romy_zeyna
07-12-2009, 21:01
ben een 23 jarige jongedame en heb momenteel een baantje in de horeca. ik draag een hijaab en het is niet mogelijk om daar een hijaab te dragen maar wel een petje. ik werk daar momenteel omdat ik niet anders kan en i.v.m persoonlijke problemen moet ik werken en kan niet stoppen want heb vaste lasten. ik heb zelfs me school opgegeven om fulltime te gaan werken. ik wil een ander baan hebben waar ik gewoon me hijaab kan dragen zonder een probleem of zoiets dergelijks. ik ga dagelijks naar me werk met een naar gevoel, een gevoel alsof ik mijn dien verkoop.. in het dagelijks leven draag ik netjes mijn hijaab en op werk haal ik hem eraf. het doet me gewoon pijn in me hart. ik ben op zoek naar iets anders, ik heb een diploma in de zorg..:goedzo: kent er iemand misschien een baantje voor me in de zorg of ook iets anders laat het me dan aub weten via pm.. ik zal jullie dankbaar voor zijn;) of werk jijzelf ergens in de zorg, in een bejaardentehuis en hebben ze personeel nodig laat het me dan ook weten aub.. het liefs omgeving rotterdam:goedzo: