Bekijk originele versie : Ik ben Gehackt...!!
Mrs_Inssaf.
06-12-2009, 18:19
Ik ben gister gehackt door iemand,,
iK dacht eerst dat msn spacede maar nee vandaag kwam die gene online op mijn msn en toen sprak me vriendin die maloot aan en t bleek dus expres te hebben gedaan!
Hoe kan ik weer op mijn msn...?? :traan1:
Mrs_Inssaf.
06-12-2009, 18:38
UP....
Mrs_Inssaf.
06-12-2009, 19:22
Uppp
wickedmen
06-12-2009, 19:36
Ik ben gister gehackt door iemand,,
iK dacht eerst dat msn spacede maar nee vandaag kwam die gene online op mijn msn en toen sprak me vriendin die maloot aan en t bleek dus expres te hebben gedaan!
Hoe kan ik weer op mijn msn...?? :traan1:
hoe denk je dat je gehackt bent
Doewnyaaa
06-12-2009, 19:39
@ Wickedman: Hoe hack je iemand? Dan wil ik wel mijn eigen MSN hacken.
wickedmen
06-12-2009, 19:44
@ Wickedman: Hoe hack je iemand? Dan wil ik wel mijn eigen MSN hacken.
:haha: door 40 jaar computerervaring en C++ kennis
Doewnyaaa
06-12-2009, 19:52
:haha: door 40 jaar computerervaring en C++ kennis
Ejeuw, dit meen je niet. :haha:
Asalaam Alikum Wa Rahmat Allah Wa Barakthu,
Als msn gehackt is dan kunt u contact zoeken met: https://support.microsoft.com/contactus/emailcontact.aspx?scid=sw;nl;1310&ws=1prce
Er is een andere website waar je misbruik kunt melden maar in Nederland heb je dat weer niet dus een mail sturen naar support.
Het hacken van (neem het me niet kwalijk) de gemiddelde vrouw is niet moeilijk. De meesten hebben een wachtwoord als "pony" of anders (niet dat mannen het veel beter doen). Meestal wordt msn gehackt door dat men vraagt doen naar geheime antwoord.
Ik druk op "wachtwoord vergeten" vul uwe hotmail in en ziet "Wat is je favo eten" ik ga dan in gesprek en vraag gewoon tussen het gesprek door; trouwens?...
Het hacken van msn is niet moeilijk maar ook extreem lastig. Het niet moeilijk is dat je gewoon kunt vragen naar het geheime en het extreem moeilijk is dat het op technische level haast niet te doen is. Zelden lukt het iemand iets voor elkaar te krijgen maar deze bugs worden gelijk gepatchd dus.
Indien men mannen uitnodigt tot msn en met hen in gesprek gaat, etc tja dan zullen ze je hacken en hopn iets te vinden waarmee ze je kunnen bedreigen en vult het maar in.
Neemt contact met msn en kijkt of het helpt.
Wa Salam.
Mrs_Inssaf.
06-12-2009, 22:28
hoe denk je dat je gehackt bent
Hoe weet ik niet maar ik weet et 100% zekr ik ben via de msn van me vriendin gegaan en daar sprak ik die gene aan en die zei dat ie me indd had gehackt en dat ik me wachtwoord niet terug mocht krijgen.
Er staan veel persoonlijke dingen in mijn mailbox, waaronder foto's van familie leden ik wil alleen die mailbox wissen en voor de rest mogen ze ermee doen wat ze willen,kan je me helpen??
Mrs_Inssaf.
06-12-2009, 22:30
Als msn gehackt is dan kunt u contact zoeken met: https://support.microsoft.com/contactus/emailcontact.aspx?scid=sw;nl;1310&ws=1prce
Er is een andere website waar je misbruik kunt melden maar in Nederland heb je dat weer niet dus een mail sturen naar support.
Het hacken van (neem het me niet kwalijk) de gemiddelde vrouw is niet moeilijk. De meesten hebben een wachtwoord als "pony" of anders (niet dat mannen het veel beter doen). Meestal wordt msn gehackt door dat men vraagt doen naar geheime antwoord.
Ik druk op "wachtwoord vergeten" vul uwe hotmail in en ziet "Wat is je favo eten" ik ga dan in gesprek en vraag gewoon tussen het gesprek door; trouwens?...
Het hacken van msn is niet moeilijk maar ook extreem lastig. Het niet moeilijk is dat je gewoon kunt vragen naar het geheime en het extreem moeilijk is dat het op technische level haast niet te doen is. Zelden lukt het iemand iets voor elkaar te krijgen maar deze bugs worden gelijk gepatchd dus.
Indien men mannen uitnodigt tot msn en met hen in gesprek gaat, etc tja dan zullen ze je hacken en hopn iets te vinden waarmee ze je kunnen bedreigen en vult het maar in.
Neemt contact met msn en kijkt of het helpt.
Wa Salam.
Ik vind die site een beetje vreemd, ik begrijp er niks van.
Trouwens mijn wachtwoord was heel moeilijk nu et toch gehackt is kan ik et je wel vertellen, het was 'dimension5150' daar komt niemand op. En het is niet zo dat ik iemand mijn wachtwoord heb gegeven ofzo ik meld me alleen thuis aan verder nergens.
Mrs_Inssaf.
06-12-2009, 22:42
Upp!!
Ik vind die site een beetje vreemd, ik begrijp er niks van.
Trouwens mijn wachtwoord was heel moeilijk nu et toch gehackt is kan ik et je wel vertellen, het was 'dimension5150' daar komt niemand op. En het is niet zo dat ik iemand mijn wachtwoord heb gegeven ofzo ik meld me alleen thuis aan verder nergens.
En Iemand die u bepaalde vragen stelt? Wat is je dit of dat?
Hoe het ook zij; het echt "hacken" van msn is niet 1, 2 te doen en deze persoon heeft via een smipele weg u kunnen hacken.
Lastig zuster maar ik zou zeggen maakt een nieuwe account aan en kijkt uit met mannen. Zij doen er werkeljik alles om meer van u te weten/te zien en vult maar aan. Ik blijf zeggen; vermijd haram contacten maar goed. U kunt er natuurlijk niets aan doen en niets van dit is persoonlijk bedoeld. Slechts dat zovele zusters de slachtoffer worden van; en dit is de meest onschuldigste vorm.
Wa Salam.
Mrs_Inssaf.
06-12-2009, 23:00
En Iemand die u bepaalde vragen stelt? Wat is je dit of dat?
Hoe het ook zij; het echt "hacken" van msn is niet 1, 2 te doen en deze persoon heeft via een smipele weg u kunnen hacken.
Lastig zuster maar ik zou zeggen maakt een nieuwe account aan en kijkt uit met mannen. Zij doen er werkeljik alles om meer van u te weten/te zien en vult maar aan. Ik blijf zeggen; vermijd haram contacten maar goed. U kunt er natuurlijk niets aan doen en niets van dit is persoonlijk bedoeld. Slechts dat zovele zusters de slachtoffer worden van; en dit is de meest onschuldigste vorm.
Wa Salam.
Ik heb niemand in me lijst die ik niet persoonlijk ken, of die ik antwoorden geef of vreemde vragen.
Het enige waar ik me druk om maak is dat er persoonlijke dingen staan in me mailbox foto's van familieleden. Ik ben bang dat ze daar iets mee doen.
Dat zal dan ook wel gebeuren zuster. Aja nogmaals dit komt zovaak voor en tig keer dat zusters weer foto`s hebben (wat al niet mag in de islam) en deze dan vooral op msn/hotmail bewaren? Maar goed Ta`Ala staat u bij Insja`Allah. Probeert uwe wachtwoord te wijzigen en anders het volgende invullen:
https://support.live.com/eform.aspx?productKey=wlidvalidation&ct=eformcs
Probeert u het en beste voor u Insja`Allah.
Wa Salam.
Verder moet u zich niet al te veel zorgen maken. Bedoel wat kun je met foto`s? Laat ze doen en Ta`Ala straft wel. Het beste wat ze kunnen doen is doorgeven en geen weet wie, wie is dus.
Wa Salam.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.