Bekijk originele versie : Wel of niet moslim meer...
Ik heb zojuist gelezen dat iedere moslim die zich houdt aan de wetten van het betreffende niet-moslim-land waarin ze wonen, regelrecht naar de hel gaan... Volgens de auteur haat Allah die moslims en zijn ze in Zijn (Allah's) ogen geen moslims meer.
De auteur citeerde vervolgens dit stukje uit de Koraan:
"En als een van jullie hen als bondgenoot neemt, dan behoort hij zeker tot hen. Waarlijk, Allah leidt niet die mensen die tot de onrechtvaardigen behoren.(Qor’aan 5:51 )"
Dit klopt toch niet!?!.
mocro_sammy
13-06-2004, 20:08
Je moet je gewoon aan de wetten houden die gelden in het land waarin je woont. Ik weet niet waar die persoon deze onzin vandaan haalt, maar het klopt dus niet :boos:
PowerQueen
13-06-2004, 20:33
Ik hoop het niet :(
Origineel gepost door cpe1704tks
Ik heb zojuist gelezen dat iedere moslim die zich houdt aan de wetten van het betreffende niet-moslim-land waarin ze wonen, regelrecht naar de hel gaan... Volgens de auteur haat Allah die moslims en zijn ze in Zijn (Allah's) ogen geen moslims meer.
"En als een van jullie hen als bondgenoot neemt, dan behoort hij zeker tot hen. Waarlijk, Allah leidt niet die mensen die tot de onrechtvaardigen behoren.(Qor’aan 5:51 )"
Dit klopt toch niet!?!
Zou je me de naam van die autheur kunnen geven en tevens de titel van het boek. Ik ben erg benieuwd.
Dit klopt toch niet!?! Volgens de islaam moet je juist aan de regels van de land waar je woont houden
of het nou christelijk is joods of islamitich
wat die man schreef klopt dus van geen kant
je moet je aan de regels houden maar....neem ze niet als vriend..
lees soera Al-Maidah
íóÇ ÃóíøõåóÇ ÇáøóÐöíäó ÂãóäõæÇú áÇó ÊóÊøóÎöÐõæÇú ÇáúíóåõæÏó æóÇáäøóÕóÇÑóì ÃóæúáöíóÇÁ ÈóÚúÖõåõãú ÃóæúáöíóÇÁ ÈóÚúÖò æóãóä íóÊóæóáøóåõã ãøöäßõãú ÝóÅöäøóåõ ãöäúåõãú Åöäøó Çááøåó áÇó íóåúÏöí ÇáúÞóæúãó ÇáÙøóÇáöãöíäó
Vertaling:
O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet
Want het zijn schijnheiligen....dat zie je ook aan ze..zoals de joden en amerikanen onder elkaar..
Ze helpen elkaar maar ze zeggen van niet...maar onze Schepper heeft alles in het Boek al gezegd...
MELILLENSE
13-06-2004, 23:58
Origineel gepost door Ononono
In een land wonen waar je van vindt dat de inwoners schijnheilig zijn en waarvan je zegt dat je geen vrienden met de inwoners ervan mag worden maar waarvan je wel geld, onderdak, voeding en een opleiding accepteert...is dát niet vreselijk schijnheilig?
Neen, helemaal niet....integendeel zelfs, want die zaken behoren hen niet toe maar zijn hen slechts in bruikleen gegeven. Dus moeten ze deze zaken wel delen met anderen...zo eenvoudig ligt dat. Kun je nog volgen, bonobo?
MELILLENSE :belgie:
NoisySilence
14-06-2004, 00:38
Alsof de bleekscheet kaaskoppen zich vestigen in bijvoorbeeld Belgie omdat zij o zo gecharmeerd van Belgen zijn, fuc.k off!. De centen trekken de gierige bleekscheet kaaskoppen naar dat land.
Echter het verschil tussen een Marokkaan en die bleekscheet kaaskoppen is, dat een Marokkaan in hart en nieren een Mocro blijft en daarvoor openlijk uitkomt, en de bleekscheet kaaskop doet juist het omgekeerde. Hij zou zelfs de belgische vlag aflebberen in het bijzijn van de autochtone Belgen, alsof het zijn hond is.
Maar diep in hart rinkelt de kassa en maakt het hem niet uit dat ie gezien wordt als een regelrechte slijmbal. Een bleekscheten kaaskop verkoopt zijn moeder als het moet wanneer hij hiermee zijn ass kan veiligstellen.
Bleekscheet kaaskoppen en Joden zijn denk ik op één dag geboren :D
Cicatrice
14-06-2004, 01:03
in oost en zuid europa heb je ook bleekscheten rondlopen, zwart haar bleke huid....dus ga ff niet hier lopen zeuren over porseleinen huidjes :D
NoisySilence
14-06-2004, 01:09
Origineel gepost door Cicatrice
in oost en zuid europa heb je ook bleekscheten rondlopen, zwart haar bleke huid....dus ga ff niet hier lopen zeuren over porseleinen huidjes :D
Zijn zij toevallig ook kaaskoppen? :D
Dit klopt toch niet!?!
Als het in e.o.a. boek staat, wil het nog niet zeggen dat het klopt. Ik kan me niet voorstellen dat Allah de moslims in zo'n onmogelijke positie manoevreerd.
NoisySilence
14-06-2004, 01:34
Origineel gepost door Deliana
Als het in e.o.a. boek staat, wil het nog niet zeggen dat het klopt. Ik kan me niet voorstellen dat Allah de moslims in zo'n onmogelijke positie manoevreerd.
Jij die geboren bent aan 'de juist' kant van het hek bent een verloren ziel, hoe ironisch. De bleekscheet kaaskoppen hebben oa de indo's, vele jaren volgens het uber-und untermensch doctrine, stevig in hun klauwen beet: bleekscheet = superieur. Zonder bleekscheet kaaskoppen, geen beschaving. Zonder bleekscheet kaaskop, geen primaire levensbehoefte voor die o zo achterlijke moslims.
Een oprechte Moslim ziet heel het bestaan voor de dood als een test, jij wannebe-bleekscheet kaaskop!. :D
DaNGeRouZLy
14-06-2004, 10:44
over wat voor wetten hebben we het dat moet je eerst bekijken gewoonten en tradities opvolgen die tegen de Islam ingaan dat mag niet.
maar voor de rest hebben we een verdrag met Nederland omdat dit het land is waar we wonen. Het betekent niet dat we regels moeten overtreden om vervolgens te gaan jatten of maar een uitkering te gaan trekken of iemand in elkaar gaan slaan of noem het maar zo gek op. Het moet niet gekker worden:jammer:
DaNGeRouZLy
14-06-2004, 10:47
Origineel gepost door NoisySilence
Jij die geboren bent aan 'de juist' kant van het hek bent een verloren ziel, hoe ironisch. De bleekscheet kaaskoppen hebben oa de indo's, vele jaren volgens het uber-und untermensch doctrine, stevig in hun klauwen beet: bleekscheet = superieur. Zonder bleekscheet kaaskoppen, geen beschaving. Zonder bleekscheet kaaskop, geen primaire levensbehoefte voor die o zo achterlijke moslims.
Een oprechte Moslim ziet heel het bestaan voor de dood als een
test, jij wannebe-bleekscheet kaaskop!. :D
Dawah broeder vergeet dat niet! Denk je nou echt als je nederlanders varkenskoppen of bleekrufters noemt dat dit een dawah is?:jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.