Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jongens in dure auto's

Pagina's : [1] 2 3

layna
13-06-2004, 20:54

waarom denkt een jongen dat als hij in een mooie auto rijdt dat hij elke wijf kan krijgen die hij op straat ziet lopen. laatst kwam ik van mijn werk en toen liep ik richting huis want de tram had n aanrijding. annyway dus ik balen en moest dus een paar haltes lopen om naar huis te kunnen. komt er een gozer aanrijden in een peper dure metalic wagen met open dak. best een leuke koppie maar echt zo'n type die nooit zal blijven weet je wel. ik keek naar hem op omdat hij mij zehma de weg wilde vragen dus ik met mn domme kop nog erop ingaan. dus ik draai me om maar bleef verder richting huis lopen. ineens stopt hij uit het niets en komt op mij aflopen om mijn nr te vragen omdat hij denkt dat het liefde op t eerste gezicht is. wat zouden jullie in zo n geval hebben gedaan. want ik vind dat namelijk een goedkope manier van een meisje aanspreken. Zeker als zo n jongen zogenaamd in een dure bak rijdt die hij zijn leven lang moet afbetalen of t geld god mag weten waar vandaan heeft gehaald. want ik geloof dat een jongen die daar hard voor werkt niet de hele dag zodra de zon schijnt rondjes rijdt in zijn dure bak... ik hoor van jullie...

eYesha
13-06-2004, 21:05
wat ik zou doen is door lopen gen aandacht geven hou wou toch 'zogenaamd' de weg weten nou dat is alles...zou heem een f*cking dode blik geven ...want zulke jonges wille allen andacht en sex veder niets uhu :lol: hoe sommige kjonges om aandacht vragen echt sukkels

sweety101
13-06-2004, 21:08
Nou ten eerste als ik zulke jongens zie moet ik echt kotsen op straat waar hun bij zijn. Je ziet vaak van die jongens rijden in hun dure auto en maar proberen indruk te maken. Gatver wat walg ik daarvan. ( ik heb het nu echt over jongens die die dure aoto verdienen met iets anders dan hun eigen loon) ik vind het alleen jammer dat er vaak van die meiden zijn die hun dan ook echt aandacht geven, echt jammer want dat willen ze juist. Maar goed soms denk je zoals in jou geval dat het iets onschuldigs is omdat hij jou de weg vroeg maar dan zijn ze allang uit op iets anders. En ja het is inderdaad een goedkope manier ik vind dat absoluut geen vorm van respect tonen. En trouwens als je een meisje leuk vind ga je toch niet gelijk haar nummer vragen zonder dat je iets over haar weet. Mischien is ze wel heel goedkoop en heeft ze iedereen gehad en ik zou zo een jongen nooit vetrouwen omdat hij dat ook zo bij andere meisjes heeft gedaan waarschijnlijk. Maar goed dit is mijn mening. heb jij trouwens jou nummer gegeven??? saida.

DOUKALIA18
13-06-2004, 21:14
Nee joh gewoon lekker doorlopen en geen aandacht geven rijdt ie vanzelf wel weg!

layna
13-06-2004, 22:03

nee sweety ik heb uiteindelijk mijn nr niet gegeven maar hij bleef aandringen dat ik de mooiste meisje op aarde ben dus om van hem af te komen ben ik een beetje tegen hem uitgevallen en zei: He jongen ik geloof best dat je een lieve aardige jongen bent maar op dit moment heb ik absoluut geen behoefte aan een relatie dus je kan 2 dingen doen. 1: mij met rust laten en weggaan en je komt vast wel een andere leuke meisje tegen die wel bij je past. of 2: ik kan je nr uit beleefdheid aannnemen, zodat je me met rust laat. maar ik weet 100% dat ik je niet ga bellen. en de 2e optie vond hij niet leuk en zei dat ik moest proberen om niet zo hard tegen een man te zijn en of ik altijd zo doe tegen jongens die me aanspreken dus... maar hij groette me vriendelijk en vond me wel zo eerlijk en liep weer naar zijn auto opzoek naar een volgende slachtoffer denk ik.... :zwaai:

lady_khadija
13-06-2004, 22:45
was mij een keer ook overkomen... maar achteraf schold hij me voor ho uit....

PowerQueen
13-06-2004, 22:46
Origineel gepost door layna nee sweety ik heb uiteindelijk mijn nr niet gegeven maar hij bleef aandringen dat ik de mooiste meisje op aarde ben dus om van hem af te komen ben ik een beetje tegen hem uitgevallen en zei: He jongen ik geloof best dat je een lieve aardige jongen bent maar op dit moment heb ik absoluut geen behoefte aan een relatie dus je kan 2 dingen doen. 1: mij met rust laten en weggaan en je komt vast wel een andere leuke meisje tegen die wel bij je past. of 2: ik kan je nr uit beleefdheid aannnemen, zodat je me met rust laat. maar ik weet 100% dat ik je niet ga bellen. en de 2e optie vond hij niet leuk en zei dat ik moest proberen om niet zo hard tegen een man te zijn en of ik altijd zo doe tegen jongens die me aanspreken dus... maar hij groette me vriendelijk en vond me wel zo eerlijk en liep weer naar zijn auto opzoek naar een volgende slachtoffer denk ik.... :zwaai: :hihi: Slim toch ;)

IkBenSaliha
13-06-2004, 22:58
Origineel gepost door layna waarom denkt een jongen dat als hij in een mooie auto rijdt dat hij elke wijf kan krijgen die hij op straat ziet lopen. laatst kwam ik van mijn werk en toen liep ik richting huis want de tram had n aanrijding. annyway dus ik balen en moest dus een paar haltes lopen om naar huis te kunnen. komt er een gozer aanrijden in een peper dure metalic wagen met open dak. best een leuke koppie maar echt zo'n type die nooit zal blijven weet je wel. ik keek naar hem op omdat hij mij zehma de weg wilde vragen dus ik met mn domme kop nog erop ingaan. dus ik draai me om maar bleef verder richting huis lopen. ineens stopt hij uit het niets en komt op mij aflopen om mijn nr te vragen omdat hij denkt dat het liefde op t eerste gezicht is. wat zouden jullie in zo n geval hebben gedaan. want ik vind dat namelijk een goedkope manier van een meisje aanspreken. Zeker als zo n jongen zogenaamd in een dure bak rijdt die hij zijn leven lang moet afbetalen of t geld god mag weten waar vandaan heeft gehaald. want ik geloof dat een jongen die daar hard voor werkt niet de hele dag zodra de zon schijnt rondjes rijdt in zijn dure bak... ik hoor van jullie... Groot gelijk meisje...!!!!! :jammer:

mazhar
14-06-2004, 00:19
Ik zeg meestal als ze blijven plakken, sorry ben verloofd

tatouzient
14-06-2004, 00:29
ni alle jongens in dure auto's hoeve per definitie slecht te zn ... enne wa je moet doen? toon gewoon gn interesse, vraag beleefd om je met rust te late en loop dr... voilĂ , simpel tog.. Tatou.

OuJdAbOyX
14-06-2004, 00:39
Ja niet elke jongen is een ****, die in een dure bak rijd. Niet dat ik in een dure auto rij, heb me rijbewijs niet eens :rolleyes: Maar ken wel wat gasten die gewoon dik geld maken met hun werk ;)

minga
14-06-2004, 11:19
nou gelukkig dat ik maar een ford fiesta heb en hard werk voor me geld ...... ben tevreden met wat ik heb en echte dames...waar je verder mee kan later...letten niet op een open dak of een fiets of wat dan ook....die houden van je...innerlijk.... zijn die dames er die zo zijn? dat vraag ik me soms af...zeldzaam.....

hajarchatlady
14-06-2004, 11:42
Origineel gepost door mazhar Ik zeg meestal als ze blijven plakken, sorry ben verloofd wieeh die is goedd... :D

nissrine01
14-06-2004, 12:07
ja ja gewoon beleefd vragen of zeweg willen gaan nou ik heb wel eens van die jongens daar niks van aantrekken en gewoon door gaan met lastig vallen totdat je eriemand moet bij halen dan helpt beleefd vragen of ze jemet rust willen laten niet hoor en ja omdat er van die wijven zijn die alleen op de autos vallen denken ze dta ze er iedereen meekunne krijgen nou jongens think twice want dat is dus niet zo

IkBenSaliha
14-06-2004, 12:13

Origineel gepost door minga nou gelukkig dat ik maar een ford fiesta heb en hard werk voor me geld ...... ben tevreden met wat ik heb en echte dames...waar je verder mee kan later...letten niet op een open dak of een fiets of wat dan ook....die houden van je...innerlijk.... zijn die dames er die zo zijn? dat vraag ik me soms af...zeldzaam..... Er zijn genoeg meisjes die maar weinig geven om matrialisme... Ik ken ze, ik ga er mee om en ik ben er ook een van. Het is leuk om eens iets leuks te kopen... of iets wat bij je past... Maar niet om mee te pronken....:ego:

Pagina's : [1] 2 3