Bekijk originele versie : een meisje kan net zo ver gaan als een jongen
missalcapone01
25-11-2002, 11:00
iedereenalblu is gelijk :giechel: :zwaai:
iedereen is gelijk of je nou een meisje bent of een jongen en trouwens marokaanse jongen vergeten dat zij ook nog maagd moeten blijven ik bedoel kijk eerst naar je zelf voordat je vraagt hoe ver kan je bij een meisje gaan en trouwens ieder meisje is verschillend mensen denke goed na voordat je een vraag stelt het is erg belangerijk dat een meisje maagd is maar voor een jongen het is zelf respect en voor je partener
GekkeTurk
25-11-2002, 11:23
Eh miss alcapone ik vindt dat je ene kant wel gelijk hebt en aan de andere kant niet. Je weet bij de meisjes is het tog anders vindt ik weetje, ze mogen minder dan jongens dat is nou eenmaal zo bij de allochtoonse mensen daar bedoel ik mee de turkse en de marokaanse en waarom het zo is ja dat weet ik zelf geneens volgens mij ik heb het eenmaal zo geleerd en zal het zo voortbrengen eigenlijk moet je aan je ouders die vraag stellen van "waarom mogen de jongens meer dan de meisjes"
LelyDames
25-11-2002, 11:39
heee missalcapone ben je siham?? :rolleyes:
Origineel gepost door Onslaught
:D
:D ;)
missalcapone01
25-11-2002, 13:46
kijk het is nou een maal dat een meisje maagd moet blijven en ik vindt dat ze dat ook moet zijn maar aan de andere kant wil je eigenlijk ook een die maagd is op je huwelijksnacht is dat dan ook fijn om te weten want je hebt kans op geslachts ziekte op te lpoen daarom vindt ik dat je een man ook maagd moet blijven want stel je voor jij wordt ook ziek wat ga jij dan doen wedden dat je gek wordt
hahaha ik zou het echt lelijk vinden staan.........als een meisje aankomt bij haar vriendinnen ::::::zo ik hem me toch een jongen geregeld gister hij was echt lekker man had hem gebald...whahaha ik zie het al voor me..of je bent in een discotheek en een meisje begint zo een jongen op de dansvloer te sleuren en tegen hem aan te schuren..of ze maakt een openingszin bij een jongen en regelt ze nummer.....of een meisje die de hele dag in de coffeeshop zit....
ik weet niet meis.....kijk de stelling is goed...meisjes zijn gelijk met jongens.....maar er is wel een verschil tussen meisjes en jongens
sommige dingen kunnen gewoon niet/past niet....is lelijk begrijp je
Origineel gepost door angel21
Ok en nu nog een keer maar dan in gewoon nederlands :maf2:
een ontmaagde jongen moet met een ontmaagde meisje trouwen.
Origineel gepost door angel21
dit is meer dan de 3 woorden die je net hebt gebruikt. :D :haha:
Maar I Agree
klassiek arabische is nou eenmaal veel rijker dan de nederlandse taal.
daar kan k ook nix aan doen :D
Origineel gepost door Kadir
Je kan daar wel wat aan doen, BEK DICHT HOUDEN
hou jij lekker je bek dicht turk, der komt nix zinnigs uit je bek uit vandaag, gisteren ook nie en de afgelopen dagen ook al nie :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.