Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waar is de islaam gebleven???????????????????

Pagina's : [1] 2 3

tangerboy81
13-06-2004, 18:18

asalamu alaikoem mijn zusters en broeders ik wil het volgende kwijt de laatste tijd zijn de marokkanen met name de jeugd erg aan het moderniseren door middel van kleding, uitgaan, en noem maar op, ik vind dit een kwalijke zaak want waar zijn de normen en waarde van de islaam gebleven, want tegenwoordig draait het vaak om sex maar weet dat ALLAH alles ziet en hij is de beste rechter en dus wil ik ook zeggen VREES ALLAH in zijn bestraffing en als je een zonde hebt begaan ,vraag allah om je te vergeven

Flower_Girl
13-06-2004, 18:22
Origineel gepost door tangerboy81 asalamu alaikoem mijn zusters en broeders ik wil het volgende kwijt de laatste tijd zijn de marokkanen met name de jeugd erg aan het moderniseren door middel van kleding, uitgaan, en noem maar op, ik vind dit een kwalijke zaak want waar zijn de normen en waarde van de islaam gebleven, want tegenwoordig draait het vaak om sex maar weet dat ALLAH alles ziet en hij is de beste rechter en dus wil ik ook zeggen VREES ALLAH in zijn bestraffing en als je een zonde hebt begaan ,vraag allah om je te vergeven Tangerboy, ik denk dat het geen zin heeft hier te prediken, want hoeveel zijn er VOOR jouw geweest die dit allemaal ook zeiden? Degenen waar dit op gericht is willen het niet horen. Maar dit hier plaatsen kan natuurlijk geen kwaad..........alleen nu nog hopen dat er IEMAND naar je luistert.......

Cicatrice
13-06-2004, 18:28
Origineel gepost door Flower_Girl Tangerboy, ik denk dat het geen zin heeft hier te prediken, want hoeveel zijn er VOOR jouw geweest die dit allemaal ook zeiden? Degenen waar dit op gericht is willen het niet horen. Maar dit hier plaatsen kan natuurlijk geen kwaad..........alleen nu nog hopen dat er IEMAND naar je luistert....... ja joh, pak meteen een veer van 3 bij 3 en douw die in zn ass jeetje wat een stel as.skissers hierzo

rachidabella
13-06-2004, 18:28
Moge allah ons leiden naar het goede amien.....

alhoceimachaima
13-06-2004, 18:29

ewa jah :jammer: allah ziet tog alles voor de rest kan ik er tog nix aan doen wie luistert er naar mij ben volgens hun veel ste "JONG"

lady_khadija
13-06-2004, 18:30
Origineel gepost door tangerboy81 asalamu alaikoem mijn zusters en broeders ik wil het volgende kwijt de laatste tijd zijn de marokkanen met name de jeugd erg aan het moderniseren door middel van kleding, uitgaan, en noem maar op, ik vind dit een kwalijke zaak want waar zijn de normen en waarde van de islaam gebleven, want tegenwoordig draait het vaak om sex maar weet dat ALLAH alles ziet en hij is de beste rechter en dus wil ik ook zeggen VREES ALLAH in zijn bestraffing en als je een zonde hebt begaan ,vraag allah om je te vergeven inshallah...

rachidabella
13-06-2004, 18:31
Origineel gepost door alhoceimachaima ewa jah :jammer: allah ziet tog alles voor de rest kan ik er tog nix aan doen wie luistert er naar mij ben volgens hun veel ste "JONG" Niemand is te jong om de waarheid te vertellen ;) trek je er niks van aan

alhoceimachaima
13-06-2004, 18:41
ikwou dat het so makkelijk ging hier wil niemand de waarheid horen ze lope gelijk de andere kant op of vinden me te gelovig:rolleyes:

witje
13-06-2004, 18:45
ja inshallah komt alles goed

missriffia03
13-06-2004, 18:46
Origineel gepost door Flower_Girl Tangerboy, ik denk dat het geen zin heeft hier te prediken, want hoeveel zijn er VOOR jouw geweest die dit allemaal ook zeiden? Degenen waar dit op gericht is willen het niet horen. Maar dit hier plaatsen kan natuurlijk geen kwaad..........alleen nu nog hopen dat er IEMAND naar je luistert....... je kunt er beter wel wat op zeggen kun je later ook nooit zeggen van ik heb je gewaarschuwd toch tangerboy goed gezegd als mensen dit vaker zeggen gaat er mischien een keertje een lichtje bij ze branden

Flower_Girl
13-06-2004, 18:47
Origineel gepost door missriffia03 je kunt er beter wel wat op zeggen kun je later ook nooit zeggen van ik heb je gewaarschuwd toch tangerboy goed gezegd als mensen dit vaker zeggen gaat er mischien een keertje een lichtje bij ze branden Misschien..........

missriffia03
13-06-2004, 18:48
Origineel gepost door Flower_Girl Misschien.......... mischien ik weet het wel zeker je kunt beter je mond opendoen dan stom toe te kijken hoe heel veel jongeren de fout ingaan

MissyOujda
13-06-2004, 18:50
Natuurlijk heeft het wel zin om dit hier te plaatsen.. Het is toch juist alleen maar goed.. Jij zegt nu als het ware dat zulke berichten maar beter niet geplaatst kunnen worden, Maar Waarom Niet???! Is toch alleen maar goed om mensen zo te herinneren aan het feit dat ze fout bezig zijn.. Jij zegt dan wel dat degene op wie het gericht is, dat diegene het niet willen horen.. jah dat is dan misschien ook wel zo, maar als ze eenmaal op dit berichtje hebben geklikt, dan horen ze het toch, of ze het nou willen of niet! Stel je nou eens voor dat iedereen in plaats van die vieze topics over sex, topics als deze dus over de islam of iets zou plaatsen, dan zul je het wel moeten lezen.. En denk maar niet dat het die mensen (die niet op het rechte pad zijn) niks doet, want het raakt ze heus wel hoor!! Elmoehiem, dit hierboven klinkt misschien een beetje raar, maar ik wist niet zo goed hoe ik het onder woorden moest brengen.. Haha..

Nasee7a
13-06-2004, 18:50
Origineel gepost door Flower_Girl Tangerboy, ik denk dat het geen zin heeft hier te prediken, want hoeveel zijn er VOOR jouw geweest die dit allemaal ook zeiden? Degenen waar dit op gericht is willen het niet horen. Maar dit hier plaatsen kan natuurlijk geen kwaad..........alleen nu nog hopen dat er IEMAND naar je luistert....... In de tijd van de Profeet Mohamed (Sala Allahoe 3alajhi Wasalamen) was het zo dat het herinneren tot het goede een dagelijkse taak was.. Wij mensen zijn zwak en vergeetachtig en hebben elke keer een duw in onze rug nodig. Elhamdouliallah dat onze broeder ons erop wijst.. Djazakallaho Gayren.. MOge Allah swt ons allen leiden naar het juiste.. En ons verwijderen van de influisteringen van de Vervloekte Shajtaan!!.. (Ameen!) Wa Salaam Warahmatoallah

Flower_Girl
13-06-2004, 18:51

Origineel gepost door missriffia03 mischien ik weet het wel zeker je kunt beter je mond opendoen dan stom toe te kijken hoe heel veel jongeren de fout ingaan Ja, maar daar kan ik niks aan doen: Allah maakt zelf uit wie Hij op het juiste pad wijst. Dus eigenlijk heeft het zelf geen zin tegen iemand te zeggen. Kijk maar naar de profeet (swt) die steeds zijn oom, die kafir was, probeerde te overtuigen dat hij moslim moest worden, maar dat niet lukte... Dus daarom. Maar ik zeg niet dat het geen zin heeft dit hier te plaatsen en dat er niks over het islaam hier geplaatst moet worden. Ik wil alleen maar zeggen dat degene gewoon ja dat dit niet van een bekende komt. Als een onbekende tegen me gaat zeggen dat ik dingen verkeerd doe en dat ik het zo en zo moet doen......ga ik zeker toch niet luisteren. Het moet eerder van een naaste, bekende of familielid komen. Hier iets plaatsten kan een belletje laten rinkelen maar niet zo dat een player ineens een vrome moslim ofzo gaat worden. Mijn mening.....

Pagina's : [1] 2 3