zeggen tegen zijn toekomstige vrouw? Ik vind niet dat hij dat moet zeggen. Pas als er naar gevraagd word vind ik dat de man, en ook vrouw eerlijk antwoord op moet geven. Ik denk dat ieder stel wel zo'n gesprek krijgt over hoe ver ben je gegaan. 3e vraag, word hem dat wel inchallah vergeven? SoebhanAllah wat 'n vraag, hoe moeten wij dat weten. Alles is tussen Allah en de persoon in kwestie.