Bekijk originele versie : Couscoushomo/Beatlehater overleden.
Zaterdag is op 53-jarige leeftijd Boudewijn Buch aan een hartstilstand overleden. Hij stond bekend als schrijver, columnist, programmamaker en de laatste tijd ook als reclamester in de Lassie-spotjes. Buch, een fervent Stonesaanhanger maakte met regelmaat zeer hatelijke opmerkingen over de grote tegenhangers van de Rolling Stones, namelijk 'the Beatles'. Ondanks dat dit mij irriteerde, vind ik het toch jammer, want zijn reisprogramma's waren zeer het aanzien waard. Rust zacht Boudewijn.
Zelfkritiek
25-11-2002, 10:04
Wat is een couscoushomo?
Hij maakte reclame voor couscous, met dit woord probeer ik een hoge leesdichtheid te scoren.
Zelfkritiek
25-11-2002, 10:13
Hehehehehe, ik snap het. Woorden als '*** homo's', '*** zionisten', '*** hollanders' in de topic doen het doorgaans vrij goed, inderdaad. Hehehehehehe. Doe je een marketing opleiding soms?? ;-)
abdoel6666
25-11-2002, 19:23
Origineel gepost door Junkie
Hij maakte reclame voor couscous, met dit woord probeer ik een hoge leesdichtheid te scoren.
Dan mag ik jouw als drugs-homo typeren!!??
Origineel gepost door masrawi
wallah jullie junkie en zelfkritiek.. de ene is nog zieliger dan de andere..
:regie: De zieligste is...
..................masrawi
:vingers:
Origineel gepost door abdoel6666
Dan mag ik jouw als drugs-homo typeren!!??
Ik kan het je niet verbieden, maar waarop baseer je dat ik homo ben? :confused: :confused: :Iluvu: :rolleyes:
abdoel6666
26-11-2002, 17:57
Origineel gepost door Junkie
Ik kan het je niet verbieden, maar waarop baseer je dat ik homo ben? :confused: :confused: :Iluvu: :rolleyes:
Was een ingeving........
Origineel gepost door karima_lal
couscoushomo. :D
Ach ja, laat die loosers maar die alles verkeerd interpreteren. Met sommigen hier is gewoon echt helemaal geen land te bezeilen. Kennen het verschil niet tussen satire en werkelijkheid. Zo'n Masrawi verwacht van mij iets origineels,terwijl ie zelf een droge ongefundeerde post plaatst. Let those gay-haters be. De meeste homohaters zijn volgens mij zelf zo ruig als de pest. :D
Origineel gepost door masrawi
is dat alles wat je te zeggen hebt?? :aftel:
ik verwachte wel iets origineels eigenlijk :rolleyes:
:rolleyes: Nee, jij trekt volle zalen.
miss_berkania
27-11-2002, 14:04
laih rahmoe is het enige wat je kan zeggen
missy_Maroc1
27-11-2002, 15:32
waarom couscoushomo?was hij homo?En zo ja, je moet iemand die zich niet meer kan verweren, niet de spot mee drijven.Hij was ook maar een mens.
waarom zeiden ze op tv dat hij zelfmoord heeft gepleegd dan ??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.