Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe weet ik of hij van mij houdt?

Pagina's : [1] 2

sritfa
13-06-2004, 21:40

salam iedereen ik heb een klein vraagje eigelijk het zit zo ik ken een heel leuke jongen waarvoor ik gevoelens koester maar het probleem is dat ik niet weet of het wederzijds is? we hadden namelijk gisteren ruzie en ik vroeg hem of hij dan gevoelens voor mij had? zijn antwoord was dat hij het niet wist en dat met zo'n ruzies het een beetje bevriesd hij wou er definitief een punt achter zetten enige tijd later belt hij mij om te zeggen dat hij er geen punt wil achter zetten maar dat hij verder wil met mij nu weet ik het echt niet meer? wat denken jullie?

rabia18
13-06-2004, 21:44
hij weet niet wat hij wil!

lady_khadija
13-06-2004, 21:47
hij lijkt me een onzeker type...

Bnieja_Noor
13-06-2004, 21:51
dat hij je vaak belt en zegtt egne jou dat ie van je houdt en over later praat je weet wel :D

Bnieja_Noor
13-06-2004, 21:53

deze GAST HOUD VAN JE SHIT HEEEEEE WOLLAH VERTROIUW MIJN!

sritfa
13-06-2004, 21:53
het is het algemeen geen onzeker type alleen als het om gevoelens gaat maar ik durf ook niet doorvragen omdat ik mij ook niet zo gemakkelijk kan uiten. soms ben ik zijn allerliefste schat en het ander moment is hij kwaad omdat ik weet ik veel wat heb gezegd of gedaan hijmaakt my gek ik wil er ook een punt achter zetten maar kan het niet omwille van verschillende redenen maar kan het echt niet en geloof in een toekomst voor ons beide tesamen

sexywoman
13-06-2004, 21:55
als hij om je hand komt vragen, dan houd hij echt van je................

lhouceimagirl1
13-06-2004, 21:56
hij is niet zeker van zijn zaak! Dat zou ik geen echte liefde noemen. De echte liefde is iemand die 100% van zijn zaak is, en niet zomaar dingen zeggen waar hij later spijt krijgt.

lhouceimagirl1
13-06-2004, 21:57
juist hem sexywoman

Bnieja_Noor
13-06-2004, 21:58
ahhahaah ja toch... en dant hij zegt dat hji aan je denken en bla bla

el_marakchia
15-06-2004, 12:52
dit zou ik doen een smsje als dit echte liefde is. dan is het tegen alles bestand gebruik je verstand en kom vragen om mijn hand als hij een paar dagen later op de stoep staat dan weet je het. en als hij het niet doet dan is het dus niet ok (pssst: relatie voor het huwelijk is Haram, niet vergeten)

MotherNature
15-06-2004, 14:23
Hij is de enige die jou het juiste antwoord kan geven! Waarom stap je niet op hem af, en vraag je om meer duidelijkheid?? De meeste hier zullen maar wat suggereren, terwijl de juiste antwoord op jouw vraag in zijn handen ligt.Zet je beste been voor en haal alle guts uit de kast, alleen dan zul je voor jezelf meer duidelijkheid scheppen. Hoe langer jij met zulke vragen rond blijft lopen hoe verder jullie uit elkaar zullen groeien. En vergeet niet dat je voor jezelf ook op een rijtje moet zetten wat jijzelf wilt!? Mn

Nousria
15-06-2004, 15:28
meisje luister goed Ga naar jullie tuin (of die van de buren) Pluk de grootste bloem met de meeste bloemblaadjes die er staat, ga rustig op een bank zitten in het zonnetje en begin: Hij houdt van me, hij houdt niet van me, houdt van me... Zo blijven doorgaan tot alle blaadjes op zijn DAN ZUL JE HET WETEN xxx

Pagina's : [1] 2