Bekijk originele versie : Tzzzz doe normaal hoor
Ejema el hbiba... ik lees hier allemaal topics van: mocro meisjes en mocro jongens blablabla...
Maar hallo zijn jullie allemaal zo leveloosh dat jullie daar nog op gaan letten ofzo? Ja mocro chickies kunnen te ver gaan maar why do you care... omdat het je soort genoot is? Misschien dat wel maar zolang je geen broer of zus van haar bent moet je gewoon die mond houden vooral somige jongens die stoer komen lopen praten heb ik iets: Heren let erst op je eigen zusjes voor dat jullie over andere chickies praten hoor...
Enne laat iesreen doen wat ie wil uiteindelijk lig je in je eigen graf en word je voor je eigen daden beoordeeld...
Ciao
Maar waar moeten we het dan over hebben ??? :D:D:D
Kais
Onslaught
25-11-2002, 12:00
hahahah wow ze was zeker boos toen ze dit typte hahahah kijk hoeveel typ fouten hahaha nee maaar serieus, je heb gelijk, en daarom meng ik me nooit bij die groepie die aleen ruzie maken om ander maar ja:D
M_ROCPOWER
25-11-2002, 12:03
Origineel gepost door loella
Ejema el hbiba... ik lees hier allemaal topics van: mocro meisjes en mocro jongens blablabla...
Maar hallo zijn jullie allemaal zo leveloosh dat jullie daar nog op gaan letten ofzo? Ja mocro chickies kunnen te ver gaan maar why do you care... omdat het je soort genoot is? Misschien dat wel maar zolang je geen broer of zus van haar bent moet je gewoon die mond houden vooral somige jongens die stoer komen lopen praten heb ik iets: Heren let erst op je eigen zusjes voor dat jullie over andere chickies praten hoor...
Enne laat iesreen doen wat ie wil uiteindelijk lig je in je eigen graf en word je voor je eigen daden beoordeeld...
Ciao
je bent pas levensloos als je zegt dat andere mensen niet op mocro meisjes en jongens moeten letten, terwijl jij juist degene bent die op het gedrag van de leden van het prikbord let. Je spreekt jezelf tegen, jij bent de laatste die een prikker terecht kan wijzen, denk effe na voordat je een bericht plaatst :zwaai:
Origineel gepost door M@ROCPOWER
je bent pas levensloos als je zegt dat andere mensen niet op mocro meisjes en jongens moeten letten, terwijl jij juist degene bent die op het gedrag van de leden van het prikbord let. Je spreekt jezelf tegen, jij bent de laatste die een prikker terecht kan wijzen, denk effe na voordat je een bericht plaatst :zwaai:
Ik leveloosh? Ja wat jij wil he ;)
Owke jij veranderd dus helemaal van onderwerp...neej neej neej ik let er niet op ik zeg het alleen...
Kijk of je wel of niet naar mijn woorden luistert moet jezelf weten... er staat nergens DIT MOET JE LEZEN.. ik zeg mijn mening en ik weet dat die ANDERE PRIKKERS DAT OOK DOEN alleen luister is ff soms lees ik van die reacties van: Ja Ho ertjes (7esek) blabla en dat noem ik geen mening dat noem ik levenloos... en ik had het ook niet tegen iedereen, maar tegen die mensen die zo gaan praten... dus Miss of meneer Slim denk jij ff na voordat JIJ een bericht plaatst :zwaai:
mimi_tangaouia
25-11-2002, 14:56
We mogen niet oordelen over hun daden dat doet allah (swt) maar we mogen het er wel over hebben en diegene op hun fouten wijzen is het enige wat we kunnen doen
mimi :zwaai:
Origineel gepost door Onslaught
hahahah wow ze was zeker boos toen ze dit typte hahahah kijk hoeveel typ fouten hahaha nee maaar serieus, je heb gelijk, en daarom meng ik me nooit bij die groepie die aleen ruzie maken om ander maar ja:D
Neej ik was niet boos ik had haast ik moest naar mn les... :cool:
mimi_tangaouia
25-11-2002, 14:58
Origineel gepost door Kadir
TZZZZZZZZZZ TAMBONYEMEK VOOR JOU:D
:schok:
he he he stop :boos:
:regie: let ff op je woorden ja
TZZZZZZZZZZ TAMBONYEMEK VOOR JOU:D
Voor mij?
Origineel gepost door mimi_tangaouia
We mogen niet oordelen over hun daden dat doet allah (swt) maar we mogen het er wel over hebben en diegene op hun fouten wijzen is het enige wat we kunnen doen
mimi :zwaai:
Ja daar ben ik het met je eens alleen sommige beginnen met Hoe r dit en dat... :confused:
mimi_tangaouia
25-11-2002, 15:04
NEE, had t niet eens tegen jou :zwaai:
ja dat had ik wel door mister smart guy :nerd:
maar zoiets zeg je niet tenzij je geen opvoeding heb gehad weet je wel wat dat betekend
sham on you :jammer:
Moet je je alleen druk maken als het je eigen broertje of zusje is?????????
De profeet heeft gezegd:
"Wie van jullie iets ziet wat niet toegestaan is, moet het met zijn hand veranderen. En als hij daartoe niet in staat is, dan met zijn tong. En als hij daartoe niet in staat is, dan met zijn hart. Dit laatste is echter de zwakste vorm van geloof." (Moeslim)
HELEMAAL GELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar meissie niet zo druk maken mensen vinden dat intressant
anders hebben we nergens over te praten.en oordelen dat doet iedereen voor zichzelf.het kan hier ook leuk zijn zonder oordelen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.