Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vinden jullie van meiden die hun eigen fototoestel meenemen?

Pagina's : [1] 2

Juffrouw
13-06-2004, 18:51

De laatste tijd zie je vaak meiden een eigen toestel naar een bruiloft meenemen en dan ongevraagd foto's nemen van mensen en de bruid en de bruidegom .... Mensen ik vind dit echt niet kunnen!!!!! Mensen huren niet voor niets een fotograaf ..... en daarbij is het ook geen prettig idee dat je trouwfoto's bij de hele wereled liggen!!! wat vinden jullie? Ik overweeg het dus echt om op de kaart te zetten!!!!

babybruidje
13-06-2004, 18:53
vind het verschrikkelijk!! ik bedoel er zijn dames die hoofddoek dragen dan wil je toch niet dat mannen of wie dan ook foto's van je zien dus ik vind het echt niet kunnen!!!

mimi_tangaouia
13-06-2004, 18:58
het is schandalig dat ze dat doen mijn moeder heeft op mijn bruiloft ook bepaalde meiden aangesproken omdat ze een camera bij zich hadden en van een heeft ze zelf de fotorol afgenomen omdat die gewoon fotos aan het schieten was het was nog eens een vriendin ofzo gewoon een vage kennis het idee dat mijn fotos bij iedereen liggen maakt me bang ben gelukkig blij dat mijn familie heel erg alert geweest is op die dag

fatihaatje_88
13-06-2004, 19:02
ja wollahhila jullie hebben gelijk maar er zijn ook meisjes die dan zeg maar dichte familie zijn...en die dan foto`s maken dat is toch niet erg..zijn jullie hoop ik met me eens... Ik ben ook zo iemand die af en toe wat foto`s schiet op een nichts of neefs bruiloft maar ik vraag het be3da van te voren en ik maak alleen foto`s van mezelf met de bruidspaar en geen andere mensen dat vind ik belachelijk....maar goed ik ben het wel met jullie eens... Dikke kus Faatje

meknesia87
13-06-2004, 19:04

Het is zeker erg, maar alleen als ze van de bruid en de bruidegom GEEN fotosz mogen maken. Welekin om fotosz van hun zelf en zo te klikken, pas de probléme toch? Eerlijk gezegt is dit eerste keer dat k zoiets hoor. Maar het is zeker ongepast, als het niet gevraagt is. Liefs,Meknesia:D

Juffrouw
13-06-2004, 19:13
Origineel gepost door meknesia87 Het is zeker erg, maar alleen als ze van de bruid en de bruidegom GEEN fotosz mogen maken. Welekin om fotosz van hun zelf en zo te klikken, pas de probléme toch? Eerlijk gezegt is dit eerste keer dat k zoiets hoor. Maar het is zeker ongepast, als het niet gevraagt is. Liefs,Meknesia:D Kijk van je eigen foto's maken moet je zelf weten .... Maar er zijn gewoon mensen .... die dus ONGEVRAAGD foto's nemen en ook geen naaste familie zijn .... Sommige doen het 'onopvallend' met hun mobiel .....

meknesia87
13-06-2004, 19:17
Origineel gepost door Juffrouw Kijk van je eigen foto's maken moet je zelf weten .... Maar er zijn gewoon mensen .... die dus ONGEVRAAGD foto's nemen en ook geen naaste familie zijn .... Sommige doen het 'onopvallend' met hun mobiel ..... narrie...hahaha..Wallah dat zou Crisisz zijn...sneaky en al:S Daar zijn mgharba #1 in:P ewa jah.....dus TIP VAN DE DAG..schrijf op uitnodiging: \VERBODEN EIGEN FOTOSZ TE MAKEN VAN DE BRUID&BRUIDEGOM!!!

Merjoema
13-06-2004, 19:20
Salam Het is inderdaad zéér ongehoord om zelf foto's te gaan maken van de bruid en bruidegom als het je niet gevraagd werd!!!!! Je kan erop af stappen hé... Een apparaatje om foto's van jezelf en decoratie te nemen, dat gaat er nog wel door bij mij... dikke groeten Miriam.

Fornarina
14-06-2004, 02:00
haha wel zielig als je foto's gaat zitten nemen van bruidsparen..behalve als het famillie is dan kan het wel! haha ik snap de grap er wel van..want stel je hebt kapot lelijke bruidspaar haha shitt dat wil je toch aan je vrienden laten zien..:P nee just joking! mensen eerst vragen dan pas foto's nemen en weet je foto's zijn zowiezo HARAM dusse..

CAMILLIA_3
21-06-2004, 14:07
Ik vind als je foto's wilt nemen van de bruidspaar enzo en je bent een kennis/vrienden, dien je dit eerst te vragen of ze het goedvinden. zo ja, dan is het niet erg. ;) Het is ook niet de bedoeling dat je er mee gaat showen bij jan en alleman :kwaad: ,hou het binnenshuis. Groetjes

Nadia_Antwerpen
21-06-2004, 14:24
salaam wa aliekum ik heb het op voorhand aan iedereen laten weten dat wie een fototoestel meenam, er stante pede uitvloog. zulke mensen verstaan het niet als je het vriendelijk vraagt. nu weet ik zeker dat ik de enige ben die foto's van mijn trouw heeft. mha salama

minous21
21-06-2004, 18:42
Ik neem ook altijd mij digitale camera mee!!! Maar neem alleen foto's van mezelf en van mijn familie aan tafel... Ik neem nooit een foto van het bruidspaar (alleen als het familie is :D )

zahouania81
21-06-2004, 20:18
Origineel gepost door minous21 Ik neem ook altijd mij digitale camera mee!!! Maar neem alleen foto's van mezelf en van mijn familie aan tafel... Ik neem nooit een foto van het bruidspaar (alleen als het familie is :D ) n vriendin van mij heeft n xtra kaart bij de uitnoding geplaatst...dus gewoon met duidelijk Spelregels...wat wel en niet mogelijk is...bv. alleen uitgenodigde...geen fototoestel...gelieve geen kinderen omdat ze zaal niet geschikt voor is..etc...

soennia83
21-06-2004, 22:46
Het zou verboden MOETEN worden.. Ook al is het familie, niemand dient zijn fototoestel mee te moeten nemen, als jullie eens wisten wat de betekenis van de islam hierover zegt. Dan gooien jullie al jullie digicams en fototoestellen door het raam! Ik vind het enkel kunnen als er 1 iemand foto's maakt van het bruidspaar en eventueel familie die er ook op wil en dat de foto's ook daadwerkelijk bij het bruidspaar terecht komen en nergens anders! wasalaam

beppie_truus
22-06-2004, 14:01

Origineel gepost door minous21 Ik neem ook altijd mij digitale camera mee!!! Maar neem alleen foto's van mezelf en van mijn familie aan tafel... Ik neem nooit een foto van het bruidspaar (alleen als het familie is :D ) van mij mag je zonder te vragen een foto maken :blauwkus:

Pagina's : [1] 2