Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bestaan loverboys eigenlijk wel

Pagina's : [1] 2

elhousaima_girl
13-06-2004, 19:30

hallo allemall ik vraag me telkens af of dat verhaal over loverboys wel bestaat ik kan het maar nie geloven zijn sommige marokkaanse jongens echt zo ongevoelig!!!!!!!! ik vraag jullie mening over loverboyds en geloof je dat het bestaat :zwaai:

marocgirl850
13-06-2004, 19:31
ja meid jammer genoeg bestaan ze echt :)

girly_nice
13-06-2004, 19:37
ja se bestaan en 't is egt verschrikelijk wat se doen..:( en weet je se gaawn 't meeste op moslimse meisjes af hè.. dat verhaal kun ej vinden op msn.nl (k'hb geen sin om 't uit te leggen srry :() ewa gr. mii A.K.A mocroSma 4ever..

tarifest_lady
13-06-2004, 19:42
Sukkels....

MissyOujda
13-06-2004, 19:56

Jaaah enof Ze Bestaan.. Een Jongen Die Ik Ken, Die Heeft Een Broer Die Het Is.. Meskieen Zijn Broertje Schaamt Zich Er Echt Voor..

NoualMocro
13-06-2004, 19:59
Ze bestaan wel degelijk! En kijk voor ze uit, ze lijken zo onschuldig... Ow wat zijn ze lief. Ze kopen alles voor je! Je bent alles voor ze... Totdat je op een gegeven moment geen vrienden, familie en kennissen meer over hebt...ergens in een gerucht woont en je alleen maar voor hem leeft... dan ben je zwaar de pineut!!! KIJK UIT!!! Allah zal ze straffen!!! Insha 'allah.... Zij zullen nooit vergeven worden Insha 'Allah m3a salama zuster

mocro_sammy
13-06-2004, 20:00
Natuurlijk bestaan ze. Dus als ik jou was (geld voor ieder meisje) geloof nooit wat een jongen, die je niet heel goed kent (familie of bevriend sinds groep een of zoiets), zegt.

PowerQueen
13-06-2004, 20:05
ja ze bestaan

elhousaima_girl
13-06-2004, 20:10
MissyOujda ken jij echt een jongen die een broer heeft die het is wat ik niet begrijp is hoe ze het kunnen doen hebben ze geen zussen of moeders je moet een meisje respecteren als ik zo iets lees over de loverboys word ik zo kwaad de marokkanen werken ook in alles zeg ze verkopen zelfs lichamen van de meisjes die afkomstig zijn van de zelfde cultuur heb respect man

sweety101
13-06-2004, 20:29
ja ja geloof het of niet ze bestaan zeker. ik heb me er een tijdje heel erg in verdiept en heb er een hele grote werkstuk van gemaakt. mocht je meer over loverboys willen weten dan kun je gaan naar de site van www.lover-boys.nl saida.

minga
13-06-2004, 20:34
ook al een eigen site? alatief

surat_atawba
13-06-2004, 20:44
meestal zijn het antalianen die het doen, en ze gebruiken vaak marokaanse meisjes en als die meisjes **** zijn geworden dan vind ik het niet zielig , je wou toch met een ******. boontje voor je loontje. Maar die marokaanse jongens die het doen, allah zal ze straffen.Is een van de ergse dingen wat je kan doen.

sweety101
13-06-2004, 21:16
ja ik ken nog veel meer sites...en het kunnen antilianen zijn maar net zo goed ook marokaanse jongens. ze hangen vaak ook rond bij scholen en gaan meestal af op meisjes die onzeker zijn. Wat ik echt erg vind is dat je je eigens soort gewoon niet meer kan vetrouwen want loverboys hebben echt geen hart ze maken je hele leven kapot. ik hoop insha allah dat het de goede meisjes onder ons niet zal overkomen...

Maroc_my_pride
13-06-2004, 21:21
Ja en of ze bestaan. De laaste tijd hoor je er veel verhalen over. Maar ja heel veel meisjes trappen er wel in ze denken ik krijg alles van hem enz.... En pas later zien ze het in als het te laat is. Als er bijna geen weg meer terug is. Ik snap dat niet he,dat ze zulke dingen kunnen doen echte sukkels zijn het. Maar ja wat doe je eraan. Van elke ras zijn er wel weer een paar die het voor de andere moeten verpesten. Inschallah komt het allemaal goed maar ja de een neemt de goeie pad en de andere niet waar ze dan voor worden beloont op een goeie manier of niet. Is goed mensen doe rustig aan en pas op met elke stap die je neemt groetjes

vina
13-06-2004, 21:37

Ja tuurlijk bestaan ze. Ik kan het weten,want ik had er zelf met een temaken.

Pagina's : [1] 2