Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat moet ik doen help eve

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
13-06-2004, 22:00

luister ik heb een vriend is seri maar in het begin beldehij me gek mijn ma zei altijd waneer belde hij je NIET hij beld altijd, maar om omstandig heden kennen we elkaar niet zo vaak zien, hij beld me niet meer zo vaak als hij het doet zeg hij wel dat hij niet zonder me kan en dat hij van me houd maar ik heb het gevoel dat hij iets van me achter houd hoe kom ik er achter als ik het hem vraag zeg hij dat het niet zo is wat een dilemma of niet.

DaNGeRouZLy
13-06-2004, 22:01
ben jij zeeparel?

lady_khadija
13-06-2004, 22:01
hmmmm..... bel jij hem anders vaker dan normaal... is dat een optie?

lilmaroc
13-06-2004, 22:04
Ik luister, maar ik hoor nog steeds nix..:confused:

ik_oke_is
13-06-2004, 22:06

steek die vinger in zijn gat :maf:

Bnieja_Noor
13-06-2004, 22:06
juist hem schatje die verrote dillema heb ik ook PHOOEEEF moshibha hetschi yek?? wellaa...

lady_khadija
13-06-2004, 22:07
Origineel gepost door puur_vrouw lady_khadija: ik bel hem niet als ik hem bel zeg hij ik bel je je hoef niet te bellen ik vertrouw het niet.... misschien verbergt hij iets voor je....

DaNGeRouZLy
13-06-2004, 22:07
Origineel gepost door puur_vrouw nee ben ik niet hoezo ik had gewoon zo`n vermoeden maar het klopt dus niet;)

lilmaroc
13-06-2004, 22:10
Origineel gepost door puur_vrouw :confused: volg je niet Je zei dat we moesten luisteren.. :confused:

ik_oke_is
13-06-2004, 22:13
Origineel gepost door puur_vrouw mag ik hem bij jou insteken :kwaad: Bnieja_Noor: drama of niet ik weet niet wat ik er mee moet lady_khadija : maar wat ik weet alles van hem DaNGeRouZLy : oooo oke nu ik em beter bekijk: hij staat erg scheef :confused: :eek: :confused: dus nee ; maar toch bedankt :maf:

ik_oke_is
13-06-2004, 22:18
Origineel gepost door puur_vrouw nou jammer dan daag :zwaai: ;) :maf:

lady_khadija
13-06-2004, 22:27
Origineel gepost door puur_vrouw lady_khadija : maar wat ik weet alles van hem blijkbaar niet dus.... praat een keertje met hem... als hij er onderuit probeert te komen moet je gewoon heel direct zijn... geen smoesjes!!

lady_khadija
13-06-2004, 22:32
Origineel gepost door puur_vrouw ja denk dat ik dat ga doen ook anders kom ik niet ver ik ben op leeftijd snap je op leeftijd?? wat bedoel je daarmee??

girly_nice
13-06-2004, 22:36
Origineel gepost door puur_vrouw luister ik heb een vriend is seri maar in het begin beldehij me gek mijn ma zei altijd waneer belde hij je NIET hij beld altijd, maar om omstandig heden kennen we elkaar niet zo vaak zien, hij beld me niet meer zo vaak als hij het doet zeg hij wel dat hij niet zonder me kan en dat hij van me houd maar ik heb het gevoel dat hij iets van me achter houd hoe kom ik er achter als ik het hem vraag zeg hij dat het niet zo is wat een dilemma of niet Als je PUUR VROUW ben weet je er zelf wel raad op.. :D daar hb je onze hulp niet bij nodig lievesgat... :zwaai:

lady_khadija
13-06-2004, 22:38

Origineel gepost door puur_vrouw ewa op leeftijd voor trouwen ohhhh..... nou.. veel succes meid..... en laat je niks wijsmaken...

Pagina's : [1] 2 3 4